![]() |
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Sitat:
Jeg spiser kun salat med grønn paprika og agurk og noen minitomat + jukseris, det er alt jeg får i meg. |
Sitat:
|
Sitat:
Fantastisk resultat du har oppnådd det siste året - all ære til deg http://www.33smiley.com/smiley2/emotions/positive/1.gif Besøk oss oftere da, vi vil gjerne høre mer om hvordan du kom dit du er i dag og selvsagt hvordan det går utover våren. Ha en kjekk lørdagskveld:p |
Sitat:
Gjør mye for smaken, selv om det ikke blir samme konsistens som skikkelig mos med fløte og smør. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Men husk; krydder krydder krydder - prøvde med muskatnøtt sist jeg lagde mos, nyyyydelig
|
Sitat:
|
Sitat:
Ellers så er hjemmelagd grønnsakssuppe en fin måte å få i seg grønnsaker på. Jeg lager mye blomkålsuppe, der også med en liten dæsj soyafløte. |
Sitat:
Det er jo helt utrolig bra:heia: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! All ære til deg for det fine resultatet. Må si du virkelig er utholdende som ikke har hatt noen "oppturer" innimellom. Når du har kommet så langt skulle jeg tro du kan tillate deg litt lavkarbo-brød av og til for holde ut resten av kuren. Du må jo begynne å venne deg til å leve "vanlig" lavkarbo, så du ikke går opp seinere. Gøy med så mye aktivitet på tråden her nå, så heng deg med, samme hvilken fase du er på! |
Sitat:
|
så er det bevist,,når jeg la meg i går gikk jeg på vekta ,kl,12 i natt
da jeg sto opp kl. 9 veide jeg meg igjen ,,,opp 100gram så i løpet av natta har jeg samlet mye vann ,, er hoven i fingra , i går datt ringen av , i dag får jeg den nesten ikke av så tar det med fatning, skjønner at det kun er vann som hoper seg opp i kroppen,, så er vel derfor vi blir anbefalt og veie oss kun en gang i uka |
Sitat:
Jeg drikker mye vann i løpet av dagen så jeg kjenner at vannet i kroppen ikke er noe problem lengre. Og jeg har heller ikke hatt menstrasjon på evigheter. Slutter på p-sprøyte i juli i fjor og har ennå ikke fått den, ikke noe moro :mad: |
Sitat:
Grotingeling: :klem: Godt å se deg tilbake i aktiv tilstand. Skal si du har vært iherdig med på lesning og kommentar. Takk for alle gode tips og hyggelige meldinger. Kjenner at jeg IKKE ønsker å skeie ut, men har vært gjennom alt for mange slike runder og vet bedre. Det er en tøff vei tilbake, så jeg er veldig GLAD for å se deg her igjen. Gratulerer med ett års jubileum! http://www.cheesebuerger.de/images/m...hlich/d032.gif mokki: Superbra jobbet med å holde deg unna pizza'en! Solange: Soyafløte? Lurer på om det finnes i Norge. Må sjekke! Hadde tenkt til å lage brokollisuppe selv idag. Bruker da en dæsj med smør. Muskat er et godt tips. Siren: Takk for at du fortalte litt av din historie. Det er slikt som inspirerer meg videre. Kom gjerne innom flere ganger. |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg kjenner jeg er litt bekymret for legetimen om 14 dager. For jeg frykter at kroppen ikke bare tærer fett nå, men tar musklene mine. For jeg raser ned.. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Det ble kyllingsuppe til lunsj i dag. den er ganske god syns jeg. Hadde rå reddik og selleristang oppi. Planen var omelett til middag. men må ha løk og tomat i omeletten for at den skal være god. Hadde ikke tomat. bare en halv boks grovhakkede tomater. Så da blir det pasta for 3. dag på rad... jaja, det går nå greit. Ble litt skuffet over pannekakene i går. de var plutselig ikke så gode lenger. Gleder meg til fase 3. når jeg kan ha en neve bær til frokost. da blir det pannekaker med rørte bær....
Men for all del, syns dette går veldig greit. Leser om de som har gått et år på eurodiet. Det er imponerende. Og i mitt hode er det noe som er upnåelig. vet ikke en gang om jeg vil gå et år på dieten.. Men samtidig så er det ikke noe annet jeg vil nå enn¨å gå ned i vekt. Får vel bare konsentrere meg om her og nå... |
Sitat:
Legen sa at om jeg ikke hadde fått den innen et halvt år skulle vi se på saken, men jeg har ikke orka å ringe henne. |
Sitat:
|
Jeg leste en annen tråd her om hvordan man setter sitt vektmål... Når jeg begynte med ED første gang spurte legen om hva jeg ville sette som mål, husker jeg ble kjempe usikker. Jeg sa at hvis jeg kom meg ned til 80 kg skulle jeg bli fornøyd, men jeg skjønner jo nå at det blir jeg jo ikke. Hvordan satte dere deres mål??
|
Sitat:
Men jeg håper på å gå ned i vekt på fase 1, 2 og 3 og så eventuelt trene vekk de siste kg mens jeg lever på fedonkosthold som er planen for resten av livet. Men hvor lang tid det tar aner jeg ikke, jeg må rett og slett ta en fase av gangen tror jeg. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:06. |