Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Andre bøker (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=78)
-   -   Hva leser du nå? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=47046)

Photobscura 10-11-11 20:52

Sv: Hva leser du nå
 
Nå har jeg endelig fått satt i gang med den mye omtalte Shantaram! Virker lovende!

Lullen 11-11-11 13:56

Sv: Hva leser du nå
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1249070)
Nå har jeg endelig fått satt i gang med den mye omtalte Shantaram! Virker lovende!

Herlig bok :D

Er nå igang med Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafon.

Carisma 11-11-11 20:30

Sv: Hva leser du nå
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lullen (Innlegg 1249425)

Er nå igang med Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafon.

:love::love::love:
Jeg leste oppfølgeren på ferie i barcelona, fantastisk opplevelse. Oppdaget at jeg bodde bare et par gater unna hovedpersonen i boka.

Bønna200 15-11-11 17:09

Sv: Hva leser du nå
 
Nå skal jeg begynne på Sorgenfri av Jo Nesbø. Kjenner jeg har store forventninger:) :lesebok:

Lullen 21-11-11 15:08

Sv: Hva leser du nå
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1249578)
:love::love::love:
Jeg leste oppfølgeren på ferie i barcelona, fantastisk opplevelse. Oppdaget at jeg bodde bare et par gater unna hovedpersonen i boka.

Oj, det må ha vært spennende :D
Jeg skal låne meg oppfølgeren så snart jeg er ferdig med denne :)

Unnbjorg 30-11-11 15:41

Sv: Hva leser du nå
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lullen (Innlegg 1249425)
Herlig bok :D

Er nå igang med Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafon.

Ja denne boka var fantastisk, og jeg fikk lyst til aa lese mer av denne forfatteren. Men ble skuffet over de to neste: Marina og Engelens spill, som absolutt ikka var paa samme nivaaet.

vaskeklut 04-12-11 23:43

Sv: Hva leser du nå
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Unnbjorg (Innlegg 1259230)
Ja denne boka var fantastisk, og jeg fikk lyst til aa lese mer av denne forfatteren. Men ble skuffet over de to neste: Marina og Engelens spill, som absolutt ikka var paa samme nivaaet.

Det er så fryktelig irriterende når det er slik! :mad:

Nå leser jeg "Mellom sommerens lengsel og vinterens kulde" av Leif GW Persson. Den. Er. Så. TUNGLEST!!!:eek: Jeg elsker jo krim, og pløyer meg normalt igjennom en bok på under en uke, men denne harj eg holdt på med i flere måneder! Ikke klarer jeg begynne på en annen heller, fordi jeg har en tvangstanke som sier at jeg MÅ lese ut denne før jeg kan begynne på neste:o Someone: SAVE MEEEE! Boka er bra altså, men det er noe med den som gjør at alt bare går så fryyyyyyyktelig sakte. Hmf.:sint:

heart 11-12-11 10:24

Sv: Hva leser du nå
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Rogue (Innlegg 1186593)
Her inne var det ikke veldig mye.
Hvilken bok leser du nå, hva synes du?

Anbefales! :):):)

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...81121980&ml=ot

Giulia 11-12-11 17:06

Sv: Hva leser du nå
 
Leste i går en svensk bok. ''Elefant i nylonstrømper -om kvinnelighet, krop og sult''.
Skrevet av feminist og sosiolog Anna Johanson. Den var vittig og gikk veldig inn på hvordan kvinnene ser på seg selv i et mannsdominert samfunn. Og ikke minst om fedme og fordommer.
Boken er personlig debaterene og forfatteren stiller seg selv mange spørsmål om idealer, kvinners forhold til mat og hvorfor det er så viktig for oss å ha et tynt ytre.

:)

timich 11-12-11 22:46

Sv: Hva leser du nå
 
Endelig kommet i gang med "Gjenferd" av Jo Nesbø. Harry Hole:love:

langaard 11-12-11 23:14

Sv: Hva leser du nå
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av timich (Innlegg 1265558)
Endelig kommet i gang med "Gjenferd" av Jo Nesbø. Harry Hole:love:

Da har du mye spenning i vente!!:)

Yrla 11-12-11 23:29

Sv: Hva leser du nå
 
Rudolf Steiners bok om kjærlighetens betydning i verden.

