Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Livets lyse side (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=67)
-   -   Hva drømmer du om å ha på deg når du har nådd drømmevekten? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23631)

Carisma 05-02-09 14:15

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?

hehe, join the club... samme her, måtte leite lenge før jeg fikk noe klart svar ja.

QueenConnie 05-02-09 14:43

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 641058)
hehe, join the club... samme her, måtte leite lenge før jeg fikk noe klart svar ja.

det er så kjedelig!! å ha en lidelse, og ikke vite hva f... som feiler enn.. :mad:

vossajinto 05-02-09 15:08

Når eg har nådd drømme vekten skal eg overkomme min høydeskrekk :stortsmil .. og lære å "gå skikkelig" i høghelte pene svarte sko;).. (sko'ene står allerede i hylla uti gangen.. venter bare på kiloene..) Også kjøpe meg pen svart kjole for første gang på 10år..

Carisma 05-02-09 15:11

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vossajinto (Innlegg 641128)
Når eg har nådd drømme vekten skal eg overkomme min høydeskrekk :stortsmil .. og lære å "gå skikkelig" i høghelte pene svarte sko;).. (sko'ene står allerede i hylla uti gangen.. venter bare på kiloene..) Også kjøpe meg pen svart kjole for første gang på 10år..

må man være tynn for å gå i høye hæler? Jeg har alltid gått i sko med hæler, har faktisk problemer med å gå i flate sko for jeg får vondt i leggene.

PrøveKanin 05-02-09 15:45

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av QueenConnie (Innlegg 641030)
^^ Prøvekanin...

welcome to the club. :( mine også er RIMELIG uheldig. Jeg har ingen rumpe, syltynne lår og legger. Den digre magen, bittesmå pupper og gedigne armer og ansikt.

Huh likssom?

Jeg er gutt og jeg ser ut som han overvektige karen i Fight Club :(

vossajinto 05-02-09 16:38

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 641133)
må man være tynn for å gå i høye hæler? Jeg har alltid gått i sko med hæler, har faktisk problemer med å gå i flate sko for jeg får vondt i leggene.

*ler*.. hmmm.. nej.. skjukje tru det..

Saken er nok kjolen + skona.. skona kan eg sånnsett begynna med nu.. men da e vikti at dei høre sammen.. LOL.. (er litt fastlåst i "drømmen min" )

Huldr 05-02-09 17:25

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg når du har nådd drømmevekten?

Jeg vil ha bukser, jeg! Selv om jeg er glad i å gå i skjørt, så hadde det vært greit å kunne ta på seg bukser i blant! Dessuten viser det jo rompa litt bedre enn skjørt gjør, og rompa mi er bra :p

Men lårene derimot ... :cool: Og magen :nei:

Ellers vil jeg egentlig ha samme type klær som nå - men bare mange flere :D

Sært det der med pute forresten! Har aldri tenkt på eller hørt om noen som har gjort det før, så det overrasker meg at så mange her gjør det. Kanskje jeg har et friere forhold til magen min enn jeg innbiller meg :p

pjusket 05-02-09 17:26

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av QueenConnie (Innlegg 641040)
nemlig.. jeg fikk endelig brev i posten fra sykehuset i går, jeg har gått med dette her i 2 år og har klaget på att legenen mine skal finne ut hva det var, ingen av dem visste noen ting.

så til slutt måtte jeg finne det ut sjøl!.
en halvtime på google fant jeg det vettu.
og legen bekreftet dette dagen etterpå.

heeeelloooo??

anyway, jeg har virkelig bytta lege. :rolleyes:

Haha, jeg fikk beskjed av legen min om å slutte med pommes frittes jeg. Hu er så fjern hu dama der, og anklagde meg for å spise chips og hamburger hver dag. Så dro jeg til mammas fastlege og etter et lite kvarter der fant vi ut at det var PCOS på meg også.

pjusket 05-02-09 17:27

Jeg vil forresten ha ALT dere har snakket om her inne jeg! Søte sommerkjoler på en stram, fin og solbrunn kropp står nok på topplisten, ingenting er så fint som det.. :)

QueenConnie 05-02-09 17:44

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av PrøveKanin (Innlegg 641163)
Jeg er gutt og jeg ser ut som han overvektige karen i Fight Club :(

:klem:

QueenConnie 05-02-09 17:45

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av pjusket (Innlegg 641250)
Haha, jeg fikk beskjed av legen min om å slutte med pommes frittes jeg. Hu er så fjern hu dama der, og anklagde meg for å spise chips og hamburger hver dag. Så dro jeg til mammas fastlege og etter et lite kvarter der fant vi ut at det var PCOS på meg også.

noen leger er bare dumme i hue :mad: ingenting i hele verden irreterer meg så mye som leger gjør, når dem kommer med stygge kommentarer!:rolleyes:

pjusket 05-02-09 20:15

Nei, det er sant! Hadde endelig mannet meg opp for å snakke om vektproblemet mitt, så får jeg den slengt i trynet. Hadde jeg fått lov skulle jeg stappa dama med pommes frittes så det tøyt ut av øra på'a! :p

Kitt 05-02-09 20:17

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av pjusket (Innlegg 641378)
Nei, det er sant! Hadde endelig mannet meg opp for å snakke om vektproblemet mitt, så får jeg den slengt i trynet. Hadde jeg fått lov skulle jeg stappa dama med pommes frittes så det tøyt ut av øra på'a! :p

Send en liten melding til kommunelegen om denne legens inkompetanse!:eek:

Pearl 05-02-09 20:26

Det der med puten fikk meg til å huske at dette var noe jeg gjorde når jeg var ganske ung. Men den gang var jeg syltynn. Tror det hadde noe med selvfølelsen å gjøre. Den er faktisk mye bedre nå når jeg er større og som voksen har jeg aldri trengt en sånn pute. :)

pjusket 05-02-09 20:45

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitt (Innlegg 641383)
Send en liten melding til kommunelegen om denne legens inkompetanse!:eek:

Det er et år siden dette skjedde nå og jeg har byttet fastlege. For å si det sånn så "driter" jeg i hele dama, hun jobber ikke lenger på legekontoret jeg var på heller - så kanskje det er noen andre som har rapportert henne. Men jeg skal love deg jeg hadde en mor som gikk i fyr og flamme da hun fikk greie på dette og hadde lyst til å putte dama i frityrgryta. :p

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:18.