![]() |
Sv: Feit og trøtt på LCHF!
Sitat:
|
Ser at andre har nevnt det før meg, men jeg gikk heller ikke ned noe før jeg kuttet ut melk og melkeproduktene i kostholdet.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sliter med å få vekta til å gå nedover jeg også, men stillstand (eller litt opp og ned) er greit. Husk også at trening gjør at du kan gå opp i vekt kort tid etter - jeg trente i går, og veide 800 gram mer i dag. Det er slik jeg har forstått det musklene som binder mer vann i kroppen (?). |
Sitat:
|
Sitat:
|
Men måler du deg? Kanskje du krymper selv om vekten går opp?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
For 3 dager siden begynte hodepinene fra h##vete, og samtidig kuttet jeg ekstra i karboinntaket (mellom 11-16 pr dag) og det kjentes ut som om noe "løsna", vanskelig å forklare. i dag veide jeg meg for jeg hadde liksom på følelsen at det hadde skjedd noe, og med pysj (pleier å veie meg naken:D) veide jeg 77.3 kg, mot 77.5 kg før. Og jeg ble så glad! Tenk å bli så glad for 200 usle gram.. :rulleøyne og det skal sies at dagen før skeia jeg ut med 2bx pepsi max, en Atkinsbar og lavkarbo riskrem (cottage cheese og krem!:eek:) med kanel og sukrin. Ikke ble jeg det minste grann dårlig av det etterpå, eller i dag. Er så happy! (håper det ikke er forbigående..;))
:spent: |
Hurra! Kanskje du har kommet gjennom "veggen"? Krysser fingra for at det fortsetter i samme tralten.
Og jeg vet alt om å juble for hvert hundregram ned. Jeg har brukt nesten fem år på 24,5 kilo. ;) |
Sitat:
|
Sitat:
Dæven, du har tålmodighet! :heia:Vet ikke om jeg hadde greid det! ;) En liten(?) ting til: noen som vet om det er mulig å krympe 2,5 cm rundt livet på 4 dager? :eek: Eller så har jeg målt veldig feil! |
Sitat:
|
Sitat:
Det er ikke usannsynlig det, altså. Jeg gikk inn fire cm i midja første uka etter at jeg la om kostholdet! |
Sitat:
4 cm første uka? Shiit? :eek: Da konkluderer jeg med at jeg har målt rett (jeg synes nemlig bh'n satt så ekkelt på plutselig - da er den for stoooooooooor!!! :D) :_punk:oh yeah! |
Sitat:
I dag er jeg ca 30 cm smalere rundt midja. Yay for for stor bh! :heia: |
Sitat:
Så om du har funnet noe kroppen din ikke tåler så godt så har du anntakelig både fjernet noe som er vondt - og en partystopper. :) |
Sitat:
hmm da var det bare å finne ut hva jeg har fjernet da? jeg begynte å gi faen, tror det hjalp! :D nå koser jeg meg med det jeg vil ha, når jeg vil ha det! :cool: |
Lurer på hvordan h!"#%"#&"€&#"#€%& HØRES ut i virkeligheten *fnis*
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:29. |