![]() |
Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste
Sitat:
|
Sitat:
Hun prøver å være like lojal mot meg som mot jobben sin. Ender stort sett opp med at vi endrer samtaleemne... :rolleyes: |
It's all fun and games until your hair falls out! sukk. jeg har kastet bort penger på easy life og jadda jeg gikk ned men like fort opp igjen når jeg var ferdig. de skryter og skryter av hvor gode resultater de har med de snakke ikke om de som ikke klarer å holde vekten. poenget er at man skal gå ned fort i vekt, bli vant med trening og nytt kosthold. kostholdsfilosofien etter endt kur er jo lavkarbo.. vel vel.. den overgangen greide ikke jeg iallefall og når halvparten av håret mitt falt ut etter "crash dieting" så var det ikke så moro lenger. jaja.
jeg :heia: på normal lavkarbo men det betyr ikke at jeg ikke synes folk må få følge sin egen vei til Rome. |
Sitat:
I sin tid var Cambridge-kuren omtrent slik Easylife er nå. man fikk den kun på utvalgte plasser, og man fikk egne hefter og oppfølging på hvordan man skulle følge den og overgang til normalt liv osv. De 8kg jeg tok av på den 4 doblet seg da hverdagen kom gitt. Riktignok over tid, men jeg levde absolutt ikke usunt etterpå! Og kroppen min begynte å behandle all mat på en annen måte, den kriselagret alt den var god for. Og forskyvinger i forbrenninga, blodsukkerfølsomhet osv var resultatet. Kun påført av meg selv, og mitt behov for at ting skulle skje fort. Jeg kan med sikkerhet si at hadde jeg ikke gått på den kuren da jeg gjorde, så hadde jeg spart meg selv for mye både helsemessig og på vekta! Så det er ikke av ondskap eller ønske om å "belære" andre jeg utrykker min skepsis overfør slike kurer, men rett og slett fordi jeg ikke kan sitte og se på at andre gjør med kroppen og systemet sitt det jeg har gjort! Det er vel det samme som når man har lyst til å gå bort og riste en 13-åring som står og røyker, eller en fjortiss som raver full rundt, et instinkt om å beskytte de mot seg sjøl... :o Men det er vel engang sånn at samme hvor mange som kjører seg ihjæl i fylla vil folk fortsette å fyllekjøre, for det går sikkert mye bedre med MEG enn de andre... :mad: |
jaja
|
marianne: hei. jeg ville bare dele min egen personlig erfaring. som du ser så har jeg "driti" meg ut på det og da er det litt lettere å fortelle andre om sin erfaring enn når man bare antar at det er sikkelig dårlig for kroppen.
som sagt ønsker jeg at alle når målene sine og jeg blåser i hvordan andre gjør det. synes alikevel det kan være greit å dele erfaringer. |
Sitat:
Jeg syntes det er bra at alle sier sine meninger, bare man holder det saklig. men er det noen her som har gått på easylife her, gjennomført, og som har klart å holde vekta? Da mener jeg ikke en uke etter, men nærmere år kanskje? Vi hører jo bare fra personer som går på easylife NÅ, evt personer som har brent seg på denne dietten.. |
det er selvfølgelig noen som har brent seg på dette det er det jo med alle dietter, er noen som ikke klarer det.
Men venninen til mamma hun gikk ned 25 kilo og de har holdt seg vekk i 2år nesten :) Men er lov å prøve seg, føler meg hvertfall bra og tror dette kommer til og gå bra, underveis lærer jeg jo mer om kosthold,trening og mental trening også, så blir jeg mer enn klar for det som kommer . Og forhåpentligvis greier det :D Skjønner det er mange skeptiske der ute, var det selv i starten, men dro på møte og jeg ble motivert |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg tror det er til stoor nytte å gå på kurs og få veiledning. Tror det gir mange den ekstra motivasjonen de trenger. Men jeg personlig ville aldri betalt så mye for pulver :( |
Nei jeg synes det blir for dyrt... Er ferdig med "pulverkurer" for mange å siden. Synes det er greit som måltidserstatter når jeg er på farten..men jeg tar heller en baconpølse i papir med rekesalat :D |
Sitat:
Ingen kan si noe annet enn at EL kurs er dyrt, men for min del var det min eneste mulighet hvis jeg skulle ned i vekt og inn i mageomkrets. Nå var jeg så heldig å ha råd akkurat nå, så da grep jeg sjansen. Jeg skal ikke gå på pulver i det hele tatt, antakeligvis, men betaler for å ha en gruppe å få støtte fra , og å ha faste avtaler for trening. :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Man må kjøpe pulveret utenom også. |
Sitat:
|
åja sånn ja. men jeg tenkte mer på selve prisen for PULVER. Ikke hele opplegget. Jeg er veldig for at man går på kurs og får veiledning av professionelle.
|
Sitat:
|
Ja pulveret er dyrt, men jeg føler det er verdt det..
Skal ikke gå på det mer enn fire uker, bare tre igjen nå :) veide meg igår hadde gått ned 3,2 kilo på en uke :D Storfornøyd og motivert :) |
Sitat:
Men all ære til de som klarer det. Det krever mer viljestyrke enn jeg noen gang har hatt og noen gang kommer til å få. Jeg må ha mat jeg..føle at jeg tygger og lever :D |
Heisann!
I går begynte EL kurset mitt! :D Det var en fin gruppe med koselige og morsomme mennesker som det helt sikkert blir gøy å trene sammen med. Det ble endel snakk om kostholderstatterne (pulvershaken) vs tallerkenmodellen når man skal ned i vekt. Jeg var ikke den eneste der som ikke skulle "shake"! Vi fikk smake, og jeg hadde proplemer med å få ned alle 4 smakene :wacko: Hvordan går dere med dere andre? :) |
Hallo igjen
Nå er jeg snart ferdig med min tredje uke på shake. Har hittil gått ned fem kilo på 2 uker, blir gøy og veie meg på onsdag igjen. Folk har begynt å legge merke til det og det er jo motiverende: ) Spiste en middag nå på lørdag litt kylling og grønnsaker og det var godt!:D |
Sitat:
Jeg begynte min "diett" i dag. Er ikke sulten, men suuuugen på noe søtt. Det regnet jeg med, så jeg holder ut. Jeg rensket skapene for snop, og det gjør det enklere. :) Lykke til videre! |
Sitat:
og gratulerer med et fantatisk resultat!!! jeg har hørt mye bra om easylife - så jeg ringet til et treningsstudio og hørte litt om dette... hørtes veldig bra ut, men jeg synes det var ganske dyrt:(... også sa de at man skal spise pulver og ikke mat stemmer det??? |
Sitat:
Jeg har bare vært på en samling, og der var det endel diskusjon om pulvershakene vs. mat (tallerkenmoddelen.) Selv har jeg gått for ketolyse kosthold med max 20 gr karbo om dagen. På senteret jeg går er de åpnere for at man velger det som er riktig for deg. Formålet med pulver eller ketogen kost er uansett å komme i ketose for en raskere vektnedgang. Lykke til, uansett hva du velger! :D |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:18. |