![]() |
Sv: Jeg synes det er litt utrivelig her inne noen ganger ...
Sitat:
|
Sitat:
|
Anbefaler ringblomst.no og tettinntil.no :)
|
Sitat:
BIM holder jeg meg langt unna, har ikke sett verre krangleforum. Det var like ille i 2003 da jeg ventet min første. Også er det noen forum jeg har unngått fordi det er lov å ha kjempesignaturer hvor folk viser frem sine små gull( det er koselig), men det er så slitsom å lese når innlegget opptar 15cm i høyden på skjermen. Slike forum er skikkelig irriterende å lese på.. |
Jeg må innrømme at jeg sier i fra dersom noen drar opp en tråd fra 2005 eller så og spør direkete til hovedinnlegger( som gjerne IKKE er her), eller der hovedinnlegger for 2 år siden spurte om råd på sin meny. Det er utrolig mange som ikke ser på datoen på når tråden ble startet. Hovedinnlegger har gjerne ikke bruk for de rådene nå...
Ellers har jeg faktisk aldri vært på noe annet forum hvor det er så lite positivt å starte nye tråder. De andre forumene jeg er på har til og med en funksjon som forteller at denne tråden ble sist svart i for så og så lenge siden, er du sikker på at du vil poste. Det er lov å søke og lete litt selv, og det er mange dårlige til, men det burde være lov å starte ny tråd uten å få krasse svar. Jeg svarer gjerne på det sammen igjen og igjen. Men innlegg som oser av at hovedinnlegger ikke har lest noe,men enda bedyrer at de følger kuren til punkt og prikke og lurer på hva de gjør galt er vanskelige å svare på. For de oppgir sjelden HVA de spiser og i hvilke MENGDER de spiser eller om de faktisk er overvektige i det hele tatt. Hvordan skal noen vite hva folk gjør galt når de ikke oppgir hva og i mengde? Det hjelper ikke så mye å si at man spiser kylling, biff, agurk, paprika, fløte, smør og ekte majones når mengdene uteblir. Forholdene mellom matvarene er utrolig viktig for å vite hva som kan være feil. Ofte kan det jo være nettop fordeling mellom protein, fett og karbo som er feil eller at vedkommende spiser alt for lite.Eller at man spiser mye av en matvare vi vet kan være vektstopper. Ellers liker jeg meg veldig godt her inne og synes dette forumet er en av de koseligste jeg er på. |
Jeg er på mammanett. Det er et lite, koselig forum, synes jeg.
Sitat:
|
Sitat:
Jeg trålet igjennom en god del av de klistrede trådene her inne når jeg fant forumet. Jeg vil gjerne legge til at det er en del av oss som ikke er vokst opp med og aldri har fått noen opplæring i bruk av pc annet enn det man har prøvd seg frem med selv. Selv er jeg en av dem. En del ting har jeg jo tilegnet meg, men i en del emner er min kunnskap veldig mangelfull, bl.a. å bruke søkemotorer. Jeg kunne tenke meg en "søk i forumet/søk på google for dummies" også???:o Med typiske spørsmål som "hvordan finner jeg min egen tråd?":rolleyes: osv? og teskjeforklaring på hvordan man gjør det? Og en tråd som omhandlet det som går under betegnelsen "partystoppere" her inne? Noe alla "Hva kan være årsaken til at jeg ikke går ned i vekt?" Sikkert flere gjengangertemaer også som folk irriterer seg over... Forresten mitt gravidforum var BIM, og der er det regelrett mobbing!!! :mad:(Anonymforumet da, riktignok, ikke resten av forumet) |
Og en liten ting, det kommer sikkert ti femten hjelp jeg går ikke ned - se på menyen min tråder pr dag i perioder. Det kan faktisk hende at et svar andre har fått gjelder det du lurer på også. De færreste er sååååå unike... ;)
Dessuten irriterer jeg mer over de som ikke veier maten, men likevel er skråsikre på hvor mye av de forskjellige næringgsstoffene de får i seg. :rolleyes: |
Sjeldent jeg irriterer meg over tråder....bare overser og svarer i de jeg synes jeg kan gi noen svar i.
Men jeg svarer ikke så mye i nye tråder da...;) Men da jeg var ny her, så var jeg en ganske så klønete forumbruker, det var det første forumet jeg var med i. Så jeg så ingen av nybegynnertrådene og det tok faktisk lang tid før jeg så hele forumdelen :lol: jeg hoppet rett inn på bloggen, og der er det jeg oppholder meg mest. Der har jeg fått god hjelp i starten, fått personlige venner jeg har kontakt med her i byen. Og jeg spurte om det meste jeg lurte på, og fikk god hjelp. Men jeg delte jo også, fortalte hvordan rådene hadde hjulpet meg f eks. Så kanskje det er et tips til dere som spør, å oppdatere og fortelle hvordan det går? Det hjelper også godt å takke for råd og gi noen positive tilbakemeldinger om man har fått god hjelp. |
Sitat:
Jeg synes ikke det er mange krasse svar her, heller. En sjelden gang. Å skrive at en tråd er gammel, eller at det finnes mange tråder om emnet, er ikke krasst. |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:05. |