![]() |
Sitat:
Kan jeg gjøre det godt igjen med en lunsj i dag? |
Sitat:
|
...og jeg er så snill så snill og tar i mot en utstrakt hånd..... :snill:
|
Sitat:
|
1 Vedlegg
Sitat:
Selvfølgelig er vi noenlunde like.... Vi er mennesker:Kvinner med to armer, to bein, en mage en rumpe osv... Vi er samme arten, og ergo ganske like....:p Jeg er faktisk positivt overrasket over forskjellene.... Etter "målet" tråden min, der jeg stilte meg kritisk til om det kroppsbildet på den reklamen virkelig nådde målgruppen, og ble så til de grader halshugget for å kritisere idealet... så hadde jeg kansje trodd at alle ville stille ut en syltynn modell uten rot i virkeligheten... Jeg synes målene ser flotte ut jeg!! :D Men kansje et tips å bytte til et annet undertøy? |
Sitat:
|
1 Vedlegg
Eller kansje bikini..... :p
(duverden så gøy jeg har det!!! :D ) |
Carbokiller i dag
1 Vedlegg
Og her er jeg, sånn jeg er i dag i følge datebildet. Men hadde jeg vært sånn i dag så hadde jeg vært fornøyd. Men jeg er jo ikke sånn! Nå har jeg lagt på alder på dama , så nå ser hu mye eldre ut også. Og ikledd en liten kjekk sort sak i anledning 17. mai!!
Kanskje vi skal ha konkurranse på en tråd om å kle ut datadukkene våre i verst mulig stil? Det hadde vært litt gøy da!!!:) |
Hæh? Hvordan fikk dere andre klær??
|
1 Vedlegg
Vi gikk ut for å handle vel....
Trykk GO SHOPPINg til venstre for modellen din. Så kommer det opp flere "butikker" på høyre side. Trykk feks. La Redoute-butikken. Når det vinduet kommer opp, trykker du en der det står My Virtual Model (er så lite at du knapt ser det) og så kan du kle på deg selv og velge i bukser, jakker, sko, undertøy og vesker. |
Men... jeg må jo lage hele modellen på ny for hver side jeg går inn på... Trodde vi brukte den modellen vi har laget....
|
Fant det ut nå, men litt stress var det jo. Nå bruker jeg min egen modell. :)
|
1 Vedlegg
Har laget ett bilde av hvordan jeg ser ut NÅ jeg (etter å ha gått ned 9kg, jeg skal ned enda 4-5 kilo...)
|
Dette ser gøy ut,
er det bodycomp dere bruker til å lage disse modellene?
|
Sitat:
|
Adressen i innlegg nummer 1 er visst ikke gyldig lengre... Siden finner dere her: http://www.myvirtualmodel.com
:) |
Ok
Det ser jo kjempegøy ut. Har lagt den i favoritter. Skal snart inn å leke litt : )
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:08. |