![]() |
Sv: Bilder som viser forandring?
Sitat:
|
Sitat:
|
Veggpryd! stoooor forskjell ! gratulerer! <3 *imponert*
|
Har tatt bilder jeg også da, men de ligger på bloggen min som er:
http://wubbelybubbely.blogspot.com/2...fr-bilder.html |
Sitat:
|
Sitat:
WOW... fantastisk jobba:D Denne ferden klarer du bra. :) |
Så fantastisk flotte dere er!!!!!!!! :D:D:D
Inspirasjon,inspirasjon,inspirasjon!!!!!!! :heia: |
Sitat:
Det synes jeg alle dere andre har blitt også, jeg blir nesten rørt her jeg. |
http://forum.lavkarbo.no/album.php?albumid=120
Her er linken til mine bilder... Det er ved start, og de eg tok i november...hadde ikke nye bilder no, men kommer etterhvert... Det er 17kg mellom sånn ca!!!! |
Sitat:
|
Bra jobba, Solsikke! Og så flott hud du har!
|
Det var skikkelig forandring, Solsikke! Der ser vi hva 17 kilo gjør med oss! :lol: Du har blitt ordentlig fin! :)
|
Sitat:
Jeg legger merke til at du skriver i bloggen din at du ikke kan se at du har gått ned??? Det er jo KJEMPESYNLIG!!!!!!! :D :confused: Jeg har gått ned 5kg nå og veier omtrent akkurat det samme som deg, og på meg er det mye mindre synlig enn på deg, så du er heldig med HVOR kiloene forsvinner... Jeg mister de på puppene, armene og ansiktet... Må ned nesten 10kg før det synes på lår og mage, jeg.... :rolleyes: |
Sitat:
Er vell noe med øyet som ser :-P Men jo fler som faktisk ser det og som sier det til meg jo mer ser jeg det jo selv også :-) "Problemet" mitt har vell vært magen, rompa og lårene, er der jeg har lagt på meg i hvert svangerskap, har sett ut som en ball fra knærne og opp til halsen begge gangene :-P Har det på samme måte som vennina mi hadde du da, hun mista først over puppene, så ansiktet så fikk hun kjempe tynne armer men så begynnte det og syntes andre plasser også og hu er så tynn blitt at hu ikke kan slanke seg mere. Hun er 176 cm og veier nå 62 kg men hun ser det heldigvis selv at hun begynner bli for tynn så hun har slutta på ketolysedietten og vedlikeholder kun nå :-) Tok henne ca 5-6 mnd og gå ned 17 kg (og hun har sikkert hatt 20 sprekker :P).. Vi får satse på at vi mister 5 kg til like fort som de kg vi har mista til nå :-) Så på bildene du hadde lagt ut tidligere og der ser du jo kjempe god forskjell på hele deg :-) |
... Og så er det pappas snus på førbildet, altså, ikke min :lol:
|
wow!
For en forandring! Så flink du har vært! |
Sitat:
Lykke til videre:) |
Sitat:
Var fine bilder du også har lagt ut...utrolig hvor motiverende det er å se slike bilder...får skikkelig kick til å forsette...selv har jeg jo noen kilo igjen fø jeg er fornøyd, men de forsvinner nok etterhvert håper jeg... |
Sitat:
Og takk! :) Jeg er egentlig ganske fornøyd nå, forsåvidt. Men jeg vet at jeg må få ned fettprosenten og midjemålet en del ennå, i og med at jeg er sterkt disponert for diabetes (blanding av type en og to; LADA). Så når jeg er ferdig så vil jeg tilsammen ha tatt av over tretti kg. Det er helt sykt å tenke på! |
Sitat:
Er skikkelig stolt over oss!! Stor klem |
Jeg har faktisk helt vann i bøtter tilsvarende søtten kg bare for å kjenne på hvor mye jeg har gått ned, og det er ganske utrolig! Knapt så jeg klarer å løfte det :p
|
Ja, det er faktisk slik....
Men eg har og tenkt på ein ting siden jeg trener mye, så har jeg nok i realiteten egentlig tatt av mer "fett" på kroppen siden muskler veier mer enn fett, og kjenner det er begynt å komme mer og mer muskler. Så burde nok kjøpt meg en vekt der det vises mer spesifikt....får sikkert også mer motivasjon av det. Har du prøvd dette??? |
Sitat:
Og, så er det jo en kjent sak at mer muskler gir større basalforbrenning, så jeg burde nok bli flnkere til å trene, det er bare det at jeg ikke kan trene på en sånn måte at jeg blir lei, for jeg liker ikke å trene i vanlig forstand. Men elsker yoga, og å svømme, og nå som vi har fått et nyrenovert Tøyenbad, så er det virkelig på overtid å kjøpe klippekort der, bare jeg får spenn :o Men veldig spennende å ta den kroppanalysen, altså. Det var en lignende vekt som Tanita, og jeg skal ta en ny en når jeg er nærmere målet. |
For en god motivasjon!
Jeg så på bilder av meg selv fra jula jeg, og måtte skrattle. Heldigvis er magen mindre nå;) |
Jeg har hele bilder også, men jeg ser så forferdelig ut.
Her er et lite utsnitt ihvertfall http://i541.photobucket.com/albums/g...ppogmage-1.jpg Første bildet ble tatt 20. januar i fjor, andre 6 september. Minus 20 kilo. (jeg har pupper under der et sted altså.. De var bare litt blyge den dagen :p) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:57. |