![]() |
Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?
hehe, join the club... samme her, måtte leite lenge før jeg fikk noe klart svar ja.
|
Sitat:
det er så kjedelig!! å ha en lidelse, og ikke vite hva f... som feiler enn.. :mad: |
Når eg har nådd drømme vekten skal eg overkomme min høydeskrekk :stortsmil .. og lære å "gå skikkelig" i høghelte pene svarte sko;).. (sko'ene står allerede i hylla uti gangen.. venter bare på kiloene..) Også kjøpe meg pen svart kjole for første gang på 10år..
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Saken er nok kjolen + skona.. skona kan eg sånnsett begynna med nu.. men da e vikti at dei høre sammen.. LOL.. (er litt fastlåst i "drømmen min" ) |
Sv: Hva drømmer du om å ha på deg når du har nådd drømmevekten?
Jeg vil ha bukser, jeg! Selv om jeg er glad i å gå i skjørt, så hadde det vært greit å kunne ta på seg bukser i blant! Dessuten viser det jo rompa litt bedre enn skjørt gjør, og rompa mi er bra :p
Men lårene derimot ... :cool: Og magen :nei: Ellers vil jeg egentlig ha samme type klær som nå - men bare mange flere :D Sært det der med pute forresten! Har aldri tenkt på eller hørt om noen som har gjort det før, så det overrasker meg at så mange her gjør det. Kanskje jeg har et friere forhold til magen min enn jeg innbiller meg :p |
Sitat:
|
Jeg vil forresten ha ALT dere har snakket om her inne jeg! Søte sommerkjoler på en stram, fin og solbrunn kropp står nok på topplisten, ingenting er så fint som det.. :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Nei, det er sant! Hadde endelig mannet meg opp for å snakke om vektproblemet mitt, så får jeg den slengt i trynet. Hadde jeg fått lov skulle jeg stappa dama med pommes frittes så det tøyt ut av øra på'a! :p
|
Sitat:
|
Det der med puten fikk meg til å huske at dette var noe jeg gjorde når jeg var ganske ung. Men den gang var jeg syltynn. Tror det hadde noe med selvfølelsen å gjøre. Den er faktisk mye bedre nå når jeg er større og som voksen har jeg aldri trengt en sånn pute. :)
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:18. |