Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Trening (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Februartrening 2012 (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=50691)

Brokkoli 04-02-12 14:28

Sv: Februartrening 2012
 
For en puslete treningsuke! 30 min ellipsemaskin på tirsdag, 15 min ellipsemaskin og 45 min styrke (helkropp) i dag. Jeg er likevel relativt fornøyd. Jeg har en luftveisinfeksjon og skal ikke pushe så hardt på kondisjonstreninga. 2011-Brokkoli ville sagt "uff, da kan jeg ikke trene :rolleyes:", 2012-Brokkoli sier "da får jeg heller ta en styrkeøkt da".

ToreH 04-02-12 14:32

Sv: Februartrening 2012
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Brokkoli (Innlegg 1296251)
For en puslete treningsuke! 30 min ellipsemaskin på tirsdag, 15 min ellipsemaskin og 45 min styrke (helkropp) i dag. Jeg er likevel relativt fornøyd. Jeg har en luftveisinfeksjon og skal ikke pushe så hardt på kondisjonstreninga. 2011-Brokkoli ville sagt "uff, da kan jeg ikke trene :rolleyes:", 2012-Brokkoli sier "da får jeg heller ta en styrkeøkt da".

Så bra. Da går det i riktig retning brokkoli! innstilling har mye å si.

Qlio 04-02-12 15:33

Sv: Februartrening 2012
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Brokkoli (Innlegg 1296251)
For en puslete treningsuke! 30 min ellipsemaskin på tirsdag, 15 min ellipsemaskin og 45 min styrke (helkropp) i dag. Jeg er likevel relativt fornøyd. Jeg har en luftveisinfeksjon og skal ikke pushe så hardt på kondisjonstreninga. 2011-Brokkoli ville sagt "uff, da kan jeg ikke trene :rolleyes:", 2012-Brokkoli sier "da får jeg heller ta en styrkeøkt da".

Jeg digger 2012- Brokkoli! :D

Albatross 04-02-12 16:21

Sv: Februartrening 2012
 
2 uka jeg har trent, gjennomført 4 økter denne uka og er fornøyd med det :ja:

Victory 04-02-12 17:36

Sv: Februartrening 2012
 
1 time power yoga i dag.

Liiker godt! :D

smgj 04-02-12 18:36

Sv: Februartrening 2012
 
104 minutter på random på mølla. Prikkfritt i sone 1 (bare noen få "topper" over i bunnen av sone2) og glimrende for akillesen som faktisk har forsøkt å minne meg på at jeg ikke er 18 lenger. 2x5 jerk-shoulderpress med 12kg kettlebell. Og plankene tildligere i dag, da.
Nå er det lørdagsgodtetid. ;)

Hyper - glimrende tiltak dette. :D (Ja, intensjonell feilstaving.)

ToreH 04-02-12 18:58

Sv: Februartrening 2012
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av smgj (Innlegg 1296389)
104 minutter på random på mølla. Prikkfritt i sone 1 (bare noen få "topper" over i bunnen av sone2) og glimrende for akillesen som faktisk har forsøkt å minne meg på at jeg ikke er 18 lenger. 2x5 jerk-shoulderpress med 12kg kettlebell. Og plankene tildligere i dag, da.
Nå er det lørdagsgodtetid. ;)

Hyper - glimrende tiltak dette. :D (Ja, intensjonell feilstaving.)

Er litt pust og pes her nå. Er på mølla. Løper i 7min og deretter går i 3min. Sånn skal jeg holde på nå i 2,5 timer. Aldri over 72% i puls. Dette er god langkjøring og restitusjon/fatburning.
Du trener veldig riktig nå smgj. Imponerende og dette gir resultater. Gidder du skryte litt til kona også? Si at jeg er litt kjekk, snill og er skikkelig mann liksom? Please...:)

smgj 04-02-12 20:06

Sv: Februartrening 2012
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hypah (Innlegg 1296404)
Er litt pust og pes her nå. Er på mølla. Løper i 7min og deretter går i 3min. Sånn skal jeg holde på nå i 2,5 timer. Aldri over 72% i puls. Dette er god langkjøring og restitusjon/fatburning.
Du trener veldig riktig nå smgj. Imponerende og dette gir resultater. Gidder du skryte litt til kona også? Si at jeg er litt kjekk, snill og er skikkelig mann liksom? Please...:)

Jeg ser da at kona di har begynt å spre litt forsiktig treningskunnskap inne på et annet forum, så hun kan da ikke mene at alt det du finner på er like dumt. :p

ToreH 04-02-12 20:12

Sv: Februartrening 2012
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av smgj (Innlegg 1296429)
Jeg ser da at kona di har begynt å spre litt forsiktig treningskunnskap inne på et annet forum, så hun kan da ikke mene at alt det du finner på er like dumt. :p

Hun er mer forsiktig og ydmyk enn meg så det lykkes hun nok med. hehe.
Hils henne da.

smgj 04-02-12 20:43

Sv: Februartrening 2012
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hypah (Innlegg 1296432)
Hun er mer forsiktig og ydmyk enn meg så det lykkes hun nok med. hehe.
Hils henne da.

