Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Togtråden! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43295)

Antoinette6 18-07-11 14:31

Sv: Togtråden!
 
Det betyr at jeg avventer softisen.

POKKER også, ass' !

:lol:

Nnem 18-07-11 14:41

Sv: Togtråden!
 
Jeg er for tiden i ventevognen. Kommer tilbake 1 aug. Måtte ha en liten pause fra lavkarbo.

Antoinette6 18-07-11 14:42

Sv: Togtråden!
 
Men godt at du stikker innom, Nnem !

Nyt pausen din og slapp godt av ! :klem:

VSB 18-07-11 15:15

Sv: Togtråden!
 
Ååååå, jeg som har såååå lyst på softice, men tålte dårlig to skjeer, så bør nok holde meg unna... Tror det blir forbud mot softice på resten av familien så lenge jeg er i nærheten.

Har stort sett vært flink i ferien, litt mer karber enn normalt tenker jeg, og skeiet ut med et mini-kakestykke på Tusenfryd lørdag, men er ganske fornøyd ellers.

Drømmepie 18-07-11 16:24

Sv: Togtråden!
 
Jeg er skikkelig motivert nå :heia:

Regret 18-07-11 17:39

Sv: Togtråden!
 
Jeg er så sint at jeg sprekker snart. Sambo har tydeligvis mensen eller noe, for han er så sint på alle og gjør ting surt med vilje. Skulle ha flyttet ut tvert hadde det ikke vært for ungen. Nå har han sperret det meste av Internett tilgang for bare meg, hans pc kan man bruke alt på.. Så nå er jeg sperret ut av forumet fordi han har en dårlig dag. Ikke har vi kranglet og jeg har ikke skyld i noe.. Sitter på mobilen med 3G nettverket nå. Så da blir det tydeligvis lite å høre fra meg framover. Bortskjemte drittunge er hva han er.

Ignite 18-07-11 17:51

Sv: Togtråden!
 
Kom deg ut, Regret. Ungen er ikke tjent med en slik far uansett. Du skal ha det bra du også.

Du får støtte når du bor alene med et barn.

Tone-G 18-07-11 18:38

Sv: Togtråden!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ignite (Innlegg 1163084)
Kom deg ut, Regret. Ungen er ikke tjent med en slik far uansett. Du skal ha det bra du også.

Du får støtte når du bor alene med et barn.

JA! Helt enig med Ignite her! Ta med deg barnet og reis til venner eller familie. Sett noen grenser Regret! JA, jeg vet det er tøft, men faen heller da, slikt skal du ikke ha det.. Du bestemmer jo over ditt eget liv.. Ungen har iallefall ikke godt av at foreldrene har det sånn.-.

Antoinette6 18-07-11 18:42

Sv: Togtråden!
 
Stemmer i med de to siste talere her !

Kom deg ut ! Det blir ikke bedre, skjønner du.

*hilsen gammel dame*

kattungen 18-07-11 20:41

Sv: Togtråden!
 
Veldig enig med Ignite! Kom deg ut!

Drømmepie 19-07-11 05:54

Sv: Togtråden!
 
Enig med de over her ja :ja:

Hadde ikke funnet meg i sånt!

mocc@ 19-07-11 07:21

Sv: Togtråden!
 
Enig med alle over her... Kom deg ut... Ingen trenger og ha det sånn. Da får dere det mye bedre alene uten han.. :klem:

grotingeling 19-07-11 07:33

Sv: Togtråden!
 
Kjære Regret, du må tenke på deg selv først i denne situasjonen. :klem:
Ungen har det best når du har det bra, og ut fra både dette og andre innlegg så virker det som om du ikke har det bra i dette forholdet.

Antoinette6 19-07-11 10:13

Sv: Togtråden!
 
Ja, - man må tenke, som Tingeling sier. På fremtiden. Og på baarnet. Og første og fremst på seg selv. INGEN får det bra om DU ikke har det bra.

Men vi kjører videre !

Tuuuut !

halkatlala 19-07-11 10:19

Sv: Togtråden!
 
jeg er også enig. ta med deg ungen å dra.

halkatlala 19-07-11 10:23

Sv: Togtråden!
 
ikke gjør som meg. jeg trodde at alt skulle bli bra snat i 7 år før jeg innså at det ikke kom til å forandre seg. det var ikke lett, men det var veldig godt når jeg endelig tok meg med ungene og dro.

Antoinette6 19-07-11 10:32

Sv: Togtråden!
 
Jeg holdt på i over 12 år . . . .

grotingeling 19-07-11 11:27

Sv: Togtråden!
 
Tuuuuuuut - her går det unna i svingene, men heldigvis holder jeg meg på skinnene :lol:
Seriøst; etter snart 2 uker med et til tider nesten uutholdelig søtsug, føles det som en kjempeseier at jeg faktisk ikke har spist en eneste sjokoladebit eller annet "snop".
Kjøpt JA, men ikke spist :visemuskl
Tror nok tantebesøket som kommer denne uka er mye av grunnen, men også det at jeg har vært litt sløv med fettinntaket.
Så i dag har jeg kastet meg på Udo's og Cocosa-trenden, 15ml av hver før frokost :cool:
Uvant, men ikke værre enn at det går greit.
Nå er det snart tid for lunch-vogna, og da står pannekaker (1egg+1ss fløte pr pannekake) med fårepølse og ost på planen - sært men godt :D

Antoinette6 19-07-11 11:39

Sv: Togtråden!
 
Sære Tingeling ! :lol:

*kobler på en Udo's og Cocosavogn*

grotingeling 19-07-11 11:45

Sv: Togtråden!
 
I know :o (trønder - født sånn :D)

Tone-G 19-07-11 12:38

Sv: Togtråden!
 
Tuuuut jeg er med på toget nedover dalen :heia:

nadine 19-07-11 13:13

Sv: Togtråden!
 
Tilbake fra ferien og med +2 kg på 16 dager er det bare å sette seg på toget igjen gitt.

Drømmepie 19-07-11 13:26

Sv: Togtråden!
 
Tuuuut tuuuut! :)

halkatlala 19-07-11 16:00

Sv: Togtråden!
 
weeeee :D
nå har jeg vært i svømmehallen og trimmet den nye svømme mp3 spilleren min. helt ok spiller, men grusomt headset. må inn på swimshop.no å se om jeg får tak i speedo headset.
men først skal jeg på kino å se kungfu panda 3d med datter. hun har chess kontantkort og får 2 for 1 på kinoen på tirsdager, så da får vi benytte det :)

VSB 19-07-11 21:52

Sv: Togtråden!
 
Har vært i rydde og ordne vogna i dag og virkelig fått gjort unna både litt klesvask, rydding og hagearbeid! Ganske uvanlig til meg å være, håper den gode formen holder seg.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:51.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no