![]() |
Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat
Tror dere det er OK at vi fortsetter i denne tråden, eller skal vi starte en ny? Er litt redd for å herpe.:o
|
:forvirra: Hva er fettfestival? Høres ut som noe jeg trenger nå for tida... Kan sikkert lese bakover i tråden, men sitter på jobb og burde ikke lese her inne i det hele tatt :rodme:
|
Kort oppsummert: nærmest 0 karbo, mye fett. Står i det aller første innlegget i tråden. ;)
|
carisma: sjekk det aller første innlegget så ser du filosofien til chunky. tror photo kom opp med navnet fettfestivalen og vi andre har laget våre egne inspirerte festivaler. :lol: jeg har taliban-festival gitt.. synes det er fryktelig strengt men skal virkelig prøve. null meieriprodukter uteom smør, minimalt med karber 0-5 gram og nok proteiner så klart i form av kjøtt, fisk..
|
Her er mine regler:
|
Det er vel eeegentlig en slags grisestreng skaldemann? Eller? Men mer morro å kalle det festival og lage litt egne regler :heia:
Skikkelig basic kosthold som garantert er fritt for partystoppere (håper jeg). Denne baseteen må jeg skaffe meg. Kjøper du den på Helios? Og heter den bare basete? Og er den noe god? Jeg er sånn som ikke klarer å spise/drikke vonde ting bare fordi det er sunt. |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg spiser ikke annet enn en halv til en agurk om dagen av kh, og jeg teller ikke kalorier. 75% fett er en nedre grense. Jeg ligger som oftest på rundt åtti. |
Sitat:
|
Photo kom meg i forkjøpet gitt :)
|
Sitat:
|
% er forholdet til kcaloriinntaket...så 5 % til et kcalinntak på 1500 tilsvarer rett under 20 karber pr dag...
|
Men på ketolyse skal du jo spise minst 15 karber. Her er det om å gjøre å spise så lite karber som mulig. Det er jo bare det at det nesten er umulig å ligge på null.
|
Sitat:
|
Hurra for 1 % :heia:
:D |
Det er vel ment som en gardering. Men jeg spiser heller ikke mer enn noen gram kh om dagen. Men agurken er overraskende viktig.
|
i dag har mitt inntak vært på 1% karber.. jeg tente mer 0-5 gram karber jeg da..ikke i prosent. men i dag ble det vel nærmere 5 enn 0 gram.
|
I følge diet.no har jeg spist 0,3 gr. karbo i dag. Hvordan det går an, skjønner jeg ikke helt, men.. Tror ikke jeg stoler på diet.no
|
Sitat:
|
Haha, nei, det hadde gått an. Men det står faktisk 0.3 gram. De 0.3 gramene kommer fra smøret. Det er selvsagt ikke korrekt dette, siden jeg har spist ganske mange egg blandt annet.
http://content.screencast.com/users/...e/00000044.png |
Sitat:
|
Min fordeling på den dagsmenyen jeg har skrevet over er 80 % fett, 1 % karbo og 19 % protein. Allikevel har jeg hele 9 gram karbohydrater den dagen. Den planen jeg har laget i dag har 78 % fett, 2 % karbo og 20 % pretein. Er oppe i 11,6 gram karber. Kommer ikke under, siden jeg nekter å gi slipp på sjokoladebitene mine. Sitron og agurk er også med på å dra opp karbene litt, men jeg vil gjerne ha det med i tilfelle det er viktig å ikke bli for sur. (PH-messig altså)
|
I dag gikk jeg på vekten. Trengte en opptur, siden humøret var så som så. Følte jeg kunne få det på vekta i dag.
Jeg veier meg egentlig på mandager, og skal fortsette med det. Når jeg startet med dette opplegget, kom jeg en dag for sent i gang, dvs tirsdag. Og så glemte jeg å veie meg. :eek: Veide meg derfor først i går, og til i dag, dvs på et døgn har jeg gått ned 1,6 kg. Selvfølgelig mye vann her, men veldig gøy uansett. Virker i hvert fall som om dette skal fungere for meg. :D |
Det som er sikkert er at fettfestivalen funker! Jeg gleder meg til veiedag! :heia:
|
Jeg har veiedag i dag og har gått ned 3,3 kg på en uke. Jeg veide meg som sagt over her to dager for sent forrige uke, så denne vektnedgangen er egentlig på 5 dager. Skjønner jo at dette ikke kommer til å fortsette like fort, men det var nydelig med en god start uansett. :D
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:26. |