Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Atkins-bar på ketolyse? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23040)

Carisma 27-03-11 15:26

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26 (Innlegg 1067460)
Husker du hvor mye karbohydrater det er i tyrkisk youghert?

Den jeg kjøper på innvandrerbutikken har 3,5g pr 100g, den som finnes på vanlige matbutikker har rundt 5g.

Snorkfroken76 27-03-11 15:42

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Jabba (Innlegg 1067436)
Bestill heller fra iHerb.com. MYE billigere....
Jeg prøver å spise de barene med minst karber - om de så heter decadense eller advantage......

OK! Takk for tips! :)

Antoinette6 27-03-11 22:32

snorkfrøken ! De har dem på Sunkost til kr 22, -

Maylinn26 27-03-11 22:37

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1067975)
snorkfrøken ! De har dem på Sunkost til kr 22, -

Man kan bestille flere slag over nettet også. Men jeg kommer ikke på nettadressen!!! Noen som husker? En norsk side!

Snorkfroken76 28-03-11 09:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26 (Innlegg 1067979)
Man kan bestille flere slag over nettet også. Men jeg kommer ikke på nettadressen!!! Noen som husker? En norsk side!

Ok takK! Fant ikke de crisp melkesjokoladene på iherb.com, kun måltidsbarene, men mulig de var utsolgt eller no`? Topp om noen har adressen til en norsk side også:) Får en eske med noen andre varer fra spisdegslank.no i morgen, men det er for dyrt å kjøpe kun disse derifra så greit å ha et annet sted å handle:) Jeg har bestilt noen minipizzaer derifra. Bruker lite brødsubstitutter nå i vektreduksjonsfasen, men det er godt en gang i blandt, og disse er virkelig gode! Bedre å ta en sånn enn å gå på en karbosmell..;)

Maylinn26 28-03-11 09:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Snorkfroken76 (Innlegg 1068127)
Ok takK! Fant ikke de crisp melkesjokoladene på iherb.com, kun måltidsbarene, men mulig de var utsolgt eller no`? Topp om noen har adressen til en norsk side også:) Får en eske med noen andre varer fra spisdegslank.no i morgen, men det er for dyrt å kjøpe kun disse derifra så greit å ha et annet sted å handle:) Jeg har bestilt noen minipizzaer derifra. Bruker lite brødsubstitutter nå i vektreduksjonsfasen, men det er godt en gang i blandt, og disse er virkelig gode! Bedre å ta en sånn enn å gå på en karbosmell..;)

Ja jeg har blant annet et svært påske egg å fylle opp til gubben, som også går på ketolyse, å da må jeg finne noen gode alternativer... Det var ikke spis deg slank om jeg husker korrekt... Men jeg tror kanskje siden begynte på k, søren at jeg ikke husker det! De hadde utrolig mye godt der!

Carisma 28-03-11 20:52

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26 (Innlegg 1068142)
Men jeg tror kanskje siden begynte på k, søren at jeg ikke husker det! De hadde utrolig mye godt der!

Kinsarvik.no?

Maylinn26 28-03-11 20:56

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1068843)
Kinsarvik.no?

TUSEN TAKK! Snille du!

Snorkfroken76 29-03-11 17:34

Takk ja! :)

lille_trille 09-06-11 11:04

Har hatt treg mage/forstoppelse i flere dager nå. Tok meg en Atkinsbar (min aller første), og jaggu....... :) Farlig/ulovlig/ikke lurt eller what ever. Det funka iallefall på magen.

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.