Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Eurodiett (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=30)
-   -   FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=19833)

grotingeling 09-11-10 07:06

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av FakeSmile (Innlegg 963262)
Hei alle sammen:) Så flott at alle her inne opplever en fremdeles god nedgang! Herlig!

Jeg har hele tiden trodd dette var dietten jeg var ute etter,men ser nå at jeg har litt andre behov i forhold til å bygge muskler og liknende, så smyger meg sakte men sikkert over på et rent Fedon Lindberg-kosthold.

Ønsker alle dere supre sjeler lykke til videre med Eurodiet, og at alle når målene sine! :)

Lykke til FakeSmile :klem:
Trist at du "forlater" oss, men det viktigste er jo at du finner et kosthold som fungerer for deg på alle måter.
:goodluck:

Monica31 09-11-10 09:06

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av FakeSmile (Innlegg 963262)
Hei alle sammen:) Så flott at alle her inne opplever en fremdeles god nedgang! Herlig!

Jeg har hele tiden trodd dette var dietten jeg var ute etter,men ser nå at jeg har litt andre behov i forhold til å bygge muskler og liknende, så smyger meg sakte men sikkert over på et rent Fedon Lindberg-kosthold.

Ønsker alle dere supre sjeler lykke til videre med Eurodiet, og at alle når målene sine! :)

ØNSKER DEG BARE LYKKE TIL! Man må finne ut hva som er best for en selv! Du er selv en super sjel som vil lykkes med ditt opplegg! YOU GO'GIRL!!!!!
Stikk innom når du er blitt naturlig slank og send oss før og etter bilde da:D:D:D

God "tur" videre i lavkarbo-paradis!

FakeSmile 09-11-10 12:15

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
 
SÅ mange koselige tilbakemeldinger her inne:) Det vil nok gå litt fortere i svingene for dere, som renner ned flere kilo i mnd, men jeg vil jo ikke kunne ta med meg "støtten" fra å ha Eurodiet i bakhånd da jeg om noen mnd flytter til USA, så setter igang allerede nå med å innstille meg på et sunt kosthold basert på skikkelige råvarer. Og jeg gleder meg:)

Skal se om jeg ikke kommer innom med bilde, hahaha:) Det hadde vært artig!

Dere får ha all lykke til alle sammen her inne, vær stolte av at dere har tatt skrittet for å hjelpe dere selv med Eurodiet- det krever mye, men er virkelig verdt det til slutt:)

Ha det bra!

tuddelu 12-11-10 17:50

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
 
Lykke til FakeSmile, det er bra du finner ut hva DU trenger og har behov for:) Og lykke til med tilværelsen i USA, det høres ut som du har en spennende tid i møte!

FakeSmile 16-11-10 20:32

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
 
Takk tuddelu :o:D

Tror nok jeg trenger det, for å takle fristelser er ikke min sterke side- selvom jeg er forferdelig oppsatt på å klare dette nå!!!!

Lykke til på Eurodietten!:)

hegemjos 16-06-11 22:40

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
 
Hei

Jeg begynte for tre dager siden og det har vært et rent helvete :(
Håper det går bedre etter hvert ... Er det noen andre her som er insulinresistent??

grotingeling 16-06-11 23:14

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
 
Hei hegemjos
Kjenner igjen dette med de første dagene som føles som helvete, det er som du kanskje vet ganske vanlig og går over :klem:
Insulinresistente er det en hel del av her inne, men jeg tror ikke jeg har sett en egen tråd for oss.
Ser du har Eurodiett som del av din kostfilosofi, da vil jeg tipse deg om at vi "la ned" de gamle trådene i fjor og opprettet en ny fellestråd for alle fasene.
Du finner den her; http://forum.lavkarbo.no/showthread....67#post1139667

Minsa 23-06-11 13:12

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hegemjos (Innlegg 1140709)
Hei

Jeg begynte for tre dager siden og det har vært et rent helvete :(
Håper det går bedre etter hvert ... Er det noen andre her som er insulinresistent??


Heisann!
Jeg er på dag 2! Var kalr over di første dagene/uka ville vær vannskelig så har manna meg opp til dette lenge. Er bare hjemme å gjør ingenting. Huset flyter allerede men mannen tar litt om kvelden ellers får alt vente til neste uke.
Har virkelig troen på at dette blir bedre:)
Jeg fikk ogå påvist insulinresistent å har fått tabeletter som skal hjelpe kroppen med å gå ned i vekt.

Masse lykke te:):)

Minsa 24-06-11 07:49

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
 
Lurer på en ting, kan man spise pastaen i fase 1?
Noen sier nei mens andre sier ja!

streber 24-06-11 09:46

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
 
Mener man skal vente til fase 2, ikke smakt den enda jeg, savner ikke pasta av en eller annen grunn.:rolleyes:Lite tips, "den store felles ed tråden" er den vi bruker, på en måte "lagt ned" denne tråden her, hvertfall lite aktivitet her i forhold til hovedtråden, spørr gjerne der også du:)

Titti 30-06-11 17:32

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
 
Jeg har spist den hele tiden jeg.

Bæstemor 09-09-11 10:03

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
 
kan man ta med Eurodiettprodukter til Spania? Noen som vet noe om det?

Titti 09-09-11 14:55

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
 
Hør med de som selger ED-produkter. :ja:

grotingeling 09-09-11 16:42

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bæstemor (Innlegg 1202954)
kan man ta med Eurodiettprodukter til Spania? Noen som vet noe om det?

Det burde gå helt fint, jeg hadde med til Grand Canaria for et par år siden uten problemer.

Bæstemor 28-09-11 10:07

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
 
Det var ingen problemer med å ta Eurodiettprodukter inn i Spania. Kofferten min ble sjekket, men fikk ingen kommentarer på maten.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no