![]() |
Sv: Den store felles ED-tråden
Velkommen tilbake Monica, godt å høre at forkjølelsen nå har gitt seg.
Nå guffer vi på for fullt hele gjengen http://www.smilie.dk/store_smiley/c083.gif |
Velkommen tilbake Monica:).
Er med på full guffe denne uka også:D. Skal på første gruppemøte på torsdag. Blir spennende å se hva det er for noe. Kanskje over på fase 2 da?? Vi bruker de samme produktene fortsatt? Må bestille noe før jeg skal dit. |
Sitat:
|
Lykke til på møtet, Happy Lady. :)
|
Takk takk :). Skal bli spennende å se hva dette er. Vet det er et par timers kurs av noe slag. Og jeg treffer de andre som går samme veien som meg her i området. Det er 6 slike gruppemøter og 4 individuelle samtaler i dette kurset. Så nå blir det oppfølging en gang i måneden på en eller annen måte. Det skal bli bra.:D
|
Så spennende, sikkert motiverende med kurs sammen med folk i samme båt...
Jeg skal til Hexenberg i morgen, kjenner jeg kvier meg for vekta siden det har stått stille så lenge, tror ikke jeg har hatt noen nedgang siden sist jeg var der? Gikk jo opp et par kg i julen og så ned de igjen i januar, og etter det føler jeg det har vært stille. Men får håpe jeg får litt guts og inspirasjon av å være der og kanskje noen tips til veien videre...:ja: |
Lykke til hos legen i morgen Titti!:)
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Ser ut til at vi alle en etter en nå skal til legen, så her kan det bli uhorvelig mange gode tips :D
Jeg har time på onsdag denne uka, og vet jo at vekta er ca 1 kg opp i forhold til forrige kontroll :o Men ingen grunn til å utsette timen av den grunn, her er det bare å ta i mot; kjeft, tips, råd - hva som måtte komme. Videre skal jeg jo uansett, og det skal jo dere også :klem: |
Sitat:
YESSSS! DET skal vi!:) |
Sant det, Gro :ja:
|
yes we can.......:d :d :d
|
Fase 1 er tøft ja, men du verden som det funker!!!!
Minus 1kg siden lørdag - 1000g dere http://www.pic4ever.com/images/47b20s0.gif Og det er jo ikke vann heller, det kvittet jeg meg jo med forrige uke http://www.pic4ever.com/images/Just_Cuz_19.gif Nå er frokosten snart inntatt, og om 45 minutter er det første trening med fysioterapauten. Dette blir så bra! |
:heia: hva spiser du nå i fase 1 da? Jeg hadde ikke klart suppene!
|
Sitat:
Lykke til alle sammen med lege og oppfølging denne uka:). Dette blir en spennende uke. |
Fremme i Sandvika her nå, legetime kl 1330. God tid:)
|
Sitat:
Vet du, jeg bare orket ikke å spise ting som smaker ugh, så da jeg skulle i fase 1 nå rett etter jul, for å kickstarte, spiste jeg bare det jeg likte best jeg og det funket knall:D(pannekaker, prailinebar, kjeksene og masse grønnsaker gikk det mest i)Har en masse supper og middager som gnager på min økonomiske samvittighet som bare ligger i skuffen da men ehm...kan hende jeg tar noen av dem om jeg må i fase 1 igjen,bare for å bedre samvittigheten litt:o. |
Wow Gro, så deilig! Fantastisk med en hel kilo!!!!!!!!!!!!!!!
Det fortjener du....paske'sjølevo'pie...som L'oreal sier i reklamen.... Riktig gratulere!!!! :heia: |
Heisann !
Å så herlig å se at dere er her og så godt motiverte :) Blir så godt humør og motivert for videre gang med engang jeg er her inne. Jeg har ikke rukket å lese over alle notater, men vil gratulere Grotingelinn og Hapylady så mye ! Sier hei til Hapylady i samme øyenblikk. Jeg har hatt to hektiske måneder med sykdom og dødsfall i nær familie, så motivasjonen, dietten samt matplanlegging skle mye ut...dog forsøkte å holde en viss standard innimellom..:0). Så forrige vektkontroll hadde jeg lagt på meg et par kilo... men det er ikke så farlig nå...det viktigste er at nå er jeg tilbake. Er virkelig klar for ny giv, og startet fase 1 igjen i går, Påske her I come !! :) I`ll never give up ;0) |
hallo og GRATULERER MED DAGEN FLOTTE JENTER!!!!! :heia:
jeg bruker dagen til varedag på jobben. men har fått kranglet meg til å gå på gulv, gjør godt å være litt aktiv. denne dagen har ikke vært topp. forsov meg til blodprøve, skole og hadde glemt jeg skulle på jobb. ble så stresset på veien at jeg sprakk (sluttet å røyke for ca 10 dager siden). drittdag. men det hjelper på å få beveget seg litt, og med kylling avocado og tomat til lunch. jeg skriver mer senere, på tide nå (jeppsi, har vært fantastisk dårlig på kosthold i det siste) hurra for brudekjole titti!! og gratulerer gro med nedgang!! |
Hei jenter:klem: sitter på Aker B og venter på kjæresten. Skal spise middag her før jeg kjører hjemover, han skal være i Oslo et par dager. Snufs. Det gikk fint hos sophie i dag, vekta sto stille, men mer muskel- og mindre fettmasse, så hun et veldig fornøyd med meg. Hun synes jeg er f
|
..flott nå med kvinnelige formen, men skjønner jeg vil ned litt til. Så da blir det fase 1 på meg også. Frem til påske! Starter mandag:ja:
|
Sitat:
Grønnsakssuppen har jeg ingen problemer med, men ellers er jeg ingen fan av suppene. Kjekt med mer muskler på kontrollen da :heia: |
Sitat:
Har full forståelse for at kosthold ikke sto særlig høyt på prioriteringslista. God å høre at motivasjonen er tilbake - you can do it! |
Forstår deg godt jeg streber. Fikser ikke suppene og omelettene, men klarer meg fint på andre ting. Heldigvis. Om veilederen blir like glad når hun hører dette - er en annen sak:).
Hei Valkerut :). Hyggelig å hilse på deg. Og kondolerer så mye. Var jo kjempefin tilbakemelding det da Titti. Uansett - lykke til på fase 1. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18. |