![]() |
Sv: 12. januarfolk! Skal vi fortsette på ny tråd her?
Hei, hei alle flinke slankere:)
Jeg hiver meg på jeg også selv om jeg ikke har vekt hjemme:). Jeg har derimot målt meg og gått ned tilsammen 17,5 cm siden sist mandag. For å være helt ærlig er jeg ganske usikker på om dette er mye, lite eller helt OK:p Dette fordeler seg slik: Hals - 1 cm Overarmer - 1,5 cm Bryst - 3 cm Mage oppe - 3 cm Mage nede - 1,5 cm Rumpe - 2 cm Lår - 2 cm Hva tror dere? En annen ting er at målene ikke har forandret seg siden jeg målte meg på torsdag (klarte ikke å vente:o). Det må vel bety at jeg har gjort noe galt siden da??? Har spist en del Fribol drops som kan være årsaken. Dette skal iallfall ikke gjenta seg. |
Kjempebra Ada :klem:
Tror det med måling ofte er tilfeldig akuratt hvor en måler, så forskjellige mål fra torsdg til i dag trenger ikke ha så mye å si. I tillegg mister vi jo utrolig mye vann i begynnelsen, så kansje du mistet mest frem til torsdagen? |
- 2,2 kg her :D
Nå er jeg nesten tilbake til der jeg var før julepausen. Føles godt, ja!! |
Jeg blir så imponert når jeg leser her inne.. Vi har vel slanka bort et helt menneske til sammen :stortsmil
*traller en trall* :D:D:D |
Minus 3 kg denne uka, det er helt utrolig. Måtte få sambo til å gå på vekta for å sjekke om det stemte, og han veide det han pleier så da må jeg stole på at tallene er riktig :-) Akkurat nå er det lekende lett å gå ned i vekt ;-)
|
Sitat:
*traller litt* :stortsmil |
Kommer snikende inn i denne tråden jeg også. Er ny her på forumet, og startet med ketolysekuren 10. januar. Gikk ned 3,1 kilo første uka. Ser ut til at det blir mye mindre denne uka, men man kan jo ikke gå ned over tre kilo hver uke ;)
Kan jo vise litt folkeskikk med det samme da, og presentere meg :D Jeg heter altså Ayli, er 34 år og bor i Trondheim. Jeg har prøvd det meste av slankemetoder før, men jeg pleier å gi opp før de store resultatene setter inn. Er supermotivert nå, så håper virkelig at dette er kuren for meg!!! Har forresten PCO (S). |
Velkommen og gratulerer med vektnedgangen! :stortsmil
*tar en velkomsttrall* :_punk: |
:synger med:
(blir raskt husvarm) |
Sitat:
*traller i -kano- med ayli* :_punk: |
Håper inderlig du synger bedre enn meg :D Hvis jeg synger lavt, blir det kanskje ikke så ille for de andre her inne å høre på :cool:
|
Sitat:
:_punk: |
Kjempe bra folkens, stå på videre, dette skal vi klare :).
Jeg gikk på vekten i dag og har gått ned 1.2 kg på min andre veke, totalt 4.7 kg, er kjempe fornøgd :). |
Her var det mange flotte resultater:D Dere er skikkelig flinke.
Kjenner at jeg "sklir" litt (eller skal vi si tester ut) i forhold til fribol drops og pepsi max. Lover at jeg skal ta meg selv i nakken og full skjerpings:engel_ikk Er forsatt i ketolyse (både stixs og sambo bekrefter) og det er deilig. Ut å måke snø... dagens trim... |
Heisann:) jeg har mistet 4,3kg siden 5.1, men kom ikke i ketolyse før den 17, siden jeg ventet på boken. men holdt meg unna poteter ris brød osv fra den 5 :)
Dere er kjempe flinke :D |
Så utrolig motiverende dette er! superflinke!!! og velkommen til flere nye!
|
Sitat:
(psssst: Tror vi tar den kanoen i en stille krok. Folk her sliter jo nok med å gå ned i vekt, om ikke vi skal gi dem mareritt på natta i tillegg!) |
1 Vedlegg
Sitat:
juhuuuuuuuu :_punk: |
Jeg vil også være med i dansen!!! :heia: Kanskje en aldri så liten krigsdans mot kiloene :D
|
Hei folken,- hvordan har uka godt?
(hehe,- det er jo onsdag og uka kjennes halvveis ut, det er jo fredag allerede i overimorgen:stortsmil) Føler selv at jeg har vært fink, ordner og styrer med mat. Har tittet rundt på sidene her og funnet noen oppskrifter som skal testes ut i løpet av dagene. Gleder meg, og det gjør sambo også. Vi spiser heldigvis samme mat, er kjekt å bare lage 1 middag. Er ikke så streng på tellinga av kbh, men tar overslag. Kommer opp i 15, men har dager hvor jeg sliter mer. Noen som har forslag til hvordan enklet telle, eller må jeg bare ta meg i nakken og telle slik som jeg har telt kcal tidligere? (det er skikkelig digg å handle fortiden, fråtser i grønnsaksdisken og føler meg skikkelig sunn :) Har også trent denne uka, vanngym som de kaller det her i by'n. Skikkelg artig, treningsbasseng fylt opp med damer i alle varianter som hoppet og spratt. Detta skal jeg gjøre igjen:heia: Ha en flott uke alle sammen :D |
Begynner på min tredje uke nå, føler at det går greit :). Men kjenner at jeg må variere maten mer, spiser liksom det samme hele veien. Skal lure mer på oppskriftene her inne, og se om jeg ikke finner noe mer. Ellers så har ikke vært så flink å telt karb, men telte i dag og da var jeg plutselig oppi 16. Bør nok bli litt flinkere der ja. Noen som har en enkel måte å telle på?
|
I dag ble jeg glad!!!!
Jeg har kommet ned på 63,8 og det er -1 kilo siden mandag!!!! JIPPI!!!! Dette fuker som bare det!!! Gleder meg til mandag for nye offesiell veiedag, håper jeg kommer videre ned på 63-tallet!!! Ha en strålende dag!!! |
Sitat:
|
gått ned bra, men sliter skikkelig med nok karber og fett. Når jeg regner på diett. no ligger jeg godt under 10 i kbh og på rundt 100 i fett. Jeg klarer bare ikke mer blokkoli og blomkål enn jeg spiser altså.
så om det er så viktig å ha 10 om dagen, så MÅ jeg knaske gulerøtter på kvelden for å komme opp i riktig nivå. Utrolig kjedelig. MEN: Gått ned 4 kg, gått ned 5 cm rundt rompa, 3 rundt magen, 2 under rompa, 1 i lårene og 4 rundt armene!!! |
Ned 1,3 kilo første uka!
Det er jeg veldig fornøyd med, da jeg har drukket noen glass rosé, og spist litt for mye krem blandet med cocosa, Splenda og mørk sjokkis (Anton Bergs sukkerfrie). :p Målet mitt er 5-6-7 kilo på to, tre mnd - alt ettersom hvordan det blir når de forsvinner. For forsvinne skal de! Og jeg VET ketolysekuren funker for meg. :) I morgen får min mor Startpakka i bursdagsgave. Det har tatt omtrent et halvt år å overbevise henne, men nå ba hun om den selv. Jiha! Ønsker henne jo alt godt. Og hun er helseskadelig overvektig og bør sikkert gå ned 30 kilo, minst - for å bli noenlunde oppe og gå sånn helsemessig. Også er hun 73 år i dag...så hun har mange år å tjene på denne omleggingen. Kur først - så omlegging. Lykke til videre! Veier meg på nytt mandag. :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20. |