![]() |
Sv: Bodyrock 30 day challenge
Jeg har brukt kjøkkentimeren på 50 sek, og tatt 10 sek på gefylen:D
Dama er skrapa til randen, og det er nå en ting, men ho må definitivt ta noe av dusken for at den ikke skal stikke over buksekanten:cool: |
Starten ble utsatt pga sykdom, men nå har jeg ihvertfall tatt testen og den var spenstig nok. :o Det var visst dag 1 det? Greit nok. Jeg har to lengre turer i bratt lende i beina fra mandag og tirsdag også :)
Noen som holder på fortsatt? |
Jeg har igjen de siste to dagene + slutttesten. Gleder meg litt til å være ferdig, men det blir litt rart også ... Tror nok jeg enten begynner på runden igjen etter en ukes pause...eller finner noe annet spennende på siden. :D
|
Bra jobba, Manne! Si fra om du finner noe annet brukbart der eller andre steder da! Selv om jeg foreløpig vel får mer enn nok med å overleve de neste 29 dagene. :p
|
De holder visst på med å lage til en ny 30 dagers challenge. Og ellers så er der nye treninger 3 ganger+- i uka. Bonustreninger også innimellom:D.
Jeg hadde en ukes mer eller mindre frivillig treningspause etter at jeg var ferdig, for jeg ble sylte forkjøla:eek:. Har nå begynt å plukke noen bodyrock øvelser og sette de sammen, men det er ikke helt opptimalt kjenner jeg... Det blir lite armhevinger, da de ikke er favoritten:eek: Meeeen, om noen dager så kommer der en multigym i hus, og det skal bli superspennende....... |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:48. |