![]() |
Sv: Bilder som viser forandring?
Jeg har faktisk helt vann i bøtter tilsvarende søtten kg bare for å kjenne på hvor mye jeg har gått ned, og det er ganske utrolig! Knapt så jeg klarer å løfte det :p
|
Ja, det er faktisk slik....
Men eg har og tenkt på ein ting siden jeg trener mye, så har jeg nok i realiteten egentlig tatt av mer "fett" på kroppen siden muskler veier mer enn fett, og kjenner det er begynt å komme mer og mer muskler. Så burde nok kjøpt meg en vekt der det vises mer spesifikt....får sikkert også mer motivasjon av det. Har du prøvd dette??? |
Sitat:
Og, så er det jo en kjent sak at mer muskler gir større basalforbrenning, så jeg burde nok bli flnkere til å trene, det er bare det at jeg ikke kan trene på en sånn måte at jeg blir lei, for jeg liker ikke å trene i vanlig forstand. Men elsker yoga, og å svømme, og nå som vi har fått et nyrenovert Tøyenbad, så er det virkelig på overtid å kjøpe klippekort der, bare jeg får spenn :o Men veldig spennende å ta den kroppanalysen, altså. Det var en lignende vekt som Tanita, og jeg skal ta en ny en når jeg er nærmere målet. |
For en god motivasjon!
Jeg så på bilder av meg selv fra jula jeg, og måtte skrattle. Heldigvis er magen mindre nå;) |
Jeg har hele bilder også, men jeg ser så forferdelig ut.
Her er et lite utsnitt ihvertfall http://i541.photobucket.com/albums/g...ppogmage-1.jpg Første bildet ble tatt 20. januar i fjor, andre 6 september. Minus 20 kilo. (jeg har pupper under der et sted altså.. De var bare litt blyge den dagen :p) |
Wow, wow, wow, sier jeg bare! For en inspirasjon dere er! Gleder meg masse til jeg skal legge ut bilder her etter -25 kg. :D
|
Jeg har gått ned litt før da...
men her er mitt før bildet :) http://img.photobucket.com/albums/v6...1232015209.jpg Her veide jeg nesten 112 kg. og jeg er 159 cm høy.. Her er mitt SÅÅÅ LANGT BILDER! http://img.photobucket.com/albums/v6...7/Bilde000.jpg http://img.photobucket.com/albums/v6.../IMG000137.jpg http://img.photobucket.com/albums/v6.../IMG000124.jpg Nå veier jeg 84,6 kg :) men har 24-25 igjen. magen er 109 cm. og beina er alt for tynne. lol Såååå. dette er meg. |
Sitat:
|
Så fin du er QueenConnie! :) Du har jo gått ned masse fra før av jo! Fra 112 til 84 er jo helt rått! :)
|
Wow Queen Conny! Du er jo bare såååååå kul!!! :D
|
så flinke alle har vært!=D motivert*!
|
takk herligheter <3 ja, det har vært en KAMP.... men jeg har long vei to go ;)
|
dytter denne litt opp jeg, folk har jo vært så flinke at det MÅ jo bare vises til alle!
|
Dette er så innmari motiverende for oss som er ferske, blir helt sjokka over resultatet til alle her inne!:eek:
Dere har vært fantastisk flinke, håper jeg oppnår en brøkdel av deres gode resultater.. Takk til alle som har våget å legge ut bilder:heia:, skal se om ikke jeg kvinner meg opp så man kan følge ferden min også.. |
:heia: :heia: :heia: :heia:
SÅ flinke og fine dere er alle sammen! WOW helt utrolig flotte! Har ikke bilder å vise jeg, og det vises ikke så mye uansett, siden jeg "kun" tok 8-10 kilo.. men gurimalla, så flotte resultater dere har!! :heia: igjen ... målløs.. (nesten) |
Wow...så utrolig flotte dere har blitt....bøyer meg i støvet over hvor flinke dere har vært/er.....kjempeinspirasjon å se:)
|
Jeg gleder meg til jeg kan legge ut før og etterbilder! Dere er en stor inspirasjon! :D
|
Gratulerer så mye til alle dere som har blitt så flotte!! Dere har virkelig noe å være stolte av. Wow altså, noen av dere har jo blitt et helt nytt menneske!!
|
*bøyer meg i støvet* Så fine dere har blitt:) Morsom tråd. Er det ikke flere som har før/etter bilder??? *mase mase* Skikkelig inspirerende!!
|
Jeg er bare så imponert over de fantastiske resultatene dere har vist oss her. Og bare ønsker at jeg engang kan bli like fin. :)
|
Denne tråden er jo fantastisk inspirerende!!!
Tusen takk for at dere viser hvor flinke dere har vært:p. Supert at dere kan legge ut slike før- og etter bilder. Det er riktig som en annen også nevnte; mye bedre enn den beste reklamen for slankepiller etc. Jeg har vært litt utålmodig fordi jeg synes det går litt for sakte, men nå har jeg fått motivasjon til tusen- og denne gangen skal jeg bare klare å nå målet mitt!! Hvis jeg greier å nå målet mitt skal jeg også legge ut noen bilder- det vil hjelpe andre til å se at: DET GÅR FAKTISK AN!!:heia: Dette reddet dagen min!! Tusen takk:klem: |
*bilde fjernet*
|
JØSS!!!! IMPONERT over deg Trampe70!!!
|
WOW!! etter bare 3 uker?! det er jo helt fantastisk! :D
|
:eek: Etter 3 uker!! det er jo råbra :) gratulerer...jeg er skikkelig imponert :heia:
|
Så superflinke dere er :)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tror jeg og skal ta bilde den dagen jeg starter for dette var motiverende. Stå på med å motivere oss;) |
Så utrolig inspirerende å se dette :ja:
Dere har vært vanvittig flinke alle sammen!!! :heia: |
viste ikke at bildene her inne ble lagt ut på ketolyse.no :O
|
Sitat:
|
Sitat:
|
jeg har ikke gitt samtykke å legge ut mine bilder..
sendte noen andre bilder for en stund siden.men fikk ikke svar engang |
DA syns jeg du skal si ifra! Sikkert (og forhåpentligvis) en misforståelse.
|
ja,skrev til han istad når han var pålogget,men fikk ikke svar før han logget seg av"/
Har alle dere andre gitt godkjennelse? de som sende bilde han skulle også få boken etter kuren,så rart jeg ikke har hørt nå... |
Sitat:
Nope, han har ikke spurt meg om samtykke og det synes jeg er skikkelig useriøst! |
ikke spørt meg heller.....hmm
|
Sitat:
|
:lol: FOR ei røre...
Han spurte meg, jeg sa ja, men mine bilder er ikke der... :lol: |
Med andre ord ser det ut til at han kanskje har klippet inn de bildene som ikke skulle være med, istedenfor de som skulle være med eller???? Siden ingen av de som er der har samtykket???
|
Ser ikke ut som han har spurt noen andre enn lokke synes jeg da men... :rolleyes:
Dårlig reklame.... |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:35. |