![]() |
Sv: Noen som blir med å trene "sammen" med meg denne uka?
Hiver meg med jeg også, selv om jeg er ny og ukjent..
Spinning i 45 min i går, teller det? Zumba 55 min i kveld. På spenst |
Sitat:
Kjempebra trening det!! |
Kan noen please komme å sparke meg hardt bak, og få meg opp på sykkelen???!!!!:mad:
Har enda ikke trent ett eneste minutt sålangt denne uka.... !! |
SPARKER Fofa igang med sykling i dag:D
Ble litt travelt i går så fikk ikke tid til å skrive noe her.Men i går ble det ca 45 min tur m bikkje så det tas med i 5 timers treningen denne uken. Vi kjøpte spinningsykkel i går så den skal jeg sette sammen i dag så da må jo den testes ut. |
Hvis ikke butten sparket hardt nok, så får du et spark bak fra meg og :D
I går ble det bare tur med hunden, 45 min. Litt usikker på om jeg skal kalle det for trim, for vi har så mye å snuse på underveis http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/000203C4.gif Men tar likevel 1 times trim for i går, fordi vi hadde mange tunge løft og intens husarbeid store deler av dagen... Phju! I kveld har jeg date med Orbi OG Rock... :D http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1 |
Takk for sparkene jenter!! Kommer nok til å trenge flere av dem fremover!! Synes det er så vanskelig å komme i gang etter å ha hatt pause fra trening...
Har enda ikke syklet..:o Men i dag gikk jeg meg en rask tur...ikke det helt store, men jeg er da igang om ikke annet... Kun 30 minutter i dag. MEN, i morgen blir det sykling!!!!:D |
Er det noen som blir med å starte på Jillian Michaels 30 day shred i morgen??
JAAAA...!!! :) Det er fantastisk trening, og tar bare 20-30 minutter pr dag..utfordringen er å måtte trene HVER ENESTE DAG i 30 dager.. Derfor jeg trenger at noen av dere hiver dere med her, så vi kan motivere hverandre ut av sofan hver dag:):):) |
Kanskje en gang i fremtiden! Når jeg bor for meg selv og kan trimme uten tilskuere :p Har ikke trent denne uka dessverre... Skulle trene på onsdag, men dumme meg starta dagen med en dusj, og ville ikke dusje en gang til samme dagen.
|
ENDELIG!!!!!!!!!
Endelig er jeg i gang med treninga...den sagt laaaangt inne..men NÅ er jeg igang:) Har syklet hardt 2 timer nå...sitter og vurderer å ta første økta med Jillian nå og...hmmm |
Du er gal!!! Men gi for it :)
|
Ah... det var mye tyngre å trene i dag...og jeg vurderte å gi opp etter 3 minutter:):):) haha..det verste av alt er at det er ikke kødd engang:o
Men, jeg holdt ut en time på sykkelen... Og det føles svært godt akkurat nå!! Er dere med, jenter?? |
I morra!! Da skal jeg på sykkelen.
|
26 minutter på sykkelen i dag! Puh, ble svett, så da hadde det vel effekt?!
|
Hello...:)Her i gården har det blitt 2,5 timer trening dennne uken,Spinning sykkelen er i hus og den er grei.Men gu hva vondt i baken en får da:eek:
Har vært bortreist i helgen så jeg klarte altså ikke 5 timer denne uken:( Men da er det påan igjen i morga:) |
Ahh...NÅ føles det deilig!! HAr hatt meg ei 2 timers hard treningsøkt på sykkelen nå..Så, jeg har altså nådd målet mitt for denne uken. Tilsammen trent 5,5 timer:)
I morgen SKAL jeg starte opp med 30 day shred igjen!!! Det er så bra trening, at jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjør det hver eneste dag. MEN, det skal jeg altså fra i morgen!! Hiv dere med, jenter!! Fantastisk trening, og det tar bare ca 25 minutter om dagen!! Noen som er med?? Jeg lover ihvertfall herved at i morgen 25.okt setter jeg igang med min andre runde med Jillian:) |
Hiver meg på her! :)
Ble ferdig med siste økta av 30 day shred i dag, og er mega stolt over at jeg fullførte. Ellers ser treningsuka mi slik ut: Man: 5k tir: No more trouble zones ons: 5k tor: Banish fat, boost metabolism fre: 5k lør: Yoga meltdown 5k er trening på kondis, jogge 5km/30 min, 12 ukers program, er på uke 3 fra i morgen. De andre 3 treningene er dvd'er fra kjære Jillian, og jeg gleder meg til å begynne. Har de siste to ukene trent 30ds hver dag + 5k 3 ganger i uken, så skal bli deilig å 'kun' trene 6 ganger i uka, velger å ta meg velfortjent fri på søndager :) |
WOW!! Så flink du er, da wahaj!!
