![]() |
Sv: Treningsdagbok (for alle)
Pilates 55 min og 15 min elipsemaskin i går
|
Fikk en bråstopp i treninga med akutt sykehusinnleggelse, operasjon og påfølgende antibiotika kurer for det ene og for det andre *sigh*
Men nå er jeg i full gang igjen. Det føles veldig godt for kroppen ! Startet forsiktig de to første ukene: Uke 38 Onsdag: Les Mills Body Balance (Yoga,Tai Chi, Pilates, stretching) 1 time (Var barnevakt hele helgen og fikk sikkert forbrent litt der) Uke 39 Onsdag: Les Mills Body Balance (Yoga,Tai Chi, Pilates, stretching) 1 time (Var bortreist i helgen og GIKK veldig mye) Uke 40 - full pakke Onsdag: Les Mills Body Balance (Nytt program: Yoga, Power Yoga, Tai Chi, Pilates, stretching) 1 time Fredag: Les Mills Body Pump (Nytt program - workout med vekter) 1 time Søndag: Les Mills Body Vive (Nytt program - kardio og styrke med ball og strikk) 1 time |
Endelig trening igjen etter 1,5 uke med feber og forkjølelse! Fortsatt ikke helt frisk, så jeg tar rolige økter ut denne uka.
Easy Xycling - 40 minutter Stretching |
Torsdag
Sykkel: 1 mil, situps, armhevinger og planken, stretching Fredag Xycling (55 minutter), stretching Har oppdatert bloggen min også. :) |
Treningsfri lørdag, trente i går og i dag.
|
Har ikke vært så mye her, på lange tider. Har uansett trent som bare det. Starta her i vår med "Lysløypa" Delte den opp i svelgbare biter, og løp ivei. Etterhvert holdt jeg hele runden. Har løpt den 3 dager i uka, og kjørt på med styrke 2 dager.
|
Step & Styrke i dag. :D
|
55 min step med en liten, gal amerikaner :D
Formen er stigende, endelig orker jeg hoppe på step'en igjen. Og tempoet her her helt vilt. Snittpuls på 89% er heller ikke gale - det gav 750 kcal forbrent. |
I går var det gerilja cardio og i dag er det gruppetime Easy Step
|
55 min bollywood dance i går, og støle ryggmuskler i dag! :rolleyes:
Og ti min oppvarming på elipsemaskin også |
I dag: Xycling (55 minutter)
|
I dag: Xycling intervall
|
|
45min på tredemølla i går...1t vektløfting, magetrening og slikt i dag.
|
Tre dager med variert trening på rappen.
|
For ett og et halvt år siden gikk jeg på Klattring. hvorfor jeg sluttet etter og ha gått der 1 år husker jeg ikke.:confused:
men hvartfall, nå skal jeg begynne igjenn! jeg elsker jo egentlig klatring, og nå har jeg mere energi en noen gang! :) Nå til onsdagen.. :eek::p |
Veldig bra treningsøkt i dag.
|
Fin tråd:)
I dag skal jeg og ei vennine på gå tur i skog og mark=) |
To økter i går.
|
Egentrening i dag.
|
Løpesesongen (den første på drøye 20 år) er definitivt over.:mad:
Jeg har hatt fin løpsutvikling, fra jeg starta med en gang der var noen meter med bar vei, og frem til for et par uker siden. Starta med å kjøre den 3km lange løypa som "fartslek/intervall" Løp det jeg greide 100 meter, holdt på å dø, gikk 150 meter osv. Pulsklokka sa max 196:eek:. Sakte men sikkert økte jeg løpedistansen, og kutta ned på gådistansen. Etterhvert, gikk løypa med tre gåperioder, og de siste ukene har løypa gått i ett. I mitt hode, er det fantastisk for en svær fyr på nesten 140Kg. Løpinga har jeg drevet 3 dager i uka, og trent overkropp 2 dager i uka. Resten av uka har blitt brukt til relativt rolig gange. Vekta har gått opp, siden jeg kasta Tiedemands Gul for et drøyt år siden. 18+Kg:mad: Er nu tilbake i Ryp-verden. Trener mandag,onsdag, fredag. Har bestemt meg for at vekta skal drastisk ned, fort. Har leita med lys og lykter i kostholdet, og bestemt meg for Fedon med kaloritelling. Første kalorisjokk var tørka aprikos. Fy f... så mye energi det er i disse herlige orange nytelsene. Det virker nu som vekta endelig skal gå rett vei. Springer på toalettet i eningen. Kommer tilbake etter veiinga på fredag. |
I dag har det vært 40 min intervall på elipsemaskin + mage trening 20 min:)
|
Pilates på torsdag og egentrening i dag. Mer om dette i bloggen min, for de som er interessert.
|
45min styrketrening, magetrening og kardio.
|
Pilates søndag og Styrke & Core i går. :)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18. |