![]() |
Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!
Sitat:
|
Sitat:
|
Neeei, jeg skal aldri bli en skikkelig lavkarber.:p Men noen andre må gjerne ta det forsettet.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Samme om man trøkker i seg kontrollert eller uten kontroll. "Like talentløse" begge metodene. Talentet viser man når man klarer å hente seg inn.. Eller når man lar være å "skeie ut". Et talent aldri jeg kommer til å få hvertfall.:p
|
Du kan mene hva du vil, men det er fantastisk unødvendig å kalle andre talentløse. Ok, hvis du liker å trykke andre ned så får du bare fortsette med det da. Har fått med meg at du titt og ofte driver med det her inne. Hva kaller man mennesker som liker å drive med det igjen? Psykopater?
|
Og si at andre mennesker er talentløse, er helt forkastelig!!
|
Sitat:
|
Re: Ingen vektoppgang julen 2011!
Hypah, syns det ofte finnes gode poeng i det du skriver, så det er synd du så ofte føler behov for å bruke ord og formuleringer som trekker vekk fra det.
|
Sitat:
Selv om man sier og gjør noe dumt, så betyr ikke det at en person ER dum. Big difference. Men hvis du mener jeg er psykopat så "by all means", det må du gjerne mene. Men da er jeg en psykopat som ikke har fått vektoppgang i jula selv om jeg har spist en fin miks av lavkarbo og høykarbo i jula. Det er jeg fornøyd med, og viser for meg at jeg kan kontrollere meg selv i en tid med utrolig mye fristelser. Det gir selvtillit og følelsen av at det er jeg som er i kontroll med mitt matforhold og ikke omvendt. :) |
Sv: Re: Ingen vektoppgang julen 2011!
Sitat:
|
Re: Sv: Re: Ingen vektoppgang julen 2011!
Sitat:
|
Sv: Re: Sv: Re: Ingen vektoppgang julen 2011!
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Veiedag i morra så da får vi se om det har blitt noe oppgang. Må forsere veiing en dag før planlagt. Regner med jeg ikke har gått opp, men heller gått noe ned. Mulig ostepopen i går fucker opp, men tror egentlig ikke det.
|
Jeg gjør ikke annet en å ete sukker og skit nå denne uka, så vekta holder jeg meg langt unna. Satser på kontrollere kcal-inntaket noe så jeg ikke går opp et tonn om ikke annet.
|
Sitat:
|
Sitat:
Moderatorisk hilsen, Cyan |
Sitat:
|
Jeg føler at jeg virkelig har kost meg i jula med både lavkarbogodteri og annen lavkarbomat i tillegg til ED-produkter. Har også spist både kålstappe, litt vanlig saus, pølsegrateng og ei skål riskrem. Vekta står ganske så rolig, men jeg krymper faktisk i cm:eek: Yndlingsbuksa har blitt for stor:eek:
Dette hadde jeg virkelig aldri trodd:D |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49. |