![]() |
Dette også rekker du....Du væla for energi...:D
|
Hvor er dere damer som pleier å tullballe med meg?
Ingen som vil være med ut og leke? Har dere noen på si' eller? http://smileys.smileycentral.com/cat/4_6_9.gif |
Hei....her har du ihvertall meg for en stakket stund da.
Har så vidt vært innom idag og sett at du ikke er noe særlig tess nei....Stakkars deg.:( Godt at du er glad i å lese om ikke annet. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten boka, mange ganger. |
Nå var jeg 30 sekunder unna å ha MHM på alle de siste innleggene!
Kanskje jeg klarer det nå hvis jeg er rask? Men koselig å ha deg her da, Anne! http://smileys.smileycentral.com/cat/18/18_1_107v.gif |
Du må ikke skrive så fort , MHM....Du kan få mer vondt i :D ryggen...
|
Jeg klarte det - stod MHM på alle! :D
Jeg er så yr over å klare å sitte litt - opp og se verden i vertikalen igjen! |
Du får ikke råde grunn alene lenge...nå er guro innpå også:D
Tror ikke jeg blir her lenge....Det sitter en pratesjuk gubbe her borte:D |
Jeg har laget min første is i ismaskinen.....Etterpå skal vi smake:D
|
Sitat:
Det var ikke siste gangen jeg lagde is i den maskinen. Fungerte kjempefint. Så nå kan jeg begynne å prøve meg frem med ulike smaker/tilsetninger osv. Nå lagde jeg en "plain" vaniljeis med fruktose for å ha ved siden jordbær. Snadder....:D PS...Hvor mange karber var det i den da tro...Tenke 3 eggeplommer 2+2 1/2 dl fløte 70 gr fruktose 1 vaniljestang Dette ble ca 9 dl is eller ca 900 gram... Ca 73 karber kanskje..ca 8 karber i 100 gram/1 dl...Lavkarber...Ikke verst. |
Hvor lenge var Adam i paradis?
Sprøyta jeg fikk i går virker ikke lenger i dag, så nå er ryggen j..... vond. Jeg kommer meg såvidt på do. Magen full av medisiner (og stakkars levera mi...). Nå skriver jeg med ene hånda mens jeg holder meg fast i bordet med den andre. Fikk da svippet innom. Ha en god søndag fortsatt. Tilbake i senga med meg. :( |
Stakkars MHM..Tror du må snakke med legen igjen i morgen....Kanskje komme deg til kiropraktor eller lignende etterhvert...Naprapat kanskje...
Oi dette skulle vel være tull-ball-tråd...:eek: Jeg bare tuller......... |
Jeg tror MHM må gå å legge seg snart:D
Det skal ihvertfall heksa..... :sove: |
Summen av paralgin, voltaren og somadril SLÅR i hodet ja... ikke bare ryggen. Blir sånn 2/3-flaske-rødvin-full. Så nå kan dere bare tenke dere hvor morsomt jeg har det her mutters putters alene!
http://smileys.smileycentral.com/cat/10/10_7_3.gif |
Ikke sikkert at alle de pillene hjelper på ryggen, men det blir jo desto morsommere å ha vondt da:eek:
Jeg krysser fingre for at du skal være bedre i morgen.... Sov godt alle sammen...-. Jeg er trøtt, var oppe 0450 i dag:eek: |
Jeg skriver i tullball-tråden jeg, istedenfor å lage ny tråd.
Skal bare si at på Sommeråpent på Nrk 1 i dag kl. 21.10 er det et eller annet om Mc Donalds, og Fedon kommer. Kan bli interessant. |
Ja, spennende...Min sønn jobbet i Mc Donald systemet i mange år...
Begynte som 16 åring ved siden av videregående og annen utdannelse etterhvert....fortsatte oppover i mange år. Gikk av som restaurantsjef for flere år side. Han lærte i hvertfall vanvittig mye nyttig der....bare så det også er sagt. Både om mat, holdbarhet, renslighet, og økonomi , personalsaker og generelt drift. Jeg har aldri likt maten der:D bare noen pommes frites en sjelden gang:eek: så er det sagt også:D :D |
Sitat:
(noen som vil fylle meg inn?) |
Det var ikke stort å gå glipp av. Fedon snakket litt om filmen "Super size me", viste fram hvor mange sukkerbiter en Big Mac tilsvarte og sa at det var problematisk at maten var så bearbedet. Adm dir for Mc Donalds Norge var også der (Holm?), og prøvde så godt han kunne å si at maten ikke var usunn men at man ikke burde spise den hver dag....
http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_4_7.gif |
Sitat:
|
Stakkars mann...Theo Holm mener jeg...nesten rått parti jo:D
|
Jeg tror jeg har spist vaffel i dag:eek: :hylgrine:
|
Er du ikke sikker? Det var kanskje en litt spesiell vaffel?
|
:cool: Ja...Vaflene var laget på Biola ihvertfall:D ...og fruktose.:D ..og noe hvitt mel...hvetemel:eek: Unnskyld!!!
|
Sitat:
|
Sitat:
Jo'a de var go'e men ikke go'e nok:D så jeghadde rømme og knuste jordbær på.... |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49. |