Jeg leser bare der inne, er ikke aktiv... så du får hilse selv. :)

Tiny<3 04-02-12 21:00

Sv: Februartrening 2012
 
50 min på mølla før middag idag! Så da er to puslete økter tatt igjen med en litt lenger. Rakk ikke noe styrke idag da :)

Ny rekord også: 6,5 km på 45 min (brukte 46 min på 6 km på mandag)

ToreH 04-02-12 21:54

Sv: Februartrening 2012
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Tiny<3 (Innlegg 1296448)
50 min på mølla før middag idag! Så da er to puslete økter tatt igjen med en litt lenger. Rakk ikke noe styrke idag da :)

Ny rekord også: 6,5 km på 45 min (brukte 46 min på 6 km på mandag)

Aiaiai! Veldig bra og fin fremgang også. Dette lover godt, du er da jammen ikke så dårlig form heller da når du fikser 6,5km på 45 min. Jeg kjenner mange som IKKE klarer det.

Stå på videre Tiny og husk har du først begynt å poste her inne, så må du fortsette, hvis ikke kommer vi og tar deg! ;)

ToreH 04-02-12 22:42

Sv: Februartrening 2012
 
4.feb:

Rolig langtur på mølla.
2t15min i sone i1. Fikk sett 1,5 film, kjeeeedelig!

http://thumbnails46.imagebam.com/173...c173203537.jpg http://thumbnails60.imagebam.com/173...a173203545.jpg

langaard 04-02-12 22:45

Sv: Februartrening 2012
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hypah (Innlegg 1296493)
4.jan:

Rolig langtur på mølla.
2t15min i sone i1. Fikk sett 1,5 film, kjeeeedelig!

Jeg for min del, har 4feb i dag:p

ToreH 04-02-12 22:47

Sv: Februartrening 2012
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 1296496)
Jeg for min del, har 4feb i dag:p

Done! :D

Albatross 05-02-12 11:37

Sv: Februartrening 2012
 
Aner ikke om det er treninga som har påvirka, men plutselig gikk jeg ned 1,4 kg siden søndag!!! :D

Qlio 05-02-12 11:52

Sv: Februartrening 2012
 
Jeg syklet i går, i en times tid, på rulla. Og så på Hangover 2. Jeg lo så godt et par ganger at jeg holdt på å falle av sykkelen. Skulle egentlig sykle lenger, i hvert fall hele filmen, men grunnet litt innstillingsproblemer, skifting av rullesykkel og diverse diverse ble det ikke lenger. Jeg våknet i dag, så da konkluderer jeg med at det ikke var farlig.

I dag, sier du? Hva skal jeg gjøre i dag? Jo, jeg skal trene rumpa med å løpe i trapper opp og ned. Kanskje se ferdig filmen, på rulla.... om jeg orker. Et skikkelig bad tilfelle av sykkeltiss på grunn av nytt sete. "Bruk sykkelbukse med padding" hører jeg noen mumler. Vel: sykkelbukser med padding er for pinlger! Kan til nød brukes over lengre turer (og med lengre mener jeg godt over 2 timer).

P.S. Sistnevnte er fordi MrSil sier at ekte syklister tenner litt på smerter, og jeg vil jo gjerne være litt kul.

ToreH 05-02-12 13:03

Sv: Februartrening 2012
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Qlio (Innlegg 1296679)
Kanskje se ferdig filmen, på rulla.... om jeg orker. Et skikkelig bad tilfelle av sykkeltiss på grunn av nytt sete. "Bruk sykkelbukse med padding" hører jeg noen mumler. Vel: sykkelbukser med padding er for pinlger! Kan til nød brukes over lengre turer (og med lengre mener jeg godt over 2 timer).

P.S. Sistnevnte er fordi MrSil sier at ekte syklister tenner litt på smerter, og jeg vil jo gjerne være litt kul.

