![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Sitat:
mmmm, tzatziki hørtes namme ut! Lager du selv eller kjøper du ferdig?=) Jeg begynner på første året Gass- og energiteknologi, y-vei.. Det vil si at jeg går rett på 3-årig bachelor uten noe forkurs eller no, kun fagbrev og jobberfaring.. Blir nok hardt, men gleeeder meg :stortsmil Kanskje du må hjelpe meg med matte? :p |
Sitat:
|
Sitat:
Hehe, kanskje det er du som må hjelpe meg med matten :p Hadde forkurs i år da, det gikk greit, etterhvert. Matte er ganske gøy, bare man jobber nok med det så er det jo forståelig! Jeg liker å lage mat fra bunn av, men i dag ble det 1/2 boks creme fraiche og en pose gresk salatblanding oppi. Sånn man kjøper i 3-pack vettu. Helt grei, selv om hjemmelaget er 10 ganger bedre :D Håper jeg klarer å fortsette med og være flink fremover også, det er faktisk ikke så ille... Blir jeg sliten så går jeg litt, regner med at kondisen øker etter hvert bare jeg lager rutine av det. :) |
Sitat:
Heheh, det er lov å være litt "lat" og gå for ferdigløsninger en gang i blandt;) Smakt bama sin tzatziki da? Jeg har ikke kikka på karbene på den eller smakt den jeg altså, bare lagt merke til at den står ved siden av aioli'n min :p Ja, såklart vil kondisen komme etterhvert! Jeg synes det er helt greit og også deilig å trene jeg... Men jeg blir sånn at jeg sliter så syyykt med å komme meg ut av sofaen noen ganger..Og da går det lange perioder uten trening.. Så jeg heier på deg! Kjempebra at du kommer deg ut, og tøfft gjort å melde på 10km løp og gjennomføre 5km og ja... :heia::heia::heia: |
RikkemOr: Du høres så motivert ut at jeg er overbevist om at du takler de fagene med glans. Kjempesmart å begynne å oppdatere seg litt på forhånd:)
Foksy: Fantastisk at du greier å trene slik og samtidig være i ketose. :) Tidligere løp jeg ganske mye jeg også, men etter at ryggen min slo seg vrang har jeg droppet det helt. Det er jo ganske deilig når en kjenner at formen blir bedre, så når jeg har fått av en del kilo, så håper jeg kroppen min tåler litt mere trening. Kanskje ikke 10km løp;) -men litt mer enn i dag i alle fall. Må da bli lettere for ryggen også når den får mindre å bære på, tenker jeg... |
Sitat:
Kanskje du klarer iForms 5 km neste år :D Man kan gå også, det viktigste er å gjennomføre noe, det hjelper bra på selvtilliten altså :heia: |
Heihei, alle sammen.
Nå har jeg ikke vært innom her på en stund, og det var det mange sider å lese gjennom. Har begynt å bli veldig kvalm igjen, hver dag - hele dagen, med unntak av de to-tre siste timene før jeg legger meg. Aner ikke hva det kan skyldes, men det er skikkelig slitsomt. I morgen er det veiedag, og føler mest av alt at jeg har gått opp. Føles som om kroppen er større nå enn da jeg startet, men jeg håper det er fordi jeg er kvalm, og ikke fordi jeg faktisk ER større. |
Hohooo=) Noen som er våkne?=) Nattskiftene henger igjen her altså.. Våknet først kl.04, men klarte heldigvis å sove til halv 7 hvertfall og da var det jo nesten jeg sulta ihjel.. Kroppen har jo pleid å få mat hele natta da, så er vel derfor=)
Idag måtte jeg bare veie meg(veier egentlig kun på veiedag), for følte at mat og bommelom:o igår ville ha en del å si.. Og joda, ned 1,2kg fra igår! Synes det er så sykt jeg at vekta kan varriere sånn.. Og sånne ting, det er grunnen til at jeg ikke kan gå på vekta hver dag.. Holde meg til stixa heller tror jeg.. Være kontrollfreak på den måten ;) Men var gøy da, å komme ned på 77,1=) Men ingen ticker-update, det er hvertfall forbeholdt veiedag:) Håper alle får en super dag, her er det lett blanding av blå himmel og lysegrå skyer - håååper sola titter frem og jeg kan ut å steke litt :D |
Er det noen fler som har opplevd vond feberfølelse i kroppen og hoven i halsen, uten feber som bivirkning av ketose? Jeg har hatt de i ca tre dager av gangen, tre ganger siden jeg begynte for ca tre-fire uker siden?
