![]() |
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Dere som skal grille: Jeg kjøpte inn så mye at jeg hadde grillribbe to dager i pinsehelga. Kjempegodt, og ga skikkelig boost på fettprosenten. I mitt enfoldige lille hode er jeg overbevist om at det var det som gjorde at jeg fikk så godt resultat som 1.1 på vekta siste uke:D
|
Sitat:
Men ser for meg noe som er enkelt å ha i hånda når man løper etter unger :p |
Jeg ser på oversikten på Diett.no at jeg får altfor lite sink, hver eneste dag.
Gubben sier jeg må spise mere kjøtt, men da blir det jo altfor mye proteiner og det sliter jeg med allerede. Noen som vet hvordan en da kan få økt sinkinntaket ? Pruttilutt ??????? :) |
Sitat:
For å være sikker på at jeg får i meg alt jeg trenger av vitaminer og mineraler tar jeg en multivitaminpille + ekstra krom tilskudd hver dag. Søkte på nettet og fant at fisk, skalldyr, kjøttvarer, og da spesielt lever og annen innmat, kalkun og gresskarfrø er gode sinkkilder. Egg og meieriprodukter er også bra. men dette har jeg overhodet ikke greie på altså - fant dette kun ved et nettsøk....:) |
Sitat:
|
Noen som har lest Dagbladet (papirutgaven) i dag? Så såvidt forsiden akkurat idet jeg skulle til å betale i butikken i stad og rakk ikke sniklese i den. Er det verdt en tur tilbake i butikken? :cool:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
God morgen :)
Nettopp spist frokost med egg, bog kylling, ost, gressløk og agurk nå! Skikkelig godt! Savner ikke brødskiva engang, hehe :p Ellers vil jeg takke for tilbakemeldingene på dagsmenyene mine, bytausa og Bente1. Det setter jeg stor pris på ja :) Men lurte på en ting ang det bente1 sa, at det så ut at jeg fikk i meg litt mye karbohydrater, har du noen forslag til hva jeg bør kutte for å få i meg mindre? (fruktosen, jordbær og fiberrik regner jeg med kan kuttes/byttes ut, men er det noe mer) :) Har vært innpå diett.no og knotet litt, men tror jeg må sette meg litt mere inn i det, hehe. Ellers så hadde jeg litt vanskeligheter med å sove i natt, våknet ved at føttene mine "verket" og var "tunge" og det kriblet i dem. Er dette noe som kommer av kostholdsforandringen min? Leste noe om magnesium-mangel osv. Er dette normalt? :confused: Ellers vil jeg si at selv om jeg ikke har vært så aktiv i forumet tidligere i uken, vil jeg si at jeg setter stoooor pris på dere alle! Og jeg synes ingen skal forlate tråden, fordi dere alle er store inspirasjonskilder for meg, + at dere kommer med utrolig mye nyttig info for en nybegynner som meg. :) Håper alle sammen får en fin og karbohydratfri dag! :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Er det for sent å bli med her?:liste:
|
Sitat:
Kan være magnesiummangel ja. Ta et kosttillskudd, multi vitamin-mineral av noe slag. De selger spesialprodukter på ketolyse.no, men jeg synes det er litt dyrt og kjøper heller et vanlig multivitamin-mineral tilskudd på apoteket:) |
Jeg har ikke rastløse bein, men våkner av forferdelige kramper og senestrekk.
Antar det må litt tilskudd til av både det ene og det andre. Sikkert lurt å ta litt multivitamin og Magnesium. Det finnes i både piller og flytende. Jeg tok en del Magnesium før pga. migrene (uten at det hjalp nevneverdig) og da kjøpte jeg flytende, for det ble billigere. Ta det i litt vann ! |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg begynner i dag, og har akkurat spist min første lavkarbo frokost. Dette er helt nytt for meg, så jeg må si det er litt skummelt med alt fettet..:o Men jeg har troa og er supermotivert, så dette skal bli bra! |
Velkommen kakemonster :)
|
Sitat:
Og masse lykke til nå startfasen - masse som skjer med kroppen og masse å sette seg inn i:) |
Det Dagbladvedlegget var bare fjas!
Spis så mye jordbær du vil, og kos deg med et eple om du blir fysen. Koko! :p |
Sitat:
|
Apropos aviser; så at VG hadde et stort skremme-oppslag i går. Førstesiden og greier. Kjenner jeg blir litt vinglete, ikke fordi jeg tror dette er farlig, men fordi det ennå ikke virker. :confused:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:45. |