![]() |
Sv: Januarskravletråden 30+
løk kommer ikke i mitt hus, kan ikke fordra det. mye pga ting med løk har så jævla MYE løk i seg.. litt finmost løk som en del av en større rett går greit, men digre løkbiter overalt, neitakk!
(ja, er kresen... liker ikke tomat heller, med mindre den er finmost som i tomatsaus :p) |
Sitat:
|
Løk! :love: jeg elsker løk! Det sisste halvåret har jeg måttet holde meg unna pga amminga, men nå har jeg begynt å spise litt av det igjen. Jeg kan maule rå løk.... :rolleyes:
|
Sitat:
Maule rå løk er litt voldsomt for meg :P Men hvorfor skal man unngå det når man ammer? Bare fordi det setter smak? |
tror babyene får luft i magen av løk, er sterk kost.
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Jeg er ikke glad i løk. Litt i småbiter i gryter og veldig tynne ringer på pizza, går an. Gemalen kunne hatt løk i store mengder på alt, han er virkelig glad i løk.
|
Jeg lagde Nannah's vaffler i dag. De var virkelig gode :D Godt med noe skikkelig kosemat en tirsdagskveld <3 Ha en fin kveld :)
|
Sitat:
|
Opp tre kilo, gitt:o Sånn går det når man er to uker på Tenerife og ikke teller alt man putter inn i gapet...
Men som jeg har nevnt i en annen tråd her, så hadde jeg en spontanabort der en av de første dagene og etter det orket jeg ikke tenke på hva jeg kunne og ikke kunne spise. Jeg blei helt utkjørt etterpå... Det er to uker siden i dag og kroppen begynner å stabilisere seg litt mer nå, så har begynt på ny frisk og håper på at det meste er vannvekt:p |
Sitat:
|
Sitat:
Joda, det går bra nå. Men har ikke orka dusje idag, kjenner jeg:o Men i morgen passer meg bra å begynne på en ny, frisk start. Fredag den 13. Det kan jo ikke slå feil:D |
Puh! To kilo mindre i dag:) Da er det nok hovedsakelig vann jeg har gått opp:D
|
endelig helg. og jeg innleder helga med no inni granskauens magesmerter. ikke er jeg kvalm, ikke er jeg sulten.. det gjør bare vondt. FML
|
Sitat:
Men får satse på at det ikke er noe så drastisk... Masse god bedring:) |
har vært nær på å gå til legevakta for mulig blindtarm før men da gikk de over.nå har det vart i en rundt 5-6 timer og det føles noe værre ut nå enn tidligere. men det gjør mest vondt i området over navlen opp til ribbena. pulserende smerter, som om det følger blodpumpa..
|
Sitat:
Kan det ha noe med gallen å gjøre? Den ligger jo på venstre side der et sted? |
hm, gjør mere vondt til høyre, men ikke langt ned. jeg ser det an. forhåpentligvis har jeg noen kjørbare slektninger i nærheten hvis det skulle trengs :p
vet jo ikke om det bare er meg som har lav smerteterskel for magesmerter, hører jo om de som spyr av smerte, det gjør jeg ikke.. men nå hr jeg nærmest fobi mot å spy da. men dette blir ikke første gang jeg besøker lege pga smerter i mageregionen. men som regel skjer det midt i uka, og ikke på en fredag rett etter 3 når legen har gått hjem... |
Sitat:
Da går det smerter opp fra magen og mot ribbeina på høyre side... Det kan komme av bl.a overvekt, vekttap over kort tid eller kolestrol. Men jeg er jo ikke noen ekspert, liksom... Bare leser:p |
jaja, får se. nå har det flyttet seg litt så de gjør vondt nede til høyre også :p egentlig mer eller mindre hele mageregionen fra bystkassa og ned :p
|
Sitat:
Jeg føler med deg! :klem: |
nå har jeg gått time på legevakta 22:30, taxin kommer om 45 min.. dama i telefonen syns det var rart smerten økte når jeg la meg ned...gallesteing og luftsmerter har blitt forelått, sistnevnte pga at smerten flyttet på seg.
så får vi se om jeg er hypokonder, veldig lav smerteterskel eller om jeg faktisk er dårlig |
Sitat:
|
vel, har ikke feber eller sånt. bare vondt. og følelsen av at det bare er noe teit som luft eller no.. men smerten har virkelig satt seg fast nede til høyre nå. hadde knapt vondt der de første drøye 5 timene
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19. |