I tillegg har jeg fått utslett i nesten hele ansiktet. |
Godmorgen alle sammen:)
Har du vært ute av ketose, Appelsinpiken? Veldig mange som blir kvalme de første ukene de er i ketose. Hvis du enkelte dager ligger så høyt på karbene at du hele tiden går inn og ut av ketose, så kan jo det gi vedvarened kvalme. Hvis det er det som er tilfelle, så kan det kanskje være en ide å ligge litt lavere på karbene en stund:) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Men rett før jeg begynte med ketolyse så var jeg skikkelig sjuk, med feber og bronkitthoste. Var ferdig med det før jeg begynte, kan jo bare være det som henger igjen. Får vente å se, ville bare høre om noen andre hadde opplevd det samme. |
Sitat:
|
Morn morn!
Herreguuuuuud jeg er trøtt....Var ikke i seng før kl 01 i natt, og minsten erklærte morgen kl 5:blinke: hjelp sier bare jeg.. Ikke kan jeg legge meg heller, for har lovet mamma å være med på shopping om en time... Klubben i går gikk forsåvidt bra, det ble servert jordbær med fløte til dessert og jeg tillot meg å skeie ut med det :D NAM! |
Sitat:
Oppdaterer veietråden også. Surmuler litt at den viser en bitteliten økning. |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Jeg tror jeg lar mamma kjøre, så dupper jeg litt i bilen ;) |
Maria B: Håper du koste deg skikkelig med de bærene - ja det er deeeeilig med jordbær,mmm. Håper du får deg litt søvn, vennen:) Kl 5 var innmari tidlig altså, er i gunnen glad jeg er ferdig med det stadiet:D
RikkemOr: Du har nok ikke roet helt ned etter etter travle dager ute tenker jeg -vant til full aktivitet hele natta. Shopping er god adspredelse, ja. Kjøp deg noe fint som belønning for at du hadde så fin nedgang i dag kanskje:gave: Appelsinpiken: Kiipt med kvalme og vektøkning, ja. Du får prøve å teste litt hva som gjør deg kvalm hvis du er sikker på at du ikke går inn og ut av ketose. Vi er jo alle så forskjellige og reagerer på ulike ting. Personlig reagerer jeg både hvis jeg ligger høyt på karbene (og da mener jeg likevel under 15g) og hvis jeg ligger høyt på proteinene. I går hadde jeg en slik dag, var ikke påpasselig nok, og kom både nært opptil 15g karber, samt spiste mye proteiner, så lå høyt på det og lavt på fettprosenten. Merker det på kroppen i dag, litt svimlen, litt sug, og kjenner at jeg er oppblåst og har litt vann i kroppen. Så for meg skal det veldig lite til før kroppen kommer i ulage, jeg må være veldig streng på det der. Men alle er jo forskjellige, så viktig å finne ut hva din egen kropp reagerer på. :) |
God morgen :) <3
Ny dag med masse god Fått vanvittig med utslett i ansiktet, er vel hormoner som stabiliserer seg. Resultatet bør ikke bli mens >1 uke, da hyler jeg. Vekt ned 500 gram fra i går, bommelomm! Og nå er moder'n kommet, times gåtur i gårkveld og fedonbrød til kvelds... Må sjekke med diett.no. God St Hans :) |
Hva gjør det vel at yr melder regn når jeg kan ligge ute i hagen å steeeke? :rolleyes: Ser ut som olja jeg kjøpte igår funker og.. hihi :p Håper dere også storkoser dere! Og God St.Hans ja! :D
|
Her er det kaldt og regn.... Meldt at regnet stopper til kvelden, så håper det. Skal på bryggedans m grilling i ettermiddag/kveld, og det er jo litt kiiipt når det regner. Så kaldt som det er holder vi kanskje ikke ut så lenge uansett..
Planlegger å ta med en stor bolle med salat m masse avocado og fetaost i til å sette på fellesbordet og å kjøpe inn grillribbe til meg selv. Da blir jeg kanskje så god og mett at jeg greier å motstå de derre kakene jeg vet også kommer fram. Samt at jeg virkelig trenger noe til å booste fettprosenten i dag, siden jeg hadde en dårlig dag i går:) Håper alle får en kjempefin st.hans feiring:stortsmil |
Jippi, jeg går ned 200 gr i døgnet, jevnt og trutt! er overlykkelig. Ingen kvalme eller hodepine, er i ketose hele tiden, koser meg med god mat:) Liver er godt!!
|
Sitat:
|
Sitat:
Hahaha, nei og nei! Jeg asså.. Nå fikk jeg tlf fra tanta mi.. Hu lurte på om jeg kunne hente fetteren min til lørdag.. Jeg: Ja, det kan jeg vel.. Hvor da? Hvor ska han hen? Tante: Ja du ska i bursdagen på lørdag du og, skal du ikke?? Bestemora mi blir 75 liksom, og jeg klarer å glemme heeele greiene! Jammen godt hu ringte å spurte sånn at jeg fikk vite om det :p Tror jeg må bake en kake jeg da.. Hvis ikke blir det en million spørsmål og maaaas, spess fra bestemor.. Lavkarb gulrotkake har jo mange skrytt av... Tør ikke prøve snickerskaka for første gang til no sånt når bente sier den ikke er god :o Hva stemmer dere for? |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05. |