Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Middag (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=120)
-   -   Oste-lasagne! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=11809)

Kammaie 05-02-09 17:48

Sv: Oste-lasagne!
 
Dette er min nye favoritt!! Drømmer om den hele ukaa!! Såååå nydelig:)

brud09 25-02-09 21:09

Sv: Oste-lasagne!
 
Å, nammenam! Denne blir middagen vår i morgen og lunsj dagen derpå :)

zapnix 04-03-09 14:02

Sv: Oste-lasagne!
 
Hmm, prøvde å regne ut karber på denna, å æi kom bare fram til 17,6 på hele! E d æi som regne feil eller? Ser jo at nån har kommet til 37 kbh! Har ikke regna me krydder da, for d har æi ikke funne nån tall på, men kan d ha SÅ mye å si? Har runda oppover alle tall. :)

400 gram kjøttdeig 0
hvitløkskrydder ?
1/3 løk (ca 45g) 2.7
ca 25g paprika i små biter 1.1
110g grovhakkede tomater 6.0
2 spiseskje rømme 1.0
krydder etter smak ?
2 dl kremfløte 5.8
Ost i fløten og på toppen 1.0

storemor 07-03-09 09:18

Sv: Oste-lasagne!
 
Høres nam ut. Om man liker aubergineller squash kan disse brukes som lasageneplater, så blir den litt ¨drygere¨.Prøvde det selv for en stund siden. Ble litt sånn moussaka med italiensk vri. Kjempegodt!:p

luringen 07-03-09 13:24

Sv: Oste-lasagne!
 
de gjør jeg:nikker: legger squashskiver mellom lagene, hiver oppi chilli og hvitløk...ååå så god!

Imse 07-04-09 15:48

Sv: Oste-lasagne!
 
Dytter opp tråden på aller tiders lavkarbo middag! Denne er så god! Dette skal vi ha i dag og jeg gleder meg skikkelig!

Ivory 16-07-09 01:52

Sv: Oste-lasagne!
 
Nam! Dette var godt! Spist to porsjoner (middag og kvelds) i dag, og har igjen mer til i morgen. Lagde dobbel porsjon :D

Imse 17-07-09 21:12

Sv: Oste-lasagne!
 
Dette er skikkelig kosemiddag ja! Elsker ostelasagne! Spiser med en stor neve ruccula salat oppå og et par spiseskjeer hvitløksdressing.

hmmm 27-07-09 20:46

Sv: Oste-lasagne!
 
jippi!
gleder meg til i morgrn. da blir det lasagne...

alvepiken 05-08-09 13:57

Sv: Oste-lasagne!
 
Denne skal lages til middag i dag:D Har fått beskjed om å lage middag til hele familien, og jeg gidder ikke lage to middager (lavkarbo til meg og vanlig til dem). Denne høres jo sinnsykt god ut:D

Cornelia 05-08-09 14:24

Sv: Oste-lasagne!
 
Da kan du bare glede deg - den er KJEMPEGOD!
Har laget den 2 ganger siste 10 dagene :D
Og har du noe til overs imorgen så er den nesten enda bedre da!
Hadde forøvrig oppi litt squash og i min jeg. ;)

Jente 1980 05-08-09 21:50

Sv: Oste-lasagne!
 
Nå har jeg ostelasagne i ovnen for andre gang, nyyydelig er den:-) Har litt ekstra hermetiske tomater i seg, det tror jeg gjør seg bra! Gleder meg, Mmmmm... Og samboer som ikke er på lavkarbodiett likte den også. Han skal få brød til. Så har vi Ruccola og hvitløksdressing.

Takk for herlig oppskrift!

irjan 14-08-09 12:17

Sv: Oste-lasagne!
 
Mmmmmmmmmm :D
Herrrrrlig! Dette tror jeg bør bli et fast ukesinnslag i vår familie. Mannen var meget fornøyd med middagen. Og med lunsjen dagen etter.

Jeg syns enda det er litt vanskelig å finne nye middager, men denne er så god at vi kan ha den ofte.

Takker

Nateli 17-08-09 17:44

Sv: Oste-lasagne!
 
Nydelig go...:)

Mosepjusk 07-02-10 10:20

Sv: Oste-lasagne!
 
Lagde denne for første gang i går. Den ble litt "suppete", muligens fordi ostesausen ikke ble så tykk, men smaken var alldeles nydelig!
Den skal lages flere ganger - uten tvil!
Tusen takk for oppskrift :blomster:

Idamor 28-02-10 15:57

Sv: Oste-lasagne!
 
Lagde denne for første gang igår kveld, og den var nydelig! Kanskje litt tynn i konsistens igår, men var mye fastere i fisken i dag :-) til og med gubben likte denne :-)

Vettel 28-02-10 20:53

Sv: Oste-lasagne!
 
Har til og med lagret denne som favoritt. Skal lages i løpet av uka.

Vettel 08-03-10 17:25

Sv: Oste-lasagne!
 
Føyer meg til hyllningene. Fantastisk god! Lot den stå en god stund etter steking, så det fikk satt seg litt. Litt suppete, men ikke mer enn det pleier å være.
Og med hjemmelaget hvitløksdressing var måltidet fullendt. *slafs*

(og en liten salat til forret da)

Lulla84 07-04-10 22:02

Sv: Oste-lasagne!
 
Denne må prøves !!!

Lullen 08-04-10 11:36

Sv: Oste-lasagne!
 
Denne skal jeg prøve meg på fredagkveld :)

Namba 19-05-10 20:13

Sv: Oste-lasagne!
 
Denne har jeg prøvd i dag, og den var kjempegod (særlig som kveldsmat etter å ha fått stått noen timer).:)

Olivia 24-05-10 19:01

Sv: Oste-lasagne!
 
kjempe godt! noen som vet hvor mange karbo man får i seg?

bolla123 25-05-10 23:35

Sv: Oste-lasagne!
 
Lagde denne til middag i dag, det var en voldsom hit her i huset! :-) gikk ut en tur etter middag og når jeg kom hjem igjen var restene etter middagen, som nesten var halvparten av forma også borte... Noe som var litt trist i og med at jeg gledet meg til å ha det til lunsj i morra.. :-) men det er definitivt en rett vi skal lage flere ganger! :-)

barekiwi 17-06-10 19:41

Sv: Oste-lasagne!
 
Har levd på kylling og salat de første tre dagene av dietten min:p Denne mat tråden kommer nok til å redde meg fra å bli lei av mat ganske fort:)
Denne lasagnen hørtest kjempe herlig ut!:) Jeg elsker lasagne, og var skeptisk til å slutte å spise det!:)
Takk for flotte tips:)

Nurk 18-06-10 14:19

Sv: Oste-lasagne!
 
Denne er virkelig god ! Og jeg er kresen! Men husk å lage oste-sausen tykk nok.....det er det beste...og dessuten, etter min mening er lasagnen best dagen derpå. Da har den "satt seg" litt ;) Yummi!


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no