![]() |
Jerry Maguire :)
|
aha :) takk, mofe :)
|
Ingen årsak!
Show me the money! |
Har jeg forresten nevnt Girl, Interrupted?
Nei? Men da har jeg iallfall gjort det nå. |
Sitat:
:o ;) |
Noen som har sett "Tolken" med Nicole Kidman? Den er helt ny. Vurderer å se den på kino. Handler om noe FN-greier
|
Noen som har sett Der Bewegte Mann? En ettertraktet mann på norsk.
|
I går så jeg og sambo "The Rock" med Sean Connery og Nicholas Cage.
Syke det var en bra film!!! |
Sitat:
Sitat:
Linda SD: Hva handler the rock om da? |
The Rock er Alcatraz-fengselet.
Men det er nedlagt, men en haug med turister har blitt tatt som gisler der av folk som sitter med kjemiske våpen som kan sprenge hele San Fransisco i lufta. Så krever de 100 millioner dollar i løspenger. Men regjerigen setter sammen et team som skal prøve å få stoppet alt, de må dermed komme seg INN på Alcatraz usett osv. Connery spiller en mann som tidligere er fange på øya (vært i fengsel hele sitt liv, så er naturlig nok pissed for det ;)) og Cage spiller FBI-agent som er spesialist på kjemiske våpen. Han hadde tre ukers pistol-trening langt tilbake. Det var liksom alt... hihi... Arti team! Sinnsykt spennende!!! Nei kan bare si at den ANBEFALES! |
Jeg glemte jo helt å nevne den "jesus-filmen" da....HerreGud, hva heter nå den igjen da? Den nye..... Som Mel Gibson har laget... Hmm...
Den er i hvertfall heeeeeelt sinnsyk! Vet ikke om jeg vil si sinnsykt BRA, men i hvertfall SINNSYK! Jeg gråt og jeg gråt og jeg gråt og jeg gråt! :hylgrine: |
Passion of the Christ...
|
Sitat:
|
Sitat:
At du ikke har sett Grease synes jeg er litt :eek: men skal kanskje ikke snakke.... for jeg har ikke sett Dirty Dancing eller Forrest Gump :rolleyes: |
Sitat:
|
Jeg er ikke så god på å huske filmene jeg har sett, men noen av de jeg virkelig har likt er:
* Titanic * Gladiator * Pretty woman * Alle elsker Mary * Bridget Jones dagbok 1 og 2 (lett søt underholdning) * Syv år i Tibet * Dirty dancing * Hva er det med Gilberg Grape? * Forrest Gump * UNO * 37 1/2 * Stekte grønne tomater .... og sikkert mange som jeg ikke husker Jeg har ikke fått sett så mange filmer på kino etter at jeg fikk barn for 1 1/2 år siden. Jeg har sett UNO, 37 1/2 og Alexander. Hvilke har jeg gått glipp av som jeg burde se? Noen som har tips? |
Sitat:
Men lærer jeg... :rolleyes: |
Enn jeg da.... som blir dødsredd av skumle filmer!!!! Kryper laaaangt ned i sofaen/kinosetet når jeg ser sånne. Og får mareritt et par netter etter at jeg har sett sånne filmer... Men LIKEVEL måååå jeg se dem. Hehe.... *Linda dum*
Det er filmer som The Ring 1+2, The Grudge o.l.... |
Sitat:
Anyways, da bør du (ikke) se Hide&Seek. Vi brukte to kvelder på den for jeg var så feigis... :rolleyes: Den aller verste er "Skygger fra fortiden" *grøss* *grøss* *grøss* Jeg kløp kjæresten min til blods for jeg var så redd.... Never again! |
sånn var det med "mulholland drive" igår! satt godt gjemt bak en pute og titte forsiktig fram :p ;)
|
Puta er en gooood venn av meg også :p
|
Livet er herlig....
eller La vita e bella som er orginal tittelen....
Italiensk grine film...som fikk 3 oscar for noen år siden.... Roberto Benigni er resigør og har hovedrollen....fantastisk skuespiller. Handler om en jødisk familie under andre verdenskrig og hvordan faren gjennom humor og lek klarer å få sønnen sin til å ha det bra....uffamei sett den 8-9 ganger og griner like mye hver gang.... Har du ikke sett den....gå og lei den NÅ!!! Anbefales |
Så nettopp White Noise på kino. Hadde DE forventningene og hadde gledet meg i månedsvis, men hele filmen var en stor skuffelse. :( Noen skremmende og creepy scener, men ikke på langt nær så skummel som jeg trodde. Traileren var sinnsykt skummel da.
Snart kommer også House of wax ,en nyinnspilling av en femtitalls-klassiker. Det eneste som trekker VOLDSOMT ned og ødelegger hele forventningene mine, er at Paril Hilton spiller i den. :eek: :eek: :spy: Men traileren så jo egentlig bra ut, dersom man holder seg for øynene når Hilton kommer på. |
Sitat:
|
Noen som har sett Gudene må være gale? Advarsel; du kommer til å gå rundt med vondt i magen i DAGESVIS etterpå! :lol:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:03. |