Bønna200 13-12-11 18:22

Sv: Hva leser du nå
 
"Snømannen" av Jo Nesbø. Kjempe kick! :ja:

Dietta 14-12-11 08:18

Sv: Hva leser du nå
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bønna200 (Innlegg 1266649)
"Snømannen" av Jo Nesbø. Kjempe kick! :ja:

Den er spennende ja. Leste den på senga hver kveld, og det ble mange sene nattetimer før lyset ble slått av ;)

timich 14-12-11 12:07

Sv: Hva leser du nå
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bønna200 (Innlegg 1266649)
"Snømannen" av Jo Nesbø. Kjempe kick! :ja:

Syns dette er den beste av alle Harry Hole-bøkene. Men nå er jeg ikke ferdig med den siste ennå da...:p

lille_trille 14-12-11 13:06

Sv: Hva leser du nå
 
Saras nøkkel!

vimsen85 14-12-11 13:14

Sv: Hva leser du nå
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av lille_trille (Innlegg 1267125)
Saras nøkkel!

Åååh. Den er så bra, men så trist!

lille_trille 14-12-11 13:16

Sv: Hva leser du nå
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vimsen85 (Innlegg 1267131)
Åååh. Den er så bra, men så trist!

Har nettopp begynt på den, så har litt god lesning foran meg, ja :)

Bønna200 14-12-11 15:38

Sv: Hva leser du nå
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av timich (Innlegg 1267103)
Syns dette er den beste av alle Harry Hole-bøkene. Men nå er jeg ikke ferdig med den siste ennå da...:p

Jeg leste den siste først og jeg må si at slutten i den boka er den beste EVER:)

Dietta 14-12-11 17:02

Sv: Hva leser du nå
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bønna200 (Innlegg 1267202)
Jeg leste den siste først og jeg må si at slutten i den boka er den beste EVER:)

Aha - *vet hva jeg ønsker meg til jul*

timich 15-12-11 13:53

Sv: Hva leser du nå
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bønna200 (Innlegg 1267202)
Jeg leste den siste først og jeg må si at slutten i den boka er den beste EVER:)

:w00t::w00t::w00t:

Dietta 26-12-11 11:17

Sv: Hva leser du nå
 
Gjett hva jeg leser nå :p Joda, Gjenferd av Jo Nesbø. Skal lese saaaakte og bare litt hver dag, så jeg bevarer spennignen lenge. (Kan bli vanskelig å overholde, for jeg pleier å pløye meg gjennom fra perm til perm hvis det bare er spennende nok :eek:)

Zillah 27-12-11 13:32

Sv: Hva leser du nå
 
Eg har fått klar beskjed om at eg lese The Dark Elf Trilogy av R. A. Salvatore, så da må eg bare hute meg ut og bestille fjernlån på biblioteket. (Er blakk no, kan ikkje kjøpe. Han sa han skulle betale, men eg veit jo at han er blakk óg. Men lånekort har eg!) Kjærasten var forferda i Nte potens for at eg ikkje hadde lest denne serien og knapt nok høyrd om han. Så da må George R. R. Martin berre vente så lenge, må blidgjere kjærasten.

vimsen85 28-12-11 01:16

Sv: Hva leser du nå
 
I går leste jeg "la meg synge deg stille sanger". Den var så nydelig og så trist. Gråt en god skvett før jeg sovnet i går..

langaard 28-12-11 01:22

Sv: Hva leser du nå
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vimsen85 (Innlegg 1272614)
I går leste jeg "la meg synge deg stille sanger". Den var så nydelig og så trist. Gråt en god skvett før jeg sovnet i går..

Den har jeg også lest, nydelig sår bok!

