![]() |
Sv: Sommerutfordringen 30+
Kan ikke si noe annet enn at du har vært virkelig flink!
Gleder meg til jeg er der du er og skal inn å få fjernet hud. Målet mitt er et sted mellom 75 og 80 kg før jeg søker om å få fjernet hud. Vil da fjerne på magen, lårene, og armene - Samt at jeg gjerne vil ha litt større pupper. (Det meste på meg er stort, utenom puppene - De er bittesmå -,- ) Så du er absolutt en kjempemotivasjon! |
Wow Stine33, for en vektnedgang! Du har virkelig vært disiplinert og superflink :) Det gir meg tro på at jeg skal klare de 34kg jeg vil ned også! Takk for at du deler historien din, og inspirerer oss som har et stykke igjen :)
|
Du når det måle du også vet du. Bare ta tiden mann trenger på det. Slik som med jeg trener mye styrke så er ikke vekta så lett å gå på mere. Med muskler veier mere. Så veier meg der jeg trener får da ser mann hva som er av fett å hva som er det andre. Jeg synes dere alle er kjempe flinke jeg. Skal se etterpå om jeg finner bilde fra når jeg begynnt å bilde fra i dag.
|
Hei!
Jeg slenger meg med her :) Jeg la om kostholdet i slutten av mars og begynte med lavkarbo og har siden 20.mars gått ned drøye 9 kg. Jeg har en lang vei og gå og vet at det ikke vil gå like lett hele veien :) |
Kjemperesultat allerede Jea79!
Jeg har veiedag i morgen, og er rett og slett kjempespent på hva vekten vil si, og ikke minst målene. Sist uke hadde jeg ikke gått ned noe, men cm krymper jo.. Så ett sted må jo kg'ne bli av? Har satt meg som motivasjon til i morgen at HVIS jeg har gått ned 0,5 kg fra minstenotering til 137,5 så skal jeg kjøre på med streng lavkarbo. Har jeg derimot ikke gått ned noe, eller OPP - Så skal jeg og mannen kose oss skikkelig på lørdag, bare for å ha noe å se frem til.. Så er veldig spent på i morgen, det blir jo noe positivt uansett! :D |
Dæsken så flinke dere er og har vært!!!
Jeg har et forbanna platå, jeg, og det platået har vært stigende så å si siden mars i fjor. Hadde minstenotering da, og siden har det gått rett til hel hvete. :o Siden sist: opp 200g... :( |
Mallilen: Du har jo gått ned masse, masse allerede! Kan skjønne at et platå er kjedelig, har litt det samme problemet her - Bare at jeg nesten ikke har gått ned noe..
Men det har vart siden midten av April, og jeg kjenner frustrasjonen vokse.. *God klem til alle platåmenneskene* |
Hurra! Vekten beveger på seg, og ikke i feil retning denne gangen..
Det går sakte (litt for sakte synes jeg) MEN det skjer hvertfall noe.. (Vet jo jeg faktisk har gått ned over 2 kg på èn uke. MEN det er jo bare -0,5 siden minstenotering) *klage, klage* 18.04.12 - 142,6 kg (startvekt) 25.04.12 - 138,0 kg (-4,6 kg) 02.05.12 - 139,7kg (+1,7 kg) 09.05.12 - 137,5 kg (- 2,2 kg) 16.05.12 - ..... Totalt så langt: 5,1 kg! Dvs at jeg hittil i sommerutfordringen har gått ned 0,5 kg.. Ser ut som målet mitt om 5 kg blir hardt nok, og 10 kg kan jeg nok bare glemme.. Men jeg er fornøyd nok! :D |
:heia:Så flink du har vært :)
Jeg har veiedag på fredag, alltid like spennende :) |
Jeg synes du er kjempeflink StineH. Jeg og har gått ned noen gram her og noen gram der, men disse grammene har resultert i - 25 kilo på ett år.. Jeg har følt at jeg har stått i ro og at jeg ikke har gått ned i hele tatt flere ganger på veien. av og till gått litt opp og. Bare vært trofast mot deg selv og ikke skli utpå fordi om andre sier at du kan.
|
05,05 : -24,7
09,05: -25,4 - 0,7 i sommerutfordringen :) |
Hvor ofte og hva pleier dere å trene?
