![]() |
Sv: Novemberskravletråden
Sitat:
VIrker som om du virkelig har funnet noe som funker for deg. |
Sitat:
|
Heisann! Da er jeg tilbake:)
Skjedde så mye sist jeg skulle starte opp med lavkarbo-kost, så det ble egentlig med første uka... Men, nå SKAL jeg holde planen!:D Jente på snart 23 år, mamma til en herlig liten gutt født i juni 2011, og sjoko-man! Ønsker alle sammen en fin dag! :) |
Sitat:
Nå nærmer det seg desember. Gleder dere dere til jul? |
Takktakk!
Jaa, gleder meg masse til jul! :) Er jo første jula til lillemann, samt første gangen vi skal feire jul med familien min på mange år. ELSKER advent og jul! Eneste jeg gruer til er å klare på holde meg unna alt snopet som følger med jula. Potetene til ribba er null problem, det er "kose-snopet" som blir utfordringen. Men det SKAL gå bra! :) |
Når i juni røsslyng? Min er 21. Juni. :)
|
Sitat:
Var du med på noe forum under svangerskapet? |
Sitat:
Jeg hadde termin 7. august, så jeg hadde ikke tid til noe mer enn dette forumet. :D |
Jeg har klart delmål 3 og sikter nå mot delmål 4 som er -20 kg. Hadde vært veldig morsomt om jeg klarte i løpet av de neste ukene, men vi får se:)
|
Jeg vet ikke helt hva målet mitt er. Men tror jeg har bestemt meg for endelig mål rundt om 70 kg. Så får første delmål være -10 kg. Jeg har hittil gått ned 8 kg på ca en mnd, så delmål 1 er innen sikte. Tviler på at jeg går like raskt ned hele veien, men er lov å håpe.. Om kroppen er velvilllig (noe den sjeldent er :P ) så er jeg da i mål innen 3 mnd. Haha. Neida, får prøve på neste sommer? Med mye trening og dette kostholdet jeg har nå så går det i hvertfall fremover eller skal vi si nedover?, noe det ikke har gjort tidligere.
|
Hei alle
Forsåvidt et hyggelig problem, men men. Har nå gått ned fra XXXL til XL. 3/4 del av innholdet i klesskapet er for stort, og nytt må handles inn. Holder ca. 2 min i et prøverom, da er tålmodigheten slutt, dette blir en utfordring, samtidig som jeg skal ned ytterligere en størrelse til L, (trenger vel ikke nevne at jeg er mann? :)) Har noen et godt tips? |
Sitat:
Finn en skjorte du liker og kjøp den i flere farger, samme med bukse. Gå i butikken en tirsdag formiddag heller enn lørdag midt på dagen, da er det få andre der. |
Ramla over denne artikkelen i dag. Med unntak av dette forumet tror jeg at jeg holder meg ganske greit til dette.
|
Jeg startet med clean slate i går, slettet nick og startet over, da var vekten 92.5.
Blir spennende, jeg holdt på en måned sist, så ble jeg veldig syk og klarte aldri å få motivasjonen stor nok...før nå. Har nemlig fått spandert en tur til NYC av svigerfar sammen med hele familien.. DET er den store guleroten. :D Shopping galore! ; Forhåpentligvis i størrelse 40/42... |
Ny måned, ny tråd! :heia::heia:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13. |