![]() |
Sv: Novemberskravletråden til 30+
:klem: Anarko
Og da føles det veldig rart å komme med gode nyheter, men det gjør jeg allikevel. Har vært hos legen i dag og fått godkjent brystreduksjon på statens regning. Så nå blir det forhåpentligvis slutt på vond rygg og nakke. Og farvel til store lave pupper og hei til mindre pupper lenger oppe på kroppen. Skal operere alt om to uker, så jeg har litt panikk også. Hva er en bra BH-størrelse å ende opp på? |
Takk for klemmer.
Christine: det spørs vel litt hva du har nå? Du er jo blitt tynn og fin du, så 75 c eller noe? |
Ikke 75.. Bruker faktisk 70, og den siste BHen jeg kjøpte var i 65 H. Men ja, tenker at en c-cup sikkert blir det riktige å sikte mot. Men han kunne ikke garantere at det ble akkurat den cupen jeg ønsket. Og om jeg ønsker meg en C så er det ikke noen krise med en liten D eller stor B heller tenker jeg.
|
Jøss, 70. Det har jeg lyst til å bruke en dag også :) Eller 75 i alle fall. Har aldri vært under 80. Og er 85 nå. Men C er fint uansett :)
|
Ja, fatter fremdeles ikke at jeg faktisk har kommet så langt. Nå skal det sies at rett under puppene er det definitivt smaleste på meg da. Magen som kommer under er skikkelig kvapsete. Men klarer ikke helt å skjønne at jeg faktisk har gått ned 40 kg på 3/4 år. Tror på en måte det er mye sant i at om man slanker seg for fort så klarer ikke hodet å følge med på forandringen. Men jeg er sikker på at det kommer etter med tiden.
Tenkte litt på det i går. Lurer på hvor lang tid det kommer til å gå før jeg eventuelt slutter å ubevisst kategorisere alle mennesker jeg ser som tykkere enn meg eller tynnere enn meg. For jeg tror ikke at personer som ikke har slitt med vektproblemer gjør det. |
Jeg merker jeg gjør det samme. Altså kategoriserer, og lurer ikke minst. Jeg gikk jo ned nesten 40 kg på cellegift i fjor, og det er sant som du sier, hodet henger ikke med. Siden det ikke var noen sunn måte å gå ned på så gikk jeg jo opp igjen 20 kg. Men på vei ned igjen på en sunn og normal måte nå.
|
18 kg bortevekk! :D
|
Er skikkelig stappmett nå! Og har vært det i en time ca :P en veldig uvant følelse, for pleier bare spise litt, så blir jeg kvalm. Men, nå ble jeg ikke kvalm så ble visst litt mye, men er en rar følese :P
|
Jeg kjenner igjen dette med å kategorisere mennesker.. Det er ingen positiv hobby for min del.. Da jeg er veldig flink til å bare tenke, mindre enn meg, mindre enn meg, mindre enn meg, mindre enn meg - Faen, han var diger da mindre enn meg han og.. Osv... =/
Gleeder meg til å komme meg vekk fra denne vekten jeg står på nå. Alt hviler på meg, så jeg må bare ta meg skikkelig sammen og spise min vei vekk, og under 120 kg... Og ja, jeg mååå bare dele nyheten med dere!! Jeg har begynt å ri fast! Tre dager i uka! =D |
Kjempebra med en slik hobby Stine!
Jeg tror de fleste kategoriserer. Det har ganske enkelt med vårt dårlige selvbilde å gjøre, og å da finne noen som ser "verre" ut.. Men vit at dere er da pene fordi om dere er større enn gjennomsnittet. Den personligheten dere viser her på forumet, som skinner gjennom sider på sider med skrift, er slående bra! Så bra at jeg har åpnet meg fullstendig for dere, og delt ting jeg ikke føler jeg kan dele med andre! Man er mer enn tallet på vekta skrev en smart dame til meg her inne, og hun har rett! God søndag! Jeg skal ha kjøtt og kål i form, og mange episoder med House M.D. :) |
Jeg så 8 tallet først i dag. Det er kjempelenge siden. Nå er jeg kun 19 kg unna bunad. Mer enn to tredeler av "jobben" er gjort (-45 av 65 kg):). Muligens at 70 kg er for optimistisk sluttmål, har ikke veid det siden jeg var 18 år, men da har jeg en normal BMI.
|
Hurra! Har vippet over på 70tallet såvidt!!!HEEERLIG:)(har ikke vært der siden før jeg ble gravid for 3 år siden) har gått ned 11kg siden jeg begynte på lavkarbolivet i sept, og jeg har diabetes, har også redusert insulinmengden m ca 40%! 15kg igjen til bunaden passer og ytterligere 5-7kg så er jeg superduperfin!!!Hehe! Riktig god adventstid lavkarbofolket:)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Synes det er så utrolig kjekt å lese om dere som stadig når nye delmål eller bryter vektgrenser. Flott at dere deler gleden med oss.