Jeg pleier å trene tre ganger i uka på sats, to spinningtime og en styrketime. Er alltid på saltimer, og blir da litt låst til fastsatte tider. Har så lyst til å prøve meg på tredemøllen, men det er en stor terskel for meg.. Tenkte jeg skulle utfordre meg selv og ha testet den ut før uken er omme så jeg hvertfall vet hvordan den fungerer. Spent på veiedag i morgen! |
Sitat:
Jeg trener 6 ganger i uka. Men ikke vær dag like hardt. Å bruker å være med på 4 faste timer med spinning. Så går det i vekter. Å ja synes du skal tredemøllen. Den er ikke falig du bestemmer jo selv hvor fort du skal sette den på. Jeg bruker en del ganger når jeg trener vekter å gå/løp på den til slutt med da får man ut siste rest av krefter. Jeg trena på sats før men bytta får ca 1 år siden. |
Sitat:
Gåturer, sjauing og lek med ungene kommer i tillegg. |
Åh,gud. Jeg har oppdaget kavli-ost med jalapeño. Ferdigskivet inn i micro'n på bakepapir, full grillguff i et minutt, og MOUTHGASM!!! :drool:
Klasker på litt smør, litt karse, noen skiver chilipølse fra Gilde, og litt hjemmekomponert rømmedressing. Herregud, noe så godt!! Fikk avlevert 190 kilo kaker på trappa igår. De ble lempet rett i bilen og kjørt sin vei med. Jeg tør ikke ha slikt stående. Heldigvis skal det selges, altså... Gubben kjøpte 10 esker på flekken (eller, jeg pressa'n vel til det..), og klarte såklart ikke la være å åpne en boks. Jeg smalt på en karamellbolle og ga meg der. For tre år siden hadde jeg spist minst to esker før jeg i det hele tatt hadde vurdert å flytte lasset dit det skulle. Rart å tenke på, egentlig. Regner med gubben kommer til å molkose seg med disse bollene i kveld, men siden jeg nå har oppdaget ostechipsene (eller funnet opp hjulet på nytt) kan han bare ha det så godt :p Han tåler nemlig et visst inntak av karbohydrater uten at det affiserer vekta. Uheldigvis affiserer det jo velværesenteret i skallen på'n, så han blir godtesjuk som ei premenstruell kjerring. :lol: Og DET går utover meg, såklart. Men nå skal det nytes ostechips i tiden fremover. Bye-bye andre fristelser, for dette får jeg ikke sagt nok godt om! |
Vekta har gått i vranglås, men ser samtidig en nesten syk muskelvekst. Så jeg håper dette er en kombinasjon av muskelvekst og vann.
|
Vekta idag viste 86,5 kg, dvs -0,4 kg på en uke. Litt blandete følelser, hadde forventet en kilo.. Men skeiet selvfølgelig ut igjen med kostholdet. Fremover MÅ jeg være flink! Kommer til å bli hardt å nå målet om under 80kg til 17.juni, dvs 6,5 kg på 5 uker!
|
Ned 900g til denne uken, totalt 2,3 kilo på 3 uker :D.
Dette går rette veien :) |
Vavittig bra Ish :)
|
Alle er jo så superflinke. Lurer på hvor mange kg tilsammen vi kommer til å gå ned jeg. Det blir nok en liten elefant tror jeg, hvis denne trenden fortsetter! :D
Jeg har forøvrig glemt å oppdatere hva mitt sommermål er, etter at jeg fikk erfare(på den harde måten) at denne gangen ikke er som den første.. Mitt første "mål", "håp", kall det hva du vil var å komme under 130 før 17. Juni.. Et lite sted innerst inne i hjernen min er det fortsatt håpet. MEN jeg ser at et mer realistisk mål er å ta utgangspunkt i 138 kg som var resultatet etter den andre uken og krysse fingrene for at jeg klarer -5 kg til 17. Juni.. Dvs at sommermålet mitt i denne utfordringen er å være 133 kg til 17. Juni (Selv om det hadde vært morsomt med 132,6 som er -10 kg siden jeg begynte :D) |
Sammen klarer vi dette vet du StineH :)
Håper på 8 kg innen 17 juni æ da, dvs 87 kg. Vet ikke om jeg klarer det da jeg gikk opp i vekt sist uke etter konfirmasjon, så vi får se. Lykke til alle sammen. |
Sitat:
Det tror jeg du klarer. Virker som når du setter deg et mål så kommer du ditt. Husk litt å litt blir mye til slutt. Tror eller mere rett vet alle synes det går sakte noen ganger. Men det er da man skal tenke på hvordan ting var når man begynt. Så har stor tro på deg jeg. |
Jeg har gått ned 1,6 kg siste uken, så jeg har faktisk gått ned 3,5kg!! Har bare 1,5kg igjen til målet som var -5kg før 17.juni...det tror jeg nå at jeg skal greie!!
|
Flinke Kikkin! :D
|
Veidag i går, ned 0,8 kg og har passert -10 kg, fornøyd med det :)
Nå er det ut i sol og vind.. Ha en god lørdag :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:01. |