![]() |
Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?
Sitat:
Have fun :D |
Puffer litt på denne:)
Åpnet akkurat kaffeboksen for å gjøre klar moccamasteren til i morgen tidlig å snuste inn den deilige lukten, gleder meg til å trykke på knappen i morgen og kjenne duften spre seg i huset:rolleyes::D |
Akkurat de siste ukene har det vært pesete på jobb. Det er mye greier rundt omlegging av datasystemer og andre greier som skal gjøres på absolutt kortest mulig tid :P Men i dag så satt jeg meg på kontoret mitt, lukket døren og ringte til legen min. Så bestilte jeg meg en time til å ta ut hormonspiralen. Whohoooo!! snakker vi baby.. JAAA :D :D :D Trenger vel ikke si at jeg smilte fra øre til øre resten av dagen? ;)
|
Herlig!
|
Jeg føler meg lykkelig når jeg opplever at jeg og sønnen min møtes i kjærligheten.
|
Sitat:
|
Jevnt over så opplever jeg for første gang å være lykkelig, takket være sambo. Han er det beste som noen gang har hendt meg :love:
Men jeg er spesielt lykkelig når han tror jeg sover og han stryker på meg. Det er nok det fineste jeg vet :hearts: (Ja, og så ble jeg kjempelykkelig i går da jeg oppdaga at mandelbollene i Fristende Lavkarbo-boka smakte og hadde nesten lik konsistens som "skikkelige" boller:D:o:cool: ) |
Når jeg overvinner lakenskrekken og får meg litt sårt tiltrengt søvn. :o. God natt!
|
Når eg klarer og streve meg på toppen av fjellet etter en laaang motbakke! Den "gode" slitne følelsen.
Når eg henter minimonsteret i barnehagen og han roper "MAMMAAAA" og kaster seg gledes strålende rundt halsen min Når jeg er ferdig med ei treningsøkt Når mannen min har støvsugd og rydda til jeg kommer hjem fra jobb .... *LYKKE* |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:42. |