![]() |
Sv: Er du for opptatt av vekten?
Sitat:
|
Ja ser her var det jo skjedd en del :DDiskusjoner til de grader ser jeg..hihi
Meninga med denne tråden var jo ikke at man skulle si når det var riktig og veie seg da:D Det er bare slik at en del av oss kan bli nærmere besatt av vekten og det øddelegger litt på motivasjonen.Så da hjelper det gjerne at vi lager en slags avtale om å holde oss litt borte fra vekten ,slik som i denne tråden her.Slik at vi kan fokusere på hvordan vi føler oss og hvordan klærne sitter:)Og heller veie oss litt sjeldnere,men selvsagt dette er opp y til hver enkelt hva som er best,riktig for dem. God Jul:D |
Jeg har vært veldig stille fordi jeg ikke har holdt meg til avtalen, fy meg!!!
Men nå skal jeg ikke veie meg før januar *grøss og gru* Prøver med nytt mot:D |
Sitat:
Men nå er den satt vekkk igjen. Lykke til da snorkfrøken:) |
Sitat:
God jul:) |
Sitat:
Det var dette jeg ville fram til da jeg skrev innlegget- vi får prøve å misforstå hverandre rett her inne:) Vekten parkert, og prøver meg på èn gang i uken. ;) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Dersom man FREMDELES ikke er fornøyd, må man vurdere amputasjon. Helst fra halsen og opp :p |
... :d
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Vekteksempel for to uker: Mandag 78,9 kg Tirsdag 79,2 kg Onsdag 79,8 kg Torsdag 78,6 kg Fredag 79,3 kg Lørdag 80,0 kg Søndag 78,9 kg Mandag 79,0 kg Tirsdag 77,6 kg Onsdag 79,2 kg Torsdag 79,7 kg Fredag 78,4 kg Lørdag 77,9 kg Søndag 78,9 kg Hvis veiedagen er på: Mandag: +0,1 Tirsdag: -1,6 Onsdag: -0,6 Torsdag: +1,1 Fredag: -0,9 Lørdag: -2,1 Søndag: 0,0 Mens egentlig har man gått ned 0,6 kg på en uke. Jeg skjønner poenget med at folk blir lei av å se så liten forandring fra dag til dag, men uten å veie seg hver dag lærer man ikke svingningene like godt å kjenne. Da er det kjipt å være flink en hel uke for så å ha gått opp 2kg. Hvis man da er av dem som veier seg sjeldent fordi man får en dårlig dag når man ikke har gått ned, så får man da en dårlig uke? Å si at "1 gang i uka kan være bra" er jeg enig i. Det er langt fra det samme som å si at det er riktigst, som var din første formulering. Og sorry at jeg henger meg opp i at andre påstår usanne ting. :geip: Selv om det strengt tatt er bil nr to i en kø som lager køen (fordi før bil nr to kommer er det bare den treige bilen alene og én bil er ingen kø), så betyr ikke det at det ikke er den første bilen som er årsaken til køen. Hvis jeg påstår at alle høykarbofolk er dumme og det blir debatt av det - hvem startet debatten? Jeg eller den første som svarte meg? |
Ups.. fortsetter denne diskusjonen asså??
Kanskje dere kan lage en ny tråd for når det er riktig å veie seg:confused:... Denne tråden handler ikke om det.Den skal være motivasjon for oss som ikke vil veie oss hver dag.Så Kanskje vi kan komme på rett spor her igjen...er dere snille... |
Jeg ler høyt av drodla altså!!
Jeg har ikke vekt hjemme og har ikke hatt det på ca 20 år. Ikke fordi jeg hever meg over denslags, men fordi jeg hadde en periode i tenårene hvor jeg veide meg oftere og oftere. Ikke at jeg lot være å spise, men det tok seriøst mye tid og krefter å veie seg flere ganger om dagen... Hadde jeg ikke vært så glad i mat, kunne jeg blitt både det ene og det andre. Løsningen jeg valgte var å aldri veie meg og heller kjenne på olabukse-linningen. Da har jeg gått fra str 27 til 32 på 20 år. Og det kunne vært mye verre og ikke minst kunne det gått på samme måten OG jeg kunne vært ulykkelig og misfornøyd i tillegg. Team Ikke-veie-seg!! (annet enn i smug på badet hjemme hus svigers en gang i halvåret og tenke at denne er sikkert feil...) Ingenting er som kjent idiotsikkert når idiotene er paranoide i tillegg |
Sitat:
|
Sitat:
|
:ja:
|
:boxing:!!
|
Sitat:
Og nå blir vel jeg beskyldt for å fyre oppunder. Det er ikke meningen - jeg prøver bare å si at slike diskusjoner ikke er nyttige for noen her inne, og at vi alle kan forsøke å ta ansvar for at ikke diskusjonene "sklir ut".:rolleyes: Forhåpentligvis avsluttes diskusjonen med dette :) |
Sitat:
Men nå henger mange bukser veldig slapt rundt livet, så jeg begynner å bli desperat etter å få veid meg! :D Gleder meg til det nå. :) Skal prøve å være litt obs på vekta i jula trur jeg, siden jeg tenkte å ta litt poteter og sjokkis fra julaften til 2 juledag. :) Så i dag blir det badevekthandling i tillegg til de siste julegavene. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:52. |