Cyan 29-12-11 08:22

Sv: Hva leser du nå
 
Snart ferdig med Dragning mot død av P.D. James, og holder også på med The tattoo chronicles av Kat Von D . Tenker å fortsette på Knausgårdserien efterpå. Har kommet til bok nummer 4, men måtte ha en liten Knausgårdpause før jeg fortsatte :) Fikk forøvrig den sjette og siste boka i julegave. Herre min hatt for en murstein :eek:

aslaug 29-12-11 09:11

Sv: Hva leser du nå
 
FRIHET av Jonatan Frantzen.
Veldig god bok, men tung og lang!

Photobscura 29-12-11 11:32

Sv: Hva leser du nå
 
Tor Åge Bringsværds Pinicchio-papirene. En muligens glemt perle? Fikk den i julegave. Mystisk og forvirrende og utrolig interessant! :)

TrillTrall 29-12-11 11:53

Sv: Hva leser du nå
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vimsen85 (Innlegg 1272614)
I går leste jeg "la meg synge deg stille sanger". Den var så nydelig og så trist. Gråt en god skvett før jeg sovnet i går..

Den er såååå fin!

Jeg holder på med Marianne Fastvold "Kvinner før jul", men den er faktisk så kjedelig at jeg tror jeg legger den fra meg og begynner på en annen. Kanskje jeg skal ta "Som steinen skinner" av Britt Karin Larsen, de første to i trilogien, "Det vokser et tre i Mostamägg" og "Himmelbjørnens skog" slukte jeg i sommer. :)

gamlebyen 07-01-12 18:49

Sv: Hva leser du nå
 
Pløyer meg gjennom George R R. Martins A song of fire and ice (a game of thrones). Bare en bok igjen, snufs

vaskeklut 07-01-12 22:52

Sv: Hva leser du nå
 
sukkerdøden av unni lindell!

langaard 07-01-12 23:10

Sv: Hva leser du nå
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut (Innlegg 1278985)
sukkerdøden av unni lindell!

Den er bra! ( liker tittelen også:))

vaskeklut 08-01-12 01:28

Sv: Hva leser du nå
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 1278997)
Den er bra! ( liker tittelen også:))

ja, jeg er nesten halvveis, og den er ikke så verst! men tittelen er jo som lagd for oss lavkarbere :D

Zillah 08-01-12 13:11

Sv: Hva leser du nå
 
I går kom det pakke i posten m bøker frå Tanum. Det var dei 4 første til Martin, og 3 i legenden om Drizzt av R. A. Salvatore - kva for ein serie skal eg starte på?

Trur eg begynner m Salvatore: Homeland, for den veit eg at kjærasten min er ivrig på at eg skal lese.

Bønna200 14-01-12 18:36

Sv: Hva leser du nå
 
Den siste tiden har jeg lest tre feel good romaner. Trenger litt lett humor innimellom:p

Ellers er jeg akkurat ferdig med Menneskefluene. Den levde ikke helt opp til forventningene, men var ganske bra.

Nå har jeg kommet til side 30 i Jo Nesbøs "Rødstrupe" og satser på at den er like bra som resten av Hole bøkene:)

Jabba 15-01-12 11:32

Sv: Hva leser du nå
 
Har nettopp lest Ragdes "Jeg skal gjøre deg så lykkelig".....herlig å lese litt annet enn krim innimellom....

Hvis noen vil overta denne - send meg en pm! (du betaler porto!) ....

Sweet Pink Kitty 17-01-12 23:33

Sv: Hva leser du nå
 
Akkurat nå leser jeg i boken "The Development of Language" av Gleason og Ratner.

Karbobrussel 19-01-12 00:15

Sv: Hva leser du nå
 
Freakonomics av Levitt & Dubner

Jabba 19-01-12 22:31

Sv: Hva leser du nå
 
Har nettopp lest Vigdis Hjort "Tredve dager i Sandefjord".....

Hvis noen vil overta denne - send meg en pm! (du betaler porto!) .... :-)

Jabba 19-01-12 22:32

Sv: Hva leser du nå
 
Har begynt på Denise Rudbers "Et lite sidesprang". Den begynner meget lovende så nå er jeg spent på fortsettelsen!

Snart kommer ny bok fra Jussi Adler-Olssen!!! Og den gleder jeg meg SYKT MYE til!!!!


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:39.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no