![]() |
Sv: Sjokolade-delice nammenam
Laget disse idag, gud så gode!!!
Må passe meg så jeg ikke bare hiver i meg for mange;)!! Jeg hadde bare 70% sjokolade hjemme så jeg brukte 100 gram av den og 2 SS bakekakao , funket veldig bra. Søtning hos meg ble 60 g sukrin og 2 g stevia. Synes det er helt perfekt å blande stevia og sukrin, de utfyller hverandre veldig bra. Takk for topp oppskrift!!! |
Nam nam, nå har jeg bakt disse. Kjempegode. Brukte 100 g premium 86% og 50 gram 70% sjokolade. Og så brukte jeg splenda, og eggehvitene ble helt stive. Har egentlig bakt de til besøk jeg får i morgen, men spørs om det blir noen igjen. Må nok bake noen nye;) Kanskje jeg bruker små muffinsformer, eller dobler oppskrifta, de ble litt små i de store muffinsformene. Tenker jeg pisker litt krem og serverer sammen med.
Deigen var foresten utrolig god også... |
Sitat:
|
wow wow wow :D
Lagde halv oppskrift av cloetta mørk sjokolade og 3 poser stevia,de ble knallgode,unga spiste de fleste,så jeg må lage ny porsjon :D |
Ja ikke sant! Jeg har vært alene om mine, så det tok litt tid før alle i kjøleskapet var borte, men guri så gode de er! Jeg synes de var aller best etter noen dager i kjøleskapet, lagret de i en lukket boks og sneik til meg en etter en :p
|
Har laget denne flere ganger nå, og bruker en blanding av premium 86% og kokesjokoladen til sukkerfritt. Blir veldig godt og lite karber.
Et tips er å ikke steke de, men sette røra til kjøling. Superdupergod sjokolademousse:p Har servert den til mange "vanilge" folk, og alle har likt den. Serveres med krem. Nammenam. |
Laget disse nettopp, og de ble veldig gode! Tror jeg brukte litt for mye søtning da, så jeg ville dempe søtsmaken litt og blandet inn litt tyrkisk yoghurt etter at de hadde kjølt seg ned. Ble skikkelig godt! :D
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39. |