![]() |
Sv: Bare noen tips (før du gir opp?)...
Sitat:
|
Holder ut, men har ikke vært flink til å spise nok desverre.... Har vært en fryktelig stressende uke med mange timer mellom hvert måltid.Men eier nå 79 kg.
|
Veier 79 kg skulle det stå;) Gir meg ihvertfall ikke:)
|
Da er jeg klar for å prøve en Lokkebif-uke:p Starter opp imorgen og holder på til over helgen iallefall - spennende å se om jeg klarer meg på minimalt med gr.saker. Dagsmenyen min de første dagene vil se sånn ut:
F: 75 g kjøttdeig og 1-2 egg L: 1-2 kyllinglår/0,5 kylling/karbonadekake/annet kjøtt og litt salat M: biff/lammekjøtt med litt brokollimos. Men hva med bacon-crisp - er det lov?? |
Sitat:
Isåfall; kjøp av de små posene, som heter "gammeldags bacon-ettellerannet" |
Sitat:
|
Sitat:
Og lykke til!!;) |
Jeg har bestemt meg for å ta en skikkelig Lokkebiff, og kutte alle søtstoffene jeg er så ekstremt avhengig av fra mandag.
Om ikke dette får kiloene til å renne av har du skylda, lokkebiff!:D |
Sitat:
Men det er farsken meg greit!!!:D Men da må ikke DU jukse heller!!http://www.mediablvd.com/forums/styl...ablvd/nono.gif |
Sitat:
|
Nå er snart første dag unnagjort - og dette går strålende:D
Eneste er at jeg er ekstremt sulten, kunne sikkert spist 300 g biff :eek: til middag, men det fikk være nok med ca 125 g + 50 g brokkolimos og hjemmelaget kryddersmørr - også masse Farris da:p. Til frokost har jeg ferdigstekt kjøttdeig som jeg blander sammen med 1-2 egg og 1-2 ss olje + salt og pepper, et par runder i micro'n og vips - en enkel og god frokost. Lunsjen og mellommåltidet idag var rester etter middagen igår: marinerte kyllingbryst + 30 g salat. Har sikkert hivd innpå 4-5 l vann idag + 1,5 l Farris. Morgendagens meny blir nok mye lik dagens, bare at jeg har med meg 2 kyllinglår til lunsj og en biff-bit til mellommål. Forstetter med litt salat og brokollimos for å få litt variasjon. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54. |