![]() |
Sv: Treningsdagbok (for alle)
Fy søren, så flinke alle er her!
Eg har ikkje trent skikkeleg på lenge, det vert alltid skippertak for min del.. Men eg fekk 10 timar med PT av sambo til bursdagen, og no er ballen hjå meg - eg må nemleg ringe treningssentret og avtale time (snakk om lang dørstokkmil!). Når eg les om det de gjer, må eg seie at eg vert litt meir inspirert, så kanskje kan eg også kome med mange skryteinnlegg her etterkvart (sukk... ønske...)? |
Mandag RYP
I dag, bra gåtur I morgen mere RYP |
Hiver meg på-er jo ikke noe vits i å trene dersom en ikke får skrytt av det til noen;-)
I går 5km jogging, ca sone 3. Venter på boka av Skaldeman så har liksom ikke kommet skikkelig i gang med lavkarbo enda..Håper jeg klarer å fortsette med trening som vanlig på den nye kosten!! |
Denne tråden har jeg glemt!
I dag trente jeg før jobb (flinka!). Det ble hard styrke. I dag var det beinpress 8x109, lårcurl 8x30 og sittende roing 8x30. Oj, det var hardt.. |
I dag var det beinpress 8x109, lårcurl 8x30 og sittende roing 8x30. Oj, det var hardt..[/quote]
Så flink du er! Eg har ennå ikkje fått ringt treningssentret for å bestille PT-time, men i dag var det yoga på jobb og i ettermiddag er det endeleg ei klatreøkt igjen. |
I går ble det styrketrening på Elixia. Beinpress, lårcurl og sittende roing.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:38. |