![]() |
lapskaus
|
bernaisesaus
|
huffamei - alfabetet er vanskelig......
lapskaus bernaisesaus .......Lise da.....:p |
Kanskje Lise ble litt sulten av matpratet her :p
|
:lol:
Ikke lett dette nei.... :p Jeg kan det altså.... ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÆØÅ :p Jeg tenkte sus, men synes med ett det ble for kjedelig.... men det ble jo feil da....:o Så da fortsetter jeg med Saus da... :) |
suppe
|
alltid får jeg noe på e....Begynner å gå tom for e- mat nå....:p
E- stoffer.... (joda, det finnes nok av dem som mener et produkt som bare består av E- stoffer kommer inn i kategorien mat....:boat: ) Godkjent? |
E og R er visst vanlige endinger...
Rødbeter ..Nam:p |
ristet brød :)
|
daddel (måtte ta det i entall - for da blir det ny bokstav!!)
:) |
loff (fy da...:p)
|
Fiskepudding
|
gravlaks
|
stikkelsbær
|
rapsolje
|
LISE! Der ga du meg en E - vil ikke ha det!!! :)
Einebær |
Raspeball
|
Sorry fedonisten,- trodde du hadde lagt deg siden du skulle jobbe i dag jeg...:p
Laks |
STOPP!
Neida, bare lek dere (er visstnok veldig sunt), men blir dere aldri lei...? :p |
Sitat:
|
Sitat:
Nei, jeg tør ikke. Joda, jeg skrev jo noen matvarer i starten, men vi trenger vel ikke leke den samme leken dag ut og dag inn!?!?!? Hva med gjemsel? Det lekte jeg fra 14. -18. mai, men det var ingen av dere som fant meg... Boksen går? Titten på hjørnet? Memory? Tampen brenner? Amerikaner? Yatzy? :D |
ÅÅÅÅÅ, jeg som er rett under 600 innlegg....og så stopper dere tråden... :eek: :mad:
Dååårlig gjort altså !! ;) :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
PC-vegring... er sikkert en fin lek. :cool: Fryktelig vanskelig, men....spennende...Hva har skjedd mens jeg var borte....:D
Flink jente jo....:) :) |
Sitat:
Takk for ros. Ja, jeg følte meg flink. |
Kjempeflink MHM! :)
Men vi har savnet deg altså... :) |
Ja, sånn bortsett fra at du kommer her og stopper tråden min da....http://www.nybaktmamma.com/plassen/i...milies/sur.gif
|
Appelsin ;)
|
Sitat:
:klem: Det var snillt det!!! Nellikspiker |
raspeball
|
løk
:klem: |
karbonadekaker
|
Rullekebab... *sulten* (måtte ned å sjekke at jeg hadde tatt rett bokstav og ikke bare fantaserte om det jeg hadde lyst på...:p )
|
Er helt sikker på at Rullekebab har vært før altså.... Er det lov?
|
rødbrus da...:p (men det hadde jeg jo ikke så lyst på......)
|
snop :p
|
Pils.
Uff...;) |
suppeknoker (tror det er noe...:p)
|
Rundstykker.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:28. |