![]() |
Sv: Aprilskravletråden til 30+
Jippi :) Endelig er motivasjonen og energien tilbake. Ikke nok med det. Jeg er nå 10kg lettere på 5 1/2 uke :) :) :) Har trent vær dag denne uka HERLIG :)
Ha en topper kveld ;) |
Sitat:
|
WOW!!!!! Gratulerer med et kjemperesultat!!!!!!!!!! Hva har du trent for noe?
|
Nå gir jeg meg ende over og gir snart opp her. Jeg har spist lite karber og mye fett og går endatill OPP i vekt for tida :confused: :mad:
Veide meg i morges, og totalt siden utskeiinga i mars har jeg gått opp 4,5 kg!!:nei: Uææh. Blir litt redd av dette kjenner jeg, jeg vil jo ikke OPPOVER!! :eek::eek::eek: Jeg som skulle ned tre kilo til 17. mai.. |
Heisann!
Lenge siden jeg har vært innom dere. Jeg holder fremdeled på med lavkarbo, men merker at jg har lettere for å skli ut nå enn for noen mnd siden:( Skal stamme meg opp og skjerpe meg, jeg vet at dette fungerer for meg! Og jeg vil forsette å gå ned i vekt. Det er så deilig at snøen er nesten helt borte, er mye ute i hagen og det er så godt at det er lyst ute! Vaskeklut STOR klem til deg, har dessverre ikke noen svar å komme med. Men jeg forstår frustrasjonen din!! *klem* |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Ny uke - nye muligheter! For nå har jeg bestemt meg for at denne uken er uken jeg skal begynne å trene. Etter å ha prøvd å komme meg på SATS siden februar, så kjente jeg at jeg bare ble deprimert når jeg innså at jeg ikke har klart det hverken i febr, mars eller nå i april. Ikke noe SATS enda, men gåturer eller hoppe på trampolinenen med barna. Planen er alt fra 10 min til 20 min 4-5 gr i uken. Det skal jeg klare! :visemuskl
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg har glemt de siste 10 dagene og har spist svært så ketolyse- vennelig frokost! Måtte motivasjonen være med oss!:heia::heia::heia: |
Hei jenter.....
Jeg var en del på forum her før jul, men siden jul har det meste gått til helvete,unnskyld språket. Jeg er tyngre enn noen gang, og starter hver dag med ketolyse frokost, og tenker at "i dag....i dag skal jeg ikke sprekke........." Nåvel, langtidssykemelding og en særdeles smertefull plantar facitt-betendelsestilstand i senefestet til hælkappa i foten bla bla bla, har gjort meg ute av stand til å være spesielt fysisk aktiv. Og ergometersykkelen i boden, jo den står jo godt der den.....:o Huff. Jeg skal i høst få en gbp operasjon, dersom alle videre undersøkelser gir "grønt lys". Men jeg vil no ned i forkant, det er bra sies det!! Jaja, måtte motivasjonen stå oss alle bi denne dagen og uken som kommer. |
*brøle og hoppe opp og ned*
Sukkersug, gå din vei!! :realmad: :krangle: ..Jeg gir meg ikke så lett altså :o |
[quote=
Nåvel, langtidssykemelding og en særdeles smertefull plantar facitt-betendelsestilstand i senefestet til hælkappa i foten bla bla bla, har gjort meg ute av stand til å være spesielt fysisk aktiv. quote] hei hei! jeg sliter med det samme! Fyttirakkern, det er noe dritt! har slitt med det siden juli 09, og humper fortsatt frem og tilbake med den dumme foten.. Så jeg har nå begynt med ketolyse for å gå ned i vekt for at jeg tilslutt skal kunne bli bra av det! *FØØØØLER med deg* har du vært plagd lenge med det? Jeg har begynt med spinning, (har holdt på med det før), og det funker greit med en vond fot altså.. Så jeg var både i går og idag, jeg *stolt* :o Så du får kanskje prøve den ergometersykkelen i kjelleren! *sender MaSsE mOtIvAsJoN* Har selv sprukket noen ganger siden oppstart (ehe....), men når man først har klart en held igjen, så er det som en snøball som ruller! Så du får stålsette deg, og motviere deg utover dagen! *sender mAsSe GoDe TaNkEr* |
Sitat:
Sukkersug borte! :D:D Edit: Venninne inviterte akkurat på sjokoladeboller og jeg takka nei! *stolt* :D |
Sitat:
Dyktig jente! http://www.cheesebuerger.de/images/more/bigs/c011.gif |
Sitat:
|
Jeg har en pitteliten mistanke om at det kanskje slipper taket nå vektmessig sett, etter 3 uker med treningen..... Tør ikke å ha noen forhåpninger i det hele tatt før jeg står på vekta på mandag!
|
Jeg er ny her inne, og har brukt mye tid på å surfe rundt. Som dere ser av "tickeren" har jeg litt av en jobb foran meg, men er veldig optimistisk nå. Det er defor deprimerende å se andres "tickere". Veldig mange har en start BMI som er lavere enn den jeg håper å komme ned på. Derfor er det godt og ha 30+ for oss sjøl.
Lykke til alle sammen med jobben vi skal gjøre. |
Velkommen hit, sistegang! :D Vi skal ta godt vare på deg vi!
Jeg sitter her og irriterer meg grønn :p Jeg sitter og nileser til eksamen, og merker det straffer seg å bo rett ved en videregående skole fra 30. april til 17. mai... :o Jaja, godt jeg har hørselvern og ørepropper :D |
Hei dere..
Har ikke akkuratt vært frempå her i tråden men har lest alle innlegg.. Nå sliter jeg med et meget irriterende platå og jeg blir GAL.. Jeg bare lurer, siden jeg på en måte har funnet ut med meste her selv.. Hva i alle dager skal jeg gjøre for å kome igang igjen? Leser om Han/hun som har gått ned 10kg på 5 1/2 uke.. Jatakk sier nå bare jeg.. Jeg vil og!!! Har ikke fått til så mye trening men i min matplan - utarbeidet av en ernæringsspesialist i sverige.. www.soberkonsult.se Hun økte fett-mengden ganske betraktelig og økte noe på protein, og la inn et eget treningsmåltid for dager med trening.. Jeg blir så frustrert!!! Hva skal jeg gjøre for å komme igang igjen? Hva spiser dere eksakt for å gå ned masse på ketose? Lurer på hvor store forskjeller det er i forhold til min matplan.. |
Sitat:
Trening er alltid et pluss, selv om jeg ikke skal være den som roper høyest akkurat der :o |
I dag skriver vi 2.mai gitt. Her ute er det blitt hvitt i løpet av natten :( Men jeg skal Ikke klage. Har holdt på med spis deg slank i 8 uker nå. Vekta viser minus 11.7kg. Har nettopp gitt bort 2 svartsekker med for store klær :) Har til dags dato ikke skeiet ut, og er rimelig stolt av meg selv. Trener styrke og kondisjon 4-5 ganger i uka. Er et helt nytt menneske nå.
Ønsker alle en riktig fin søndag :) PS: Har bursdag i dag, men har ingen planer om å spise kake :) |
Sitat:
Og jeg synes du har vært kjempeflink - ca 12 kg er utrolig bra! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:49. |