![]() |
Hallo folkens! Er det dårlig vær i sommer-Norge, eller? Her sniker jeg meg bort på en mini-ferie i 2 dager, og så kommer jeg hjem og det er 345 nye innlegg! Har jo brukt et par timer bare på å lese.... (Men veldig morsom lesing altså!)
http://smileys.smileycentral.com/cat/28/28_1_4.gif |
jepp, det går unna i svingene her nå...:p
Hadde du det fint på ferie? Vi har strålende sol og har vært å badet og solt oss de to siste dagene. Livet er nå vel herlig! :stortsmil |
Utrolig hva sol gjør med humøret!
Det var godt å komme bort ja, det skal være sikkert. Bilturen gikk også bra (neddopet, sovende...). I morgen håper jeg å klare årets første badetur - kommer an på ryggen. Flotte Sogn-bilder dere har lagt inn, forresten! Jeg er Sogn-fan, og synes det var dumt Luster-ferien vår måtte avlyses. Derfor gledet det meg disse herlige naturbildene. |
Takk :)
Luster er flott. der har jeg lyst til å bo... tror jeg..:p Om ikke bo, så hvertfall ha hus der, kansje pendle litt mellom Bergen og Luster? Ikke så lett det der... Når poden begynner på skolen blir vi plutselig ikke så fleksible lengre... Vi må få en oppdatering på badingen i måren da! :D |
Hei. Tør ikke skrive annet enn i tullball tråden min. Er nemlig dritings nå... Er egentlig på bryllup. Men av en eller annen mystisk grunn ble det for mye rødvin. Har sovet en time i bilen, men ble kjørt hjem nå. Uffameg. Ikke noe å berette - er bare skravlesyk. Ingen å skravle med her. Skal drikke vann og legge meg. Hujedameg. At jeg kan bli så dum. Er FULL.......:blinke: :full:
Tror jeg har klart hele innlegget uten skrivefeil???? Etter ti minutter.... |
:D
Håper du har en fiiiin morgen og dag i dag! :snill: |
Det er en STOR prestasjon å skrive et innlegg uten skriveleifer i din tilstand ! DET er iallefall noe å være stolt av ! Alle har godt av en rotbløyte en gang i blant ! (untatt de som har problemer med det da..) Det er da jeg lover på død og ære at "jeg skal aldri aldri drikke mer".... men holder det ikke da.....:o
Ha en god søndag og..... HUSK Å DRIKKE MYE VANN I DAG MHM !! :D :klem: |
Stell pent med deg selv. Hold hodet i skyggen! Håper du hadde det gøy så lenge det varte. Jeg klarer ikke skrive feilfritt selv i klink edru tilstand.
|
:rodme: :_plystre:
Jeg måtte innom her en tur for å se hva jeg skrev i natt... Takk for oppmuntringer! Vet ikke om man fortjener det etter frivillig å bøtte nedpå så mye, men. Jo, det var VELDIG moro så lenge det varte. Det var et ungdommelig og friskt bryllup. Jeg grein som en unge da bruden kom ut av skapet og avslørte en fantastisk sangstemme. Og gjett om brudgommen grein - hun sang til ham. Husker ikke tittelen på sangen, men den starter "Some say love, it is for.....". Jeg har bestilt henne til 30-års laget mitt. Man kan da ikke gjemme bort en slik stemme. Formen i dag er ikke så verst. Litt skjelven bare. Men jeg tror jeg kan takke de som kjørte meg hjem tidlig for det. Og at jeg spiste spekepølse, nektarin og drakk vann før jeg la meg. Oj, kanskje Fedonisten blir streng mot meg nå, fordi jeg ikke skriver om formen min i journalen min.... Ja-ja. Tror ikke jeg lærer noe av dette uansett... Bare tullball passer i tullballtråden. |
Sitat:
Barbara Steisand har også sunget den inn på plate, husker ikke når. Tror det var i forbindelse med filmen "A star is born" med Kris Kristoffersen, men er ikke sikker - mulig jeg blander. Men her er teksten sånn jeg husker den: "Some say love, it is a river, that drowns the tender reed Some say love, it is a razor, that leads your soul to bleed Some say love, it is a hunger, and endless aching need I say love it is a flower and you it's only seed It's the heart afraid of breaking that never learns to dance It's the dream afraid of waking that never takes a chance It'sthe one, who won't be taken who can not seem to give And the soul afraid of dying that never learns to live When the night has been to lonely and the road has been to long. And you find that love is only for the lucky and the strong Just remember in the winter for 'neath the bitter snow Lies the seed that with the sun's love in the spring becomes the rose." Flott du koste deg - OG AT DU HUSKER DET !! :klem: |
Sitat:
(Til tross for at jeg er så UNG...:D ) |
Å, ja... den sangen er bare helt nydelig! :)
Men den må være med Bette Midler! |
Helt enig med deg LISE..
Den må være med Bette Midler............:) Men da må man også ha sett filmen. NYDELIG. & TRIST. |
Skal du legge deg eller skal vi tøyse litt først?
Jeg burde legge meg! |
Du er nok opptatt med ett eller annet. Da går jeg å legger meg! God natt og sov godt!
|
Jeg må nok legge meg, Skal dusje av meg det seige belegget jeg har samlet på huden i hele dag (svette + støv), så skal jeg ta litt rygg-dop, selvhypnose og sove søtt. Må våkne før eldstejenta i morgen, for hun fyller 7 år, og "gidder ikke ligge der våken og vente på dere skal komme med pakke altså!".
Så det gjelder å ikke forsove seg... :rolleyes: Vi kan tulle en annen dag! :D |
Jeg skjelver i buksene.
Nyeste medlem heter MISS PIGGY!!!! :eek: :eek: :eek: Hva er dette? Kupp? :cool: |
Sitat:
Det navnet er opptatt. Du har patent på det, MHM HP gjør noe!!!!!!:eek: :eek: :eek: |
http://www.dagbladet.no/sport/2004/08/27/406733.html
Gunn-Rita Dahle fra utbrenthet/depresjoner til OL-gull på fire år! Jeg er bare fire år unna! :cool: |
http://www.nybaktmamma.com/plassen/i...ilies/toff.gif Jeg kjenner en fremtidig OL- vinner! :stortsmil
|
Men det er jo litt deilig å se hva som er mulig da... Hvertfall når man står midt oppe i det... En slik diagnose høres så endelig ut.. Ferdi utbrent, tomt liksom... De burde finne et annet ord for å beskrive tilstanden, for all forskning viser at de fleste kommer seg på beina igjen, lyset var ikke helt utbrent,- det bare trengte litt tid til å drypes på nytt, og en omorganisering av aktiviteter slik at det fikk tid til å dryppe på seg mens det brant, - og slik at det bare brant i ene enden....:)
|
Sitat:
|
Hm...nå er det jammen mange Miss Piggy her....:D
Tror jeg må passe meg litt nå.:cool: |
Sitat:
Dont mess with the pigs! :p |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49. |