![]() |
Sv: Ideer for anvendelse av Eurodiettmaten
Å ja, da er det sausen som har lite da, hehe. Ja ja, jeg har nå gått ned selv om jeg har spist det hver uke. ;) Veier nok ikke så mye en sånn pulverpose og en spiser jo ikke opp alt. Men sikkert lurt å bruke et annet krydder da ja.
|
jeg kommer til å lage selv, men du har rett er vel ikke mer enn 30 g i en pose blir ikke mer enn det er i en muslibar :)
|
Hehe, sant nok ;)
|
I går stekte jeg litt bacon og hadde til pannekaken... syns de pannekakene smaker værre og værre for hver gang jeg spiser de, så må prøve å variere litt
|
Sitat:
|
Sitat:
|
kjenner man blir lei det man spiser hver dag ja, sånn som omelettene.. de har jeg spist hver dag, og nå byr det meg litt i mot.
Paelaen er ikke særlig god den heller... eneste er at det er litt godt å tygge på lissom. jeg syns det er godt med salat ved siden av omeletten, men jeg syns ikke salat er godt uten dressing. Spiser dere salat uten dressing? oljedressing er ikke noe for meg:rolleyes: |
Sitat:
Til omeletten har jeg ofte brukt stekte grønnsaker (squash, paprika, løk, sopp) og jeg har ei lita flaske med olje som jeg har dytta noen oppskjærte hvitløksfedd nedi... Setter litt smak på grønnsakene |
takk takk, da ska jeg se etter rømmekolle i dag, håper karbene ikke har føket i været siden det er mindre fett.
takktakk |
Sitat:
Jeg skal til kostholdsveileder hos Lindbergs på fredag, da skal jeg spørre om vi kan bruke smør, litt rømmekolle, sukkerfri tacosaus osv. mens vi er på Eurodiet. Forresten, noen som bruker noe sukkerfi tyggegummie eller Läkerol eller noe sånt? Jeg har ikke dårlig ånde - tror jeg, men er så tørr i munnen hele tiden. Kan ikke drikke mer vann enn jeg allerede gjør. Hva gjør dere? |
Sitat:
jeg har spist litt sukkerfrie drops, men tror jeg må kutte ut det også siden det går tregt her, .. |
Sitat:
Er nok sånn pestomenneske jeg, er godt når det er hjemmelaget! |
Jeg kjøpte kesam, den med minst fett, karbene var ganske likt rundt litt over 4 også var det 75 kcal... Hvoa "farlig er å det å spise par spisesjerer av det til salaten tror dere?
pestoen din skaljeg jaggu prøve snart:) |
http://dinmat.no/Finn-oppskrifter/Op...uppe-med-karri
her sitter jeg og varmer meg med en stooor bolle med bomkålsuppe med karry, varmer jaggu både innvendig og utvendig. I oppskriften står det 4 ts karry, og etter jeg hadde tatt oppi 3spisesjeer så tenkte jeg at dette måtte da være feil, var jo nesten hele glasset... Jeg klarte å få fiska litt opp igjen så det gikk bra :D Skaikkelig godt med noe ordentlig krydra. Jeg er fortsatt ingen suppe elsker... men syns det er godt asså:) |
Sitat:
Men jeg skriver dem opp og får prøve dem når jeg blir ferdig med denne kuren :p |
Sitat:
Skal spørre hos Lindbergs :) Jeg har tenkt på sukkerfrie pastiller jeg og, men så ringer det bjeller i mine ører om saker og ting jeg har lest her inne om søtningsmidler da vet du... I am cracy :o |
Sitat:
Veit at flere har tygd tyggis og pastiller... Altså vi får jo i oss utrolig lite kcal også, så forstår ikke helt at vekta skal stoppe :confused: veeeldig rart |
Sitat:
Den må jeg prøve, så skikkelig god ut. Akkurat nå kan jeg ikke hive i meg ubegrenset med blomkål, men en bit kan jeg jo ha. Skal få lagt den inn i oppsamlingsinnlegget også snart. |
men det du kan veit du dilly, er å halvblande buljong og fløte, da vil den mette mer og du trenger ikke så mye. Når jeg spiste den så drømte jeg om å strø bacon på, skal ha den med juksebacon( stekt sopp:p) etterpå
|
Sitat:
Det er bare det at jeg spiste det for første gang på Eurodiett i går og i dag føler jeg meg ikke så bra. Føler meg mer oppblåst og tja...uvel.. Tror vel ikke det har noe med blomkålen å gjøre alt sammen.... men lurer jo likevel. |
Dilly prøver seg på litt Skaldeman kost, siden det gikk så veeeeldig tregt for henne på ED
|
Ja ,selvfølgelig. Takk skal du ha Distrea :)
Det visste jeg jo egentlig, men tenkte ikke på at der var det nesten ikke grønnsaker. Håper det går bedre for henne der da. |
Sitat:
Det står på huskelisten min over ting å spørre om, håper hun vet det da. Det er jo ikke legen min der jeg skal til denne gangen, men til kostholdsveilederen.... :confused: Håper hun vet. |
det håper jeg også!... men tipper hun sier neineinei :o:(
|
Sitat:
Slikke litt sjokolade eller potetgull uten å spise kanskje :_plystre: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40. |