![]() |
Sitat:
Stemmer det! Hvordan kunne jeg glemme det? :cool: :D Også begynner det å bli ganske morsomt når det blir dobbelt-humor som ikke den andre skjønner... Ha-ha-ha, som vi ler når den andre må forklare hele spøken....:p |
Hei der, hvis dere fortsatt skal være her, kan dere ikke komme dere over i 1000-tråden igjen. Så får vi utrettet et stykke arbeid samtidig som vi bare prater s**t.
Kom på at noen kanskje leser dette i dagslys i morgen, derfor stjernene:p |
http://www.nybaktmamma.com/plassen/i...es/skratte.gifDette var morro. MHM er herved ansatt i staben.:cool:
.....og dere andre offisielt opptatt i klubben. :cool: |
Sniker meg inn her og gjør som MHM har sagt, jeg gjentar kampropet til s-gjengen, og håper at Lise ser det...kanskje jeg kan få være med også?:eek: Jeg har nemlig spist min første smoothie i dag, men ikke den siste:D
"Jeg lover å legge inn mine favoritt-oppskrifter på smoothie i dertil egnet tråd, og jeg lover å fortsette med å spise smoothie og forkynne det glade budskap til omverdenen" |
Pssst, Lise? Ta opp Anne som offisielt medlem da! Hun var jo så lydig...
|
Å, ja hm *kremt* trodde det holdt å gratulere i journalen og sende ryktepoeng her jeg...:cool:
Herved ærklærer jeg Anne som ekte medlem i smoothieklubben! *høytidelig* Tamtadataaaaa! :stortsmil :blomster: (kansje hun skal få en særstilling også,- for den eggedosis med jorbærmasse hørtes jo bare helt himmelsk ut....) |
Sitat:
|
Smoothies - ingen over, ingen ved siden av !
Jeg ble mannevond av å ikke få smoothies til frokost de ukene jeg var på induksjon! 100 g frosne bær 1 dl biola syrnet lettmelk 1 egg 1ss cocosa 2ss proteinpulver Planlegger å helle 1ss udo`s oppi også - men kvier meg bittelitt, for jeg er ikke så begeistret for oljesmaken.... |
Sitat:
Men du trenger 1 ss umettet fett også :ja: Det smaker ikke udos av smoothien, ikke min hertfall og jeg har 4-6 ss i...;) |
Sitat:
Skal liksom ikke Zoë måtte si gjeng-oppropet nå da? Nå som Nalana, Musti og Anne har blitt TVUNGET gjennom det? Pass deg Lise, før jeg DEGRADERER deg....:cool: |
Sitat:
Hva med meg da? Jeg var faktisk i ledelsen sammen med Lise FØRST!! Da hadde vi ikke noe krav om gjeng-opprop.....:) Når ble det vedtatt - og på hvilket møte ble det bestemt?? :confused: Lise? Driver du med organisering bak ryggen min???? .... :confused: Hmpf! :cool: |
:ja: :rolleyes: :(
|
Jeg synes det at hun ble mannevond uten og at det ikke var noen over og ingen ved siden var et meget bra gjengopprop jeg...;)
Men hvis det er slik at det skal fungere på gamle vaner og at vi ikke kan være åpne for folk som er annerledes og for nye ting, så lurer jeg meg på om jeg skal trekke meg tilbake fra min stilling, og overlate hatten til Fedoniste. MHM er fortsatt vara. :cool: |
Sitat:
Tror jeg er for lite her inne til å henge med på alt som skjer :confused: Gjeng-opprop? Har Nalana, Musti og Anna blitt tvunget til noe, stakkars?....:eek: Skulle bare si at jeg likte smoothies, jeg.... |
Ok!
NÅ har jeg lest hele tråden, og ting står klarere for meg! Ædda,bædda - jeg slapp å si gjeng-oppropet, så! :p Og godt var det - for det var så langt og komplisert.... Men fritt gjenngitt: JEG LOVER Å PROMOTERE SMOOTHIES I HYTT&PINE, SAMT DELE SMOOTHIESOPPSKRIFTER MED DERE ANDRE! :) |
Sitat:
|
Hihi, ikke rart du ikke skjønnte noe...:p
Men nå er du hvertfall et fullverdig medlem...:D (Sladre: HP er også nesten med.... han har funnet seg en smoothie han liker...:stortsmil) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Måtte slette noe......Ryli ble sur, for det var ikke pent sagt av meg. |
Sitat:
|
Sitat:
|