![]() |
Sv: MAIskravletråden 30+
Jeg synes varmen er DEILIG! Gleder meg sånn til å ta helg med min lille familie i morgen. Da skal vi grille masse, sole oss, og bare slappe av.. Lykke! :D
|
uansett hva frysepinner måtte si, så er ikke 30 grader innendørs deilig.. jeg blir helt satt ut og får ikke gjort noe som helst =/
|
Sitat:
|
Lurer på å lage saftis imorgen jeg, av funlight saft, det må da være lov.... :)
|
Eg har ikkje nok former til å lage ispinner, men avocado-lime-ispinnane til Rin ser jo gode ut, da. Skjønt akkurat i dag er det meldt ikkje-så-deilig vær, og eg meiner det var regn eg høyrde da eg vakna for litt sida.
|
her er det så varmt at jeg ikke får sove.. fikk kanskje 3 timer. liker ikke å ha verandadøra åpen når jeg sover, men har åpna den nå... bare for å bli tilhører til måkeoperaen. så da får jeg hvertfall ikke sove no mer på en stund...
|
Jeg og sambo har ikke så stort soverom så i er pent nødt til å ha vinduet åpent om natten. Jeg trodde aldri jeg skulle si det, men nå sovner jeg til tross for både måkeopera og snakking i bakgården :D
|
Sitat:
|
God morgen folkens, ser ut som om det blir nok en nydelig dag :) Ungene sitter og spiser vannmelon til frokost og er meget fornøyd med det :) Ha en fabelaktig dag :)
|
God morgen, god morgen! Her er det og sol og vi skal ut å ta lørdagshandelen for hånd da vi ikke har bilen i dag. Blir en liten trening av det, ikke sant? Ellers synes jeg at dette været bare skal fortsette og så kan de vær sånn hele sommeren! Syns nå jeg!
|
I går hadde jeg lyst til å feire at jeg har fri til onsdag. Så jeg og noen til satte oss i parken, grillet og tok oss noen glass. Jeg tror jeg har bevist en gang for alle at jeg ikke kan drikke etter en tidligvakt. Gikk rett i fletta jo!
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:27. |