Da er det snart ny uke(jeg er på nattevakt, så den starter for min del en gang i løpet av mandag ettermiddag når jeg våkner)og på tide å sette nye mål:) Denne uka jobber jeg MASSE(ca 80 timer)...men MÅ likevel skvise inn noe trening. Skal virkelig strebe etter å få trent så mye som overhodet mulig..selv om jeg vet at det kommer til å bli vanskelig med så lite tid. MEN, jeg setter herved et mål på totalt 6 timer...Så får vi se om jeg klarer å gjennomføre det:rolleyes: |
Hello folkens:)
Denne uka blir det minimum 30 min spinning til dagen på meg. Forrige uke gikk jo ikke som planlagt men 30 min til dagen skal jeg klare .så blir det tur med bikkja som vanlig:) Lykke til alle sammen denne uka! |
Trent 5 dager på rad nå, i morgen tar jeg fri
Denne uken blir amputert treningsmessig pga en behandling jegm å gjennom. Fårke lov å trene på noen dager i etterkant :( Zumba 55 min i kveld |
I dag var det 5k, og jeg må si at jeg er positivt overrasket over at jeg klarte å jogge i 3 min og kunne jogget mer, uten å bli sliten, og det bare på 3.uka.
Husker jo åssen det var den aller første økten. Dødsliten etter å ha jogget i 30 sek, men jeg har hittil ikke gitt opp når jeg har jogget. Jeg har presset meg hver gang. I morgen er det 50 min No more trouble zones som står for tur, spent på den, har ikke trent den før. :) |
Dere er flinke, må jeg si!!!:)
Jeg er på nattevakt nå. Skal trene 30 day shred etter vakta i morgen tidlig!! Det blir bra...er bare litt treg å sette igang, jeg... MEN, jeg vet at så snart jeg er igang, så er jeg sta som bare det, og kommer til å gjennomføre:) Er det virkelig ingen som hiver seg med??? |
Sitat:
|
Sitat:
Ja, treningsdvd. Det er 3 level, der du skal gjøre level 1 i 10 dager, level 2 i ti dager, og level 3 i ti dager, altså 30 dager sammenhengende. Kjempe god trening, der man får muskler man ikke visste man kunne få :p Oppvarming, så er det 3 min styrke, 2 min cardio, 1 min abs, og så er det på'an igjen med 3-2-1 i 3 økter. Det går utrolig fort, og er verdt å prøve ut, virkelig. Man trenger to manualer/flasker med vann, og en matte :) |
ja, det er en trenings dvd!! og den er supereffektiv!! :)
Den tar bare litt over 20 minutter pr dag. Du trener styrke, utholdenhet og magemuskler på de få minuttene!! som sagt, supereffektiv:):):) |
Ferdig med No more trouble zones, og helt ærlig, den var en del tyngre enn alle 3 lvl på 30ds til sammen! Fjoh, men jeg stod i og svetta, og det verka veldig i både armer og mage, men deilig nå når jeg er nydusjet og slapper av :D
I morgen er det 5k for tur. Slik er opplegget for morgendagen: 4 min. rask gange 3 min. jogging 4 min. rask gange 3 min. jogging 1 min. rask gange (økt 2 av 3, på uke 3 av 12 uker) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:18. |