![]() |
Sv: Myas Cookies
Jeg lager dem as we speak, uten sukkererstat. For jeg synes at 70% sjokolade og splenda smaker for ***** sammen!! Grusomt. Men sjokoladen er jo så søt uansett, så trenger ikke sukker. Førstegang jeg lagde dem, så lagde jeg noen flate og noen i "topper" De i "toppene" var helt klart best:D
KJEMPEGODE |
Takker for kjempe god oppskrift.
Jeg laget diss på søndag, da jeg skulle i besøk til svigers. Og for å si det sånn er det ALLTID hauger og vis med kaker. Men jeg tok med meg hjemmelaget is(har nett kjøpt meg ismaskin-ANBEFALES) og disse kjeksene mine, og koset meg MASSE!!!!! Smakte ikke på noe av alt det andre, og savnet det heller ikkje. STOLT;););););) |
har noen regnet karber?! gud, disse hørtes gode ut.
|
Sitat:
Høres ut som en god lørdagskos da. |
jeg er helt ny her, og har kanskje ikke forstått det helt.. men når man går på ketolyse kuren, skal man ikke da unngå nåtter pga kh?
sitter krysser fingrene for at jeg tar feil, for dette hørtes godt ut;o) |
Nå må dere slutte med alle disse flotte oppskriftene!!:fnis:
|
disse fikk jeg lyst til å lage til pappas bursdag på lørdag,kjedelig å sitte å se på andre koser seg med kaker og slik:P
|
Dette er en av de oppskriftene jeg har vært mest fornøyd med resultatetessig. Ja, pluss Gerds ostekake da, den fikk jeg også til;)
|
Sitat:
Jeg må prøve disse i helgen. |
Sitat:
|
Dæm va bare helt farig go :D Lagde dæm nu nettopp og æ klare nesten ikke å la dæm være i fred ;p
|
hvor mange karber er det i disse da? :D
|
SORRY så ikke at det var 4 sider å lese av, nvm!!
|
ha-ha-ha HVA har jeg gjort galt? alt smøret ligger jo og koker rundt cookiesene og dem skummer hahaha :P
|
Sitat:
|
Oh...lykke*nam nam* disse var utrolig gode!
|
Dypp dem i litt smeltet sjokolade dersom man tåler de ekstra karbene det må bli. Smaker som vanlig kjeks med sjokotrekk da.
|
Har igjen prøvde å lage disse kjeksa og brukte denne gangen de rista og saltede mandlene i lag med vanlige mandler(halvt om halvt)....blei kjempegode:)
Kan absolutt anbefales. Tenkte eg bare ville dele min erfaring med dere;) |
Lagde disse idag - kjempesuksess! Stekte på 160 grader i 12-13 min, da ble ikke sjokoladen brent (så at noen hadde fått dette problemet.)
|
Hadde for lite nøtter, men da var jeg allerede godt i gang... :rolleyes: Så jeg improviserte med kokkosmasse. Funket fint :ja:
|
Hvor store blir deres cookies??
Jeg fikk bare 6 stykker, mine må være enormt svære da. :confused: |
Sitat:
|
Tror jeg skal lage disse i dag:)
Ble disse i dag gitt. Skulle hatt litt is til nå så hadde det blitt perfekt. De står til avkjøling. Gleder meg til å smake |
kanskje det er en ide å lage disse cookiesene uten sjokolade først. Steke dem på 170 grader i ca 10 min. La dem avkjøle seg på rist.
Så dypper du bunnen i smelta sukkerfri sjokolade og avkjøler dem på nytt |
Ellers så går det helt fint å lage dem med sjokolade fra starten:)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20. |