![]() |
Sv: Våre ED-dager!
Sitat:
Ellers er jeg så stolt av dere alle, flinke jenter! Litt vin og sånn er bare bra, og viktig å tenke over hva som er motivasjonsfaktorene... på en sånn lat lørdagsmorgen... Fin lørdag til alle! |
Min dag:
ED kakao ED sjampingnong omelett m/salat, sjampignonger og agurk ED praline bar ED potet-suppe (:( æsj) ED sjokoladepudding (ikke spist ennå) Vond i magen min i ettermiddag... |
Mat i dag:
Edpannekake Gulrotmuffins på kafe Salat m litt kalvekjøtt fra igår Reker og to avokado Åpna en chablis, premier cru la vallons, var småpen den! Treningsfri i dag, deilig det og... |
Kakao (kald)
2 pannekaker brownie Grønnsaksuppe fysj og æsj, den gikk i vasken |
Så er det lørdag, og slett ingen flink dill...har vært på "hytta" og skuffa snø. Ikke orka å lese i dag, men det må jeg.
frokost var sjokoladefroksot så en pølse i glutenfritt brød. Tenk at de har glutenfri meny i et gatekjøkken i Kristiansand! Så fint. (altså, jeg aner ikke om jeg er allergisk for gluten, men jeg blir i alle fall dårlig av noe med vanlig mel i nå for tiden) og en biff m/blomkålmos og brokkoli 4-5 glass rødvin og en boks Hansa Ultra. Nå er jeg passe kokt både utenpå og inni. |
Gårdsdagen ble litt hulter til bulter med
|
Min dag
to steikte egg to kyllingvinger EDkakao En appelsin Svinefilet, ratatouille, blomkål og en spiseskje ris EDbrownie (snart) Sykkeltur 20 km, spinningtime 45 min og fem apparater:) Fin dag! Veldig greit å være med på denne tråden og skrive ned hva jeg spiser, blir litt mer bevisst på hva jeg putter i meg og at dere andre faktisk leser det, og kan sparke litt innimellom:) God søndagskveld:) |
to kyllingvinger :eek: hvordan klarer du... det er jo så godt :o
Min dag sjokofrokost, silte den for "korn" Sjokopudding omelett med ett egg, masse sopp og litt purre eplekanel bar |
Min dag så langt:
|
Min ED-dag:
Sjokoladpudding Asparges-suppe Skinkeomelett m/salal, agurk og paprika Capuccino (etterpå) Stod opp litt senere i dag siden det er søndag og det blir derfor 1 ED-produkt mindre :) |
Sitat:
|
Jeg er tilbake :p
har vært litt fraværende med nattvakter og dagvakter om hverandre og bare rot i maten... men nå er jeg på nett igjen og klar for å skjærpe meg (igjen) |
Min ED-dag:
ED capuccino m/soyamelk ED pannekake ED eple-bar (grei nok den) ED oste-omelett m/salat |
var jo ikke ferdig med å skrive - que pasa..?
Kvelds: ED-sjokopudding tror jeg Sånn - ferdig :-) |
hehe... sånn kan det gå:p
capucino omelett med ett egg, masse pittesmått brokkoli som jeg stekte i litt smør under lokk, hadde i litt purre til slutt, velgig digg! brownie silt sjokofrokost :rolleyes: |
Dagens mat:
To egg Salat på jobb Thaisuppe m litt kylling EDbrownie Litt svinekjøttpålegg og ei lita skive... (hmmm... ferskt brød...) En Atkinsbar Trening (klart å vase vekk treningsprogrammet:( men det må jo ligge en plass!!) 60 min spinning, 10 min step og to apparater. Ga alt på spinning idag og kunne holdt på for ever... endorfin er undervurdert! ;) |
Flinke jenter :)
Jeg ikke flink, begynte med sjokoladepudding til frokost og vaniljepudding til lunsj. Men så var det slutt på morroa denne dagen.. |
dilly da! sterkere tilbake i morgen :D
|
Dagens mat og ingen trening:
To egg og litt kjøttdeig salat på jobb EDbrownie EDpannekake 1 kyllingbryst 2 pizzabiter (jeg trodde jeg savna hjemmelagd pizza, men kan godt klare meg uten ja...) Nå stikker jeg til spania:) Oppføre dere fint mens jeg er borte da!! |
REISER DU FRA OSS? ... god tur :D
Sjokofrokost (silt så klart):D Blomkålmos og sopp med 20 g smør:o ED bar brownie |
Bare ei uke:) Så er jeg plutselig tilbake!
|
Sitat:
Da må du i alle fall ha en jysla go tur :) http://bestsmileys.com/undersun/5.gif |
Ja, denne dagen henger vel på greip ennå. Skal vi se, det var sjokoladefrokost, og så en cappuchino, det var den siste heldigvis:eek:. Og så har jeg spist middag med kyllinglår og salat. Senere ble det pannekaketortilla med salat.
Skal ha en ED-ting til. |
God tur Indi - jeg er grønn av misunnelse :D
Min dag: ED capuccion ED spinat-suppe m/salat, tomater og agurk (kjedelig salat :() ED eple-bar ED pannekake m/ekstra egg ED sjokopudding Tenkte jeg kanskje klarte meg med 4 produkter i dag, men neida... 1,5 timer trening hos fysio. |
Min dag:
ED cappuccino m/vann ED osteomelett m/tomater, paprika og salat ED sjokobar ED grønnsakssuppe m/chili - ble greit nok ED sjokodrikk Hvor er alle sammen i dag da?? |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47. |