Og StineH, har du drevet med riding mye før? Jeg gikk på et kurs for et par år siden og syntes det var kjempeskummelt men også veldig gøy. Har ikke fortsatt noe mer da, tiden strekker bare ikke til. Men nå vet jeg at jeg ikke er helt grønn om muligheten skulle by seg til å ta en ridetur. Sitat:
Det jeg derimot har begynt å bekymre meg litt for er magen. Den er ganske slapp og hengete kan man si, etter å ha gått ned 40 kg på litt over et halvt år. Men det har liksom ikke vært noen krise, siden puppene uansett er så store. Men etter operasjonen kommer sikkert magen til å stikke lenger ut enn puppene. Så da kommer jeg sikkert til å bli supermisfornøyd med den. Får virkelig håpe at tiden og rikelig med fuktighetskrem kommer til å hjelpe litt på det fremover altså. Tenk så kjekt det hadde vært om man bare kunne gå ned i vekt og så ble kroppen som når man var tenåring igjen.. Jeg har tøffet meg og lagt inn avatarbilde! |
Sitat:
Begynte vel å ri når jeg var 3 år.. Så gikk jeg på ridekurs til jeg var 12.. Deretter var det egen å drive på med... 3 år siden jeg kunne ri aktivt.. =/ Du ser Nyyyydeliiiig ut på avataren din btw!! |
Gratulerer med nedgang og nådde mål! :)
Kjæresten min har bedt meg sette opp en liste over hva jeg ønsker meg til jul. Så langt (etter en halvtime) har jeg bare skrevet ned to ting... Tips? |
Sitat:
Tegnebrett til pc-en Ullundertøy (i L denne gangen, ikke med en haug X-er foran :D ) Multivitaminer av et spesielt merke Stretch-laken Gavekort på ymse butikker Merker at lista mi bærer preg av at jeg er student :o |
Jeg har funnet en ting til da, neglefil! Så dette er lista så langt:
Ed Hardy - Love kills slowly Kul/fin (gjerne begge deler) t-skjorte Neglefil Skal si gutten får mye å velge i :P Jeg tar tran, har ørten stretchlaken, hva er tegnebrett til pc? Ullundertøy kjøpte jeg meg for et par uker siden. Eventuelt kanskje en sånn kondomdrakt som skal være bra for holde varmen. |
Tegnebrett er en plate og en "penn" som simulerer musepekeren. Man bruker penna på brettet likt man ville brukt en mus, men det er så myyyye enklere å holde på i f.eks photoshop med. Her kan du se :)
|
Jeg aaaner ikke hva jeg ønsker meg til jul..
Går for det meste i penger tror jeg.. Skulle jeg laget liste ville den sett omtrent sånn ut : - Bergans dunjakke <3 - Penger - Sorel Joan of arctic sko.. (De er bare NYDELIGE!!) Ellers kunne jeg tenkt meg masse nye klær, men det er liksom ingen vits da jeg har planer om å gå ned ytterlige 50 kg det neste året.. *dobbelsukk* Forhåpentligvis får jeg dunjakken, for jeg merker at 21 kg er borte, jeg er nemlig blitt en frysepinne!!... |
jeg har ikke gått ned mye, men jeg fryser mye mere nå ja. og svetter ikke like lett og mye heldigvis!
har ønsket meg tanita-vekt til jul, som jeg vet jeg får. men har fått streng beskjed om å ikke si hvem den var fra til familie og venner, er liksom toppen av ufinhet å gi sin overvektige kjæreste en badevekt :D (men jeg vil ha den altså, så jeg er bare glad jeg) ellos skrev mail idag om at klærne mine var sent, da spørs det når de kommer om det passer eller ikke... |
Jeg synes nesten det er litt trist..
Har ALLTID vært den som kunne gå i t-skjorte selv om det var minusgrader ute... Nå må jeg virkelig pakke meg inn bare jeg tenker på å stikke nesa ut døra.. Tenk hvordan det blir NESTE vinter, om jeg når målet mitt, som er å ligge på ca 80 kg noe som vil si - 60 kg... :O |
Damn... Det kan jo forklare hvorfor jeg fryser som en tulling i år i forhold til sist vinter med samme temp o_O
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23. |