Uææ, sykkeltiss er jo bare vrææl. På de første turene før "piper`n" har blitt vant til repeterende bevegelser på et hardt sete så kjenner jeg absolutt ingenting. Null, nada, zipp, nothing. Ikke om så en geitekilling tok feil av spenene til mora si ville ha hjulpet.
Nei, her i gården er det paddingbukse som gjelder ja...

Men kjære Qlio, jeg setter umåtelig pris på å ligge på hjul bak damer i Birken uten padding i buksa si når de reiser på ræva for å tråkke til i oppoverbakkene :eek: :D

Brokkoli 05-02-12 13:06

Sv: Februartrening 2012
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hypah (Innlegg 1296721)
Men kjære Qlio, jeg setter umåtelig pris på å ligge på hjul bak damer i Birken uten padding i buksa si når de reiser på ræva for å tråkke til i oppoverbakkene :eek: :D


Her sier jeg som Nellie! Gammelgris :D

ToreH 05-02-12 13:08

Sv: Februartrening 2012
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Brokkoli (Innlegg 1296724)
Her sier jeg som Nellie! Gammelgris :D

Alle menn er sånn, innerst inne....:D

Qlio 05-02-12 13:12

Sv: Februartrening 2012
 
Bedre å sykle med padding enn drakt og høye hæler i hvert fall. Men jeg føler seriøst at jeg har driti i buksa med slike bukser, pute mellom beina, går som om jeg har skikkelig utstyr der nede. Nei, uff a meien! Men man blir vant til både sete, tiss og padding bare man tar det over tid.

Og ja, undertegnede har syklet i drakt og høye hæler fra et hotell til kontoret. Hører med til historien at jeg syklet til jobb, dusjet pg skiftet på hotellet, jobbet litt og syklet (3 min) til kontoret etterpå. Tror fire stykk lo på seg et brokk når jeg la i vei og en bil kjørte nesten av veien (tenkte jo ikke på at kombinasjonen kort skjørt og tråkk ga mer innsyn enn planlagt).

Siden jeg er småkvalm (psykisk?) utsettes trening.

VSB 05-02-12 14:48

Sv: Februartrening 2012
 
Klattring i dag. Familieaktivitet. Men 10 runder i veggen for meg og armene kjennes godt, så TRENING ble det på alle.
3/2: 25 min Jillian (170 kcal)
- div. møkking og dyrestell
- 10086 skritt
4/2: 5371 skritt
5/2: 50 min klattring (sånn ca. 2,5 timer til sammen for hele gjengen...)



http://tickers.TickerFactory.com/ezt...D/exercise.png




http://tickers.tickerfactory.com/ezt...X/exercise.png

Lindemor 05-02-12 14:51

Sv: Februartrening 2012
 
Jeg har gjort unna dagens planlagte økt med litt forandring. Ble 50 minutter på ergometersykkelen. Høy fart og innlagte intervaller. Lå på 80% av makspuls (ca) på alle intervaller og holder godt. Er fornøyd med det! Etter sykkelturen var det 75 minutter med en salig blanding av yoga og pilates som ventet. En utrolig deilig og effektiv time. Hjelpes så tunge pilatesøvelser.... det skrek i mage og midje....oh my! :eek:

Har kommet i mål med ukens plan og har nå unnagjort 565 minutter så langt i februar.

ToreH 05-02-12 18:14

Sv: Februartrening 2012
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lindemor (Innlegg 1296819)
Jeg har gjort unna dagens planlagte økt med litt forandring. Ble 50 minutter på ergometersykkelen. Høy fart og innlagte intervaller. Lå på 80% av makspuls (ca) på alle intervaller og holder godt. Er fornøyd med det! Etter sykkelturen var det 75 minutter med en salig blanding av yoga og pilates som ventet. En utrolig deilig og effektiv time. Hjelpes så tunge pilatesøvelser.... det skrek i mage og midje....oh my! :eek:

Har kommet i mål med ukens plan og har nå unnagjort 565 minutter så langt i februar.

RAW! Sagt det før og sier det igjen, du er jammen treningsivrig! Eksempel til etterfølge for oss andre som forsøker imponere med treningsdata :)
Stå på Lindermor!

Lindemor 05-02-12 18:35

Sv: Februartrening 2012
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hypah (Innlegg 1296930)
RAW! Sagt det før og sier det igjen, du er jammen treningsivrig! Eksempel til etterfølge for oss andre som forsøker imponere med treningsdata :)
Stå på Lindermor!

Tusen takk! Alltid hyggelig med gode ord! :D

Ingen imponerende lister og tilbakemeldinger fra denne damen, men jeg gjør det jeg skal og det holder det! ;)

Stå på du og dere andre også! Flinkiser hele gjengen! :heia:


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:40.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no