Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   I morgen er det start. Noen andre som begynner i morgen? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26077)

Vaffel 06-08-09 18:04

Sv: I morgen er det start. Noen andre som begynner i morgen?

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Xandra (Innlegg 750027)
Men hvor mange karber ligger dere på nå sånn ca? Jeg ligger på en 15-20g til dagen. Så lenge vekta fortsatt går nedover synes jeg det er greit å ligge på det nivået :)

Jeg har fortsatt 15 karber som utgangspunkt, fordelt på 3 måltider. Men det hender rett som det er at jeg unner meg 5-6 karber til... jordbær med fløte, is eller mer grønnsaker. :) Ja... av og til har jeg vel vært oppe i 25, uten at det har gjort noen forskjell.

Jeg synes det har vært deilig å ligge lavt i utgangspunktet... i tilfelle noen dukker opp på kvelden med en kurv jordbær. Ha rom for spontanitet, liksom.

Xandra 10-08-09 14:02

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Vaffel (Innlegg 750029)
Jeg har fortsatt 15 karber som utgangspunkt, fordelt på 3 måltider. Men det hender rett som det er at jeg unner meg 5-6 karber til... jordbær med fløte, is eller mer grønnsaker. :) Ja... av og til har jeg vel vært oppe i 25, uten at det har gjort noen forskjell.

Jeg synes det har vært deilig å ligge lavt i utgangspunktet... i tilfelle noen dukker opp på kvelden med en kurv jordbær. Ha rom for spontanitet, liksom.

Høres ut som du har funnet en fin rytme. Lurt åha noen ekstra karber å benytte seg av iblandt. Det er egentlig sånn jeg gjør ogaå. Unner meg litt ekstra om kvelden. Synes det er greit å ha det sånn. Noe nøtter, ost og mår, baconships, kakaokrem etc. Som en god kveldsmat liksom :) Holder meg i ketose jeg og, så jeg synes det er greit å gjøre det sånn.

Resultatet på vekta idag var nok så stillestående. Ventet nesten det,så som jeg begynner og nærme meg målet :) Men vekta begynner å bety mindre og mindre, because I like hat I see in the mirror! Og så har jeg kommet i et par bukser istr. 38!:D Gotta love it!!!

Håper dere får gode resultater på vekta idag!

Vaffel 10-08-09 14:41

Ja, jeg er fornøyd med rytmen og livsstilen. :) Slik som dette kan jeg egentlig leve hvor lenge det skal være. Kropp og sjel trives.

En halvkilo mindre denne uka... ned er ned, og jeg er fornøyd!

Janis 10-08-09 21:46

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Xandra (Innlegg 750027)
Godt jobba Janis!!!

Men hvor mange karber ligger dere på nå sånn ca? Jeg ligger på en 15-20g til dagen. Så lenge vekta fortsatt går nedover synes jeg det er greit å ligge på det nivået :)

Tusen takk :)

Jeg prøver å holde meg på de 15. Men er ikke hver dag jeg klarer å spise 3 måltider, og ligger ofte under de 15.
Ser ut til å virke.

Xandra 18-08-09 22:38

1/2kg ned ved veiing denne uka, bare et halvt kilo til målet :D Hærlig å være kvitt alt det fleseket, og jeg simpelthen elsker det nye kostholdet mitt!!! Her har hele familien adoptert en mer lavkarbovennlig livsstil, og det har positiv virkning på oss alle!

Hvordan har det gått med dere andre denne uka?

Vaffel 18-08-09 23:48

Jeg har kommet halvveis! :)

Xandra 28-08-09 09:59

Mitt mål på 10kg ned er nådd!!!!:D Jeg er så stolt av meg selv, og samtidig må jeg bare si at dette er drømmekuren for vektnedgang, for en kan jo spise seg mett på god mat. I tillegg har jeg lært utrolig mye om kosthod, og er overbevist om at lavkarbo er det rette for kroppen vår, så dette har på alle måter vært en 180 graders livsstilsendring for hele familien! Resten av familien spiser selvfølgelig ikke ketogent men spiser Lutz inspirert lavkarbo :)

Mitt neste mål nå er å gå ned 2kg til og stabilisere meg der. Legger meg derfor på ca 30 gram karbo til dagen, og kommer til å ligge rundt det til de siste 2kg er vekk. Etter det er planen å legge meg på en 50 gram daglig og holde meg der :

Vaffel 28-08-09 14:35

Så flott, Xandra! Gratulerer, og lykke til videre! :)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:37.