![]() |
Sv: Bare noen tips (før du gir opp?)...
Dette var interessant lokkebiff. Noe jeg absolutt vil prøve!
Hvordan går det med dere andre som tester dette? |
Jeg begynner på mandag med mer strikt kosthold, merker at jeg har tatt litt lett på å telle karber osv. Tar en Skaldeman ;)
|
Jeg klarte ikke å kutte alt og spise bare det som Lokkebiff gjør. Men nå vurderer jeg å stramme inn igjen. Vekta har gått opp 400 g på en uke, og jeg er litt usikker på hva det skyldes. Vann i kroppen, menstruasjon på vei, eller for mye nøtter og melkeprodukter?
Jeg har brukt mye OE-oppskrifter siste uke, og leker med tanken på fjerne de helt neste uke. Det er mye nøtter i OE-brødet, og masse fløte eller rømme i grøtene. Sammen med salaten på kantina som jeg ikke har helt kontroll over, kan det bli for mye tenker jeg. Jeg har sagt ifra at jeg ikke skal ha så mye nøtter på salaten, men de er så snille at jeg får rikelig lell! Lurer på om jeg skal kjøre speilegg/bacon uten brød til lunsj noen dager? Og så vet jeg ikke om det er sukker i den marinaden. Det er marinert Jarlsberg-biter i salaten. Veldig godt, men med masse peanøtter så kan det bli for mye. |
Går d greit med tacokrydder i kjøttdeigen ?
|
Sitat:
|
Jeg sier bare TUUUUSEN TAKK, LokkeBiff!!!!!
Nå spiser jeg kun kjøtt + bittelitt grønnsaker. (blomkål, agurk, brokkoli) Har gått ned 4 kg. på 4 dager. WOW. Jeg er så takknemmelig:) Skal fortsette til jeg er nede på 75 kg. 6,1 kg unna. Jeg vil gjerne ned til 65 kg. Men tar de siste 10 kg. litt roligere:) |
Sitat:
Kjempebra og hatten av for DEG, det er DU som har klart det!!!;) :D Lykke til vidre!!:klem: |
Sitat:
|
*oooog imponert*
|
Hei alle sammen Dette er en helt fantastisk tråd. Min søster startet på eurodietyt og jeg på lindberg på likt. Hun ned 9 jeg 4. (akkurat nå er det faktisk 6 kg på meg) Jeg innrømmer gjerne at jeg har kost meg litt for mye med "lovlige" produkter, dvs mandelkake barer og masse pepsi max. Den siste uka skjerpet jeg inn litt og da var det ned 2 kg. Jeg skal bruke nille uker innimellom det er helt sikkert. Jeg har brukt lindberg og atkins tidligere, men skled fullstendig over til brød poteter ol igjen. Dette forumet er suverent for å hente inspirasjon, motivasjon, gode råd, lære mer om "fellene" finne gode oppskrifter. TAKK ril alle dere som "henger" her. Skal rette opp tickeren min ser jeg:p
|
1/2 kg. til:D
Vet at jeg ikke skal på vekten hver dag, men jeg bare MÅ!! Dette her er så gøy:) Greit at det er jeg som har vært flink Lokkebiff, men skyller deg mange takk allikevel:) Det var ditt tips! ;) Hyggelig at du ble inspirert moinx, det funker så det suser:o) |
Sitat:
|
Etter å ha lest dette, tenkte jeg at jeg skal ikke gi opp nå når jeg har kommet så "langt".. Så i dag våknet jeg opp og trente 20 min pilates og gikk en tur, til frokost ble det egg,beacon,litt agurk og vann. jeg har kunn gått ned 10 kg siden nytt år og er ikke fornøyd med det, selv om jeg har holdt meg unna sukker og kh har jeg drikki MYE pepsi max og søtstoffer. noe som tydligvis har gjort at det har gått veldig sakte. Håper dette hjelper hvis ikke vet jeg ikke hva som kan funke.
Håper dere andre her inne som skal prøve dette kan skrive åssen det går, oppmuntrende og høre når det går bra :) hva dere spiser osv. Lykke til :) |
jeg må prøve noe slikt , alt går i sirup her ,selv om cm minker
får prøve denne uka. Huff ! ferien nærmer seg altfor raskt ! |
I pinsen har det blitt baconkrisp, jordbær og fløte, rømme, pølser (uten brød/lompe) +++
Har gått opp 600 gr. Men jeg "må" ha helgekos... ihvertfall i begynnelsen. Kanskje jeg klarer å la være etterhvert;) I morgen er det på'n igjen med kun kjøtt + litt blomkål/brokkoli. Skal holde dere oppdatert så kanskje det kan hjelpe flere:) For jeg går jo ned...??? Gleder meg til å se de neste dagene:) |
Sitat:
|
Sitat:
hadde du noe ekstra fett til dette?? kanskje dumt spørsmål , men er rimelig desperat nå og vil ikke gjøre feil...:rolleyes: |
Blomkål - 2,9 kh pr 100 gr
Brokkoli - 3,0 kh pr 100 gr Fant ut dette ved hjelp av boka Slank med ketolysekuren. Greit å ha litt hjelp når man lurer;) Jeg har ikke veid og målt noe som helst egentlig.. Tar bare noen buketter som jeg syns passer. Lykke til! |
Jeg kan jo bare svare for meg selv... Men ihvertfall, jeg stekte kjøttet i godt med smør og helte smøret som var igjen i pannen over kjøttet. Litt sjy;) Kyllinglårene kjøpte jeg ferdigstekte i butikken så der spiste jeg de bare som de var.
|
Nå så jeg hva du skrev... sorry..
Har vel et blomkålhode i 3 dager sånn ca. Samme med brokkoli. |
går du ennå like mye ned?
takk for inspirasjon ,forresten...:) |
Vi får se fra i morgen igjen da.. regner med at det ikke går like fort neste uke, mistet sikkert mye vann. "Koste" meg litt ekstra i pinsen;)
|
Åssen går det med dere? fortsatt noen som holder ut? :)
|
Sitat:
|
hehe, det er bra :) jeg har pørvd det du har gjort nå i 5 dager og på hofte, midje,bryst og lår har jeg mistet 14 cm, moro :) men vekta står på det samme.. men er konstant kvalm. Noe du kjenner til eller?
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:02. |