![]() |
Sv: 17. mai-utfordringen
Slik er listen foreløbig, de det står - på er de som ikke har oppdatert siden de begynte eller ikke har gått ned noe enda. Tallene er oppgitt i hvor mye som er tapt bortsett fra de det står + foran. Listen sorteres etter mest til minst tap for en bedre oversikt :)
MeZie: 3,3kg Supah: 2,6kg Klistine: 1,9 kg Regret: 1,8kg Notabella: 1,6kg Nisse: 1,5kg Marionilona: 1,4kg Veggpryd: 1,2kg Aragorn: 1,1 kg Mov: 1kg Loone: 800g Sunroad78: 600g EliasT: 300g Indianne: - Petite Fleur:- Benedictee: - Tasja: - mk1992:- Bujus: - En-ny-livsstil: - Littleme: +1kg Totalt : 18,1 kg Håper flere oppdaterer framover! :D |
Sitat:
Takk for at du gadd å ta den!!! Blir spennende å følge med fremover! Gleder meg ti veiings 17. mai :) Tjohooo... Ha en strålende weekend alle 17.mai-slankere! |
æsj, det var kjedelig å være nederst på den lista! Kommer oppdatering på søndag, da håper jeg det har skjedd ting! Dere andre har vært flinke da :D
|
Sitat:
Lykke til!!! |
Takk!!! Satser på det ;)
|
Sitat:
ta en bedre titt på liata... du er bare den som er nevnt sist.... IKKE den som har gått ned minst;) |
Sitat:
|
beklager... så ikke + et... my bad:)
|
Hei! Her kommer en oppdatering fra meg! Startet på 87, 6 kg, og målet om minus 3 kg er dessverre ikke nådd.....veide i dag 84, 9 kg :) Mngler altså 300 gram......Men kommer til å veie meg i mrg også for å se om det er noen forandringer. Var på Grand Prix-fest i helga med mye vin og jordbær, så det sitter nok i kroppen ennå :D
|
Håper det er greit at jeg oppdaterer listen igjen: :smile:
MeZie: 3,3kg Petite Fleur: 2,7kg Supah: 2,6kg Klistine: 1,9 kg Regret: 1,8kg Notabella: 1,6kg Nisse: 1,5kg Marionilona: 1,4kg Veggpryd: 1,2kg Aragorn: 1,1 kg Mov: 1kg Loone: 800g Sunroad78: 600g EliasT: 300g Indianne: - Benedictee: - Tasja: - mk1992:- Bujus: - En-ny-livsstil: - Littleme: +1kg Totalt : 20,8 kg |
Jeg har gått ned igjen den kiloen jeg gikk opp, men ellers har det ikke skjedd noe! Veier meg igjen i morra for en siste oppdatering :p
|
Oioioi... Nå tilspisser det seg her. Gleder meg til å gå på vekta i morgen :) Håper den har fortsatt nedover og ikke gått opp...
|
Jeg sliter ned mye vann i kroppen og har vært i krig i flere dager nå og jeg får presset vektalitt ned igjen. Men 2kg ned er ikke så lett som 2kg opp.. Oppdaterer i morgen, men i mål kommer jeg nok ikke.
Pcen min er ødelagt og sitter igjen kun med iPhone, så om noen kunne ha tatt en siste oppsumering i morgen for meg så hadde det vært supert! Sånt på mobil er ikke så lett hehe! Spent på hva alle endte opp med :) hva med å ta det sent i morgen så alle rekker å oppdatere før hele listen blir oppdatert? Nå har jeg lagt fram kjole og hold-in strømpis så nå er jeg spent på morgendagen! :D første gangen noen gang at jeg gleder meg til 17. Mai :D jeg gleder meg også til sukkerfri krem og varme bringebær mmm prøvesmakte i går og det må være det beste jeg har smakt på leeenge. Håper alle får en fin dag i morgen! Kos dere masse alle sammen :D hurra! |
Kos deg i morgen Regret :smile:
Jeg skal ta oppdateringen i morgen kveld/natt jeg! |
Sitat:
Gratulerer med dagen alle sammen, og takk for kampen :) Moro med ekstra motivasjon! |
Jeg har ikke hatt vekt på 3 uker så jeg aner virkelig ikke hva jeg veier nå. Håper jeg har klart målet!! :)
|
Jeg klarte desverre ikke målet mitt helt. Står fortsatt på 75,7 og mangler 400 gram. Det gjør ingenting! :smile: Kjempefornøyd med det! Gratulerer med dagen til dere alle! :D
|
Gratulerer med dagen alle lavkarbere! Jeg holdt på å glemme vekta i dag... OMG, men kom heldigvis på det i siste lita. Vekten(digital) vippet mellom 66,9 og 67,0. Tok av meg trusa,bare for å prøve å få den ned på 66,9, men den gang ei... Vekten stoppet på 67. Målet var å komme fra 68,8 til 65,8 så den gikk i vasken, men er ganske fornøyd allikevel. Går ganske tregt med meg,sikkert fordi jeg er så glad i grønnsaker... Men det gjør ikkenoe :) ha en fortsatt strålende dag.
|
Gratulerer med dagen!
Jeg var på vekta i dag morges, ingen endring... ned 300 g på 5 eller 6 uker?! Har på følelsen av at kroppen min spiller meg et puss :rolleyes: . Noen nye utfordringer? Så en utfordring med målebånd, kanskje det rette for meg :D ! |
Gratulerer med dagen folkens! Ikke noen nye oppdateringer på meg. Står forstatt på + 0,5 kg. Gleder meg så utrolig til eksamensperioden er over så jeg kan fokusere på trening å kosthold. Det er planen min for i sommer!
|
Nei her tok vannet den fine vekta mi.. Endte opp med 900g på denne utfordringen i stedenfor 1,8 kg :P kjipt men skal ikke klage, det gikk ikke opp i såfall :) ble blandet lavkarbomat og høykarbo i dag, så jeg regner ikke med noe vekttap før til torsdag da det er veiedag, men det er greit. Har hatt en fin dag og alle mann er helt utslitt her hjemme!
|
Her kommer siste oppdatering så langt:
MeZie: 3,3kg Petite Fleur: 3kg Supah: 2,6kg Klistine: 1,9 kg Marionilona: 1,8kg Notabella: 1,6kg Nisse: 1,5kg Veggpryd: 1,2kg Aragorn: 1,1 kg Mov: 1kg Regret: 900g Loone: 800g Sunroad78: 600g EliasT: 300g Indianne: - Benedictee: - Tasja: - mk1992:- Bujus: - En-ny-livsstil: - Littleme: +0,5kg (Gi beskjed om det er noen feil her) Noen som ikke har oppdatert enda, men er bare å gjøre det, så lager vi en ny liste! :smile: Ellers kan jo dere som ikke allerede er med der, kanskje være med videre på Sankthans-utfordringen her |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17. |