![]() |
Sv: Nettans dagbok
Sitat:
Så flott du går ned:) blir litt slik man er ivrig med det samme her inne så dabber det av.. Men s¨lenge vekta går ned så er det topp det:) klemmer til deg :D Du har vært utrolig flink elle stå på snuppa :) |
14 kg!!:)kjempe-bra!!
Ha en koselig helg:blomster: kyss klapp og klem,thihi |
Nå har jeg kuttet ut osten, får og se om det blir fart på kilonedgangen her..
God helg :D |
Sitat:
|
jeg vet osten har mye og si for min del..men man må liksom ha litt forandring av og til.. men så langt uten ost ser det bra ut:)
|
Må bare utdype min store glede... Fått på meg bukser som jeg ikke har fått på meg på 3 år :D.MORRO..
Dångri bukse har jeg ikke følt meg vel i på 3 år og i dag hadde jeg dongri på og støvletter og greier... tror dere jeg følte meg flott eller:p. Ikke lenge før jeg kan skimte 7 tallet :D. Dette er en så stor lettelse at ja JIPPI!!! Har flere bukser som jeg har som mål men dette var det første da :) Buksene jeg brukte før detter av meg:) Endelig begynner jeg og finne meg selv igjenn. Kan ikke si hvor mye dette betyr for meg. Begynne og føle seg sexy igjenn er en befrielse.. jeg er 169 høg er det urealistisk og klare og komme ned i 65-60 kilo på lavkarbo? Ha en flott lørdag folkes:D |
ja da var denne helgen over igjenn.. de går så altfor fort...
Var på fest i helga og det var gøy:D:D:D |
Ja da nermer julen seg :)
Har ikke tenkt og skeie ut i julen bare det jeg har lov og spise.. Jeg har til tider spist litt atkins sjokolade og jeg merker at jeg blir mer søt sugen når jeg spiser slikt... men og si at jeg aldri skal spise slikt igjenn kan jeg ikke.. Men kroppen har det bedre uten merker jeg.. Om jeg ikke går ned i julen så er det greit bare jeg ikke går opp... Er så deilig og begynne og kjenne kroppen sin igjenn:)))) Syns dette er en grei måte og leve på men jeg savner litt hvit saus og brun saus. Er så glad i hvit saus til fisk men men man omstiller seg no . har heller ikke vært her så mye nå men det går no rette veien her jemme:) holdt på i 5 mnd nå:) Var og tok no prøver hos legen i går for og se om jeg mangler noe. Må bli flinkere med de vitaminene.. |
manglet ikke noe heldig vis.. alt var bare bra.. på alle prøvene jeg tok.
Julen har gått bra og jeg har klart og holde meg:9 |
flink du er :)
|
Sitat:
Jeg prøver no:) De fleste klarer dette det er bare og syke seg opp:) |
I går spiste jeg no gotteri som jeg kjøppte på dialife.. Skal aldri mere spise den sjokoladen..ble så dårlig at jeg måtte legge meg. Magen holdt på og sprekke..hadde så lufft smerter at..til slutt måtte jeg bare legge meg..Men fikk tømt tarmen da;)
Ha en fin helg folkens:) |
Du er da flink:) :)
Lykke til,stå på!! |
Takk takk:)
|
Hadde en sprekk i forige uke.. griner ikke forde;) jeg bare beg på igjenn jeg:).
Nå skal jeg være veldig flink og bare spise rein mat for da vet jeg at jeg raser ned:) |
Prøved flere av klærna jeg har hatt liggende øverst i skapet i tja si vertfal 3 år..
Vet dere hva DE PASSER NÅ!!! Dette var inspirasjons kilde nr 1. Det rare er at jeg er ca 5 kilo tyngre nå enn da jeg brukte de her klærne.. rart men jeg har hørt det er vanlig på lavkarbo. Pluttselig var det 3 nye bukser som jeg kunne bruke:). 4 kapribukser(til sommern men jeg håper det blir for små jeg da :P) 1 tynn jakke en genser 2 skjørt ja så dette var jo gratis shopping det:)) Blir ikke dette en stor motivasjon for meg så vet ikke jeg :D Har ennda noen som ikke passer da.. det får bli mitt neste mål:) Kastet mange klær i dag:! jeg skal aldri tillate meg selv og legge på meg for jeg er bare ulykkelig da.. Tjo hei:) Ha en fin lørdag folkens:)) |
dette var stålende lesing Nettan! :heia:
fortsett sånn :klem: |
Hei Nettan, takk for besøk hos meg :)
Gratulere med nye klær! skikkelig inspirasjon det, ;) |
bukker og takker dere :)
Ja motivasjon er det :D :D Stå på dere :heia: |
Kommer inn og hilser på igjen,
har du forsvunnet helt i klesskapet nå eller ? Håper dagen din er bra, :klem: |
hei hei :)
neida ikke forsvunnet ennda;) Dagen har vært bra den, den har no bestått i jobb og atter jobb.. Håper jeg har fått bort litt fett også ;). Håper dagen din har vært bra :) Ha en fin kveld :D |
hallo :blomster:
Ser ut til at det går fiiiiint med deg. Det gleder meg å lese :klem: |
Hei distrea :)
Joda her går det fint. Ligget rett ut i helga.. syk :( Ja ja men det og være syk kan tære på fette det også ;). Håper du har det fint distrea :) |
hehe... ja, hva gjør vi ikke for å bli kvitt litt fett :D
men ikke god måte da, så håper formen din er finfin nå! jeg har det også bra, så nå klør jeg i vilja etter å finne på noe hele tiden... men klarer ikke finne ut hva, for det jeg BURDE... det kjør jeg ikke etter å gjøre :p :klem: |
Sitat:
Sant som du sier at er ikke alle ting som er like artig ;) Håper du får en fin uke :) :klem: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16. |