![]() |
Sv: Hva har du spist i dag?
Er vel jeg som ikke har skjønt det da. Har ikke funnet matvarer å legge inn..hvor finner jeg det?
|
Under dagens dato står det "definer nye matvare". Ellers kan du legge inn oppskrift under "oppskrifter" som ligger i de øverste fanemenyene. :)
|
Sitat:
|
Ok..får prøve dette. Takk for hjelpa:-) Roper om jeg ikke skjønner det...ler.
|
Og da har jeg funnet ut av det:-)
|
Ah, endelig 17 mai! I dag har jeg koset meg litt ekstra enn jeg har tillatt meg selv før:)
Frokost: 1 egg og 1 bacon. Vann til drikke Lunsj: 1 egg og 1 skje meieresmør. Vann til drikke Middag: Eggerøre, kylling, seterrømme og Fedons franske sjokoladekake med meget få karber. 1 boks pepsi max. Nå er jeg mett:D Kan jo nevne at jeg i utgangspunktet er ekstremt kresen i matveien og at denne dietten ikke akkurat gjør det bedre:o |
Dagens tall: 78/19/4 :D
|
Har kost meg med bare lavkaro i hele dag til tross for at det er 17 mai.
Koldtbordmat uten brød til middag og lavkarbo bløtekake til dessert. Har unnet meg to stykker av den kaka i dag, men likevel er jeg i ketose. :D |
Kyllingfilet i fløtesaus med agurk og isbergsalat til, to sjokoladekuler (:P), to stykker nesten oopsie pizza.
tallene er 71/28/1 i dag. |
Tallene her er:74/22/4.
.heller vel og mot ketolyse da:) |
Sitat:
|
Kaketips; den herlige pavlovaen var helt himmelsk (og den likte alle sammen, de visste ikke at den var lavkarbo...) og perfekt siden mamma har diabetes. Jeg serverte også lavkarbo is. Nydelig.
Ellers frister Gerds ostekake veldig! |
Jeg er stort sett under 5% kh om dagen.
76/19/5 75/21/3 73/23/4 hittil i dag. Men det går sakte da.... Måtte lage fløtegrøt til middag i dag for å få opp fettmengden. Spiste jo litt kh i går og merker at jeg er fysen som fy i dag. :( |
Tusen takk for tips om diett.no! Den var veldig nyttig!:blomster:
|
Idag:
Frokost: 2 rugsprø med rekesalat og salami Lunsj: 2 kopper kaffe med fløte Middag: lavkarbo lasagne med rømme og fetaost |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:18. |