![]() |
Sv: Vil til fotograf, men tør jeg?
Synes ihvertfall du ser perfekt ut og jeg har fått et nytt mål......greier jeg å nå vektmålet mitt spørs det om jeg ikke må til fotograf før mannens bursdag-men det går så sent med meg at det kan hende det blir et par år til da- men fikk virkelig lyst når jeg ser de stilige bildene der:)
|
WOW! Fantastisk flotte bilder ja! Hadde de bildene vært i en katalog hadde du vært modell. Eneste forskjellen på deg og modeller er at du har disse bildene for egen del.
Og så fine kjoler du har! |
Veldig lekkert! :)
|
Sitat:
Jøss, dine betenkligheter med å gå til en fotograf er fullstendig ubegrunnet! Flott resultat. Og for én gangs skyld snakker jeg om noe jeg har god greie på; damer! - |
Sitat:
|
Du sa du hadde trent masse i denne perioden, men hva slags trening da?
Morsomt at alle spør hva du har gjort forresten...Vitner jo om hvor bra du ser ut :D |
Utrolig flotte bilder av en fantastisk flott dame!!!!
Du har vært/er kjeeeempeflink!!!!! Jeg skulle også gjerne fått vite eksakt hva du har gjort/gjør ;) Tar du på deg å være personlig ernæringspsykolog og trener??? ;) |
Sitat:
|
Fytti rakkern så flotte bilder! :D
Du er jo den nydelige dama! |
Jeg skulle inn på denne tråden for å svare deg" DET er klart du tør!!!" .. også ser jeg jo at du har turt! Det er bra!
Og du ser helt fantastisk flott ut!!!!! BRA JOBBA!! |
Sitat:
|
Tusen takk Emily og Lillemorell :-) Ja det er så mange snille mennesker inne her at det er ikke til å tro, denne tråden gir meg i alle fall selvtilliten tilbake! :klem:
|
:_oy: WOW... du ser helt strålende ut!! Håper du ser det som vi andre ser!! Du er rett og slett vakker!! Lykke til videre:rolleyes:
|
Åh, nydelige deg!! DE spreke bildene da, du må være stolt av deg selv!!
|
Fantastisk. Og så nydelig hud som du har!
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:04. |