![]() |
Sv: Treningsdagbok (for alle)
ENDELIG! Har vært på trening i dag. Har tenkt å satse mest på styrke fremover siden jeg ikke orker å løpe noe særlig. Heller løpe meg opp litt og litt.
Var i Sandvika og fikk treningsprogram. Morsomt å kunne bytte litt på mellom Asker og Sandvika. |
Første dagen på lavkarbo-livet, og nytt treningsprogram! Kan ikke si jeg har gått for hardt ut akkurat, men har da fått til en styrkeøkt, 15 min på stepmaskin og tur i 90 minutter, så jeg er igang, om ikke annet!:) Så får jeg øke på etterhvert..:) Har fortsatt gangsperr fra økten på lørdag, det sier vel sitt om formen..:rolleyes:
|
YES! kom meg på trening i dag også. Løp 5-10 min først, så styrke, så løp jeg litt til. Merker at kroppen har hatt pause en stund.. Deilig å være i gang!
|
Åh, jeg misunner dere som kan gå på treningstudio. Så lett å bli demotivert med hjemmetrening...:(
|
Sitat:
|
Sitat:
|
I går hadde jeg 1.5 timer jazzdans, i dag kun 25 min rask gange midt i arbeidstiden:D da møtene er på forskjellige steder, og jeg velger å gå. Hehe. betalt trening er ikke å forkaste. :D:D Må prøve å gå i hvertfall til jobben i morgen. Det er bare 15 minutter dit, men bedre enn ikke no..
|
55 min Sats Dans! Yeah...
Muttern har begynt, det er ganske morro. Hun sykler og bruker noen apparater. Hadde sånn "kondis-gå-test", fem min gåing på tredemølle, og på fire uker har hun fått redusert pulsen fra 149 til 141... Ikke dårlig for ei som er 66... |
Første økt på over en uke pga en strekk som ikke vil gi seg. 1 mil løping i variert tempo/rolig tempo på en times tid. Natta og dagen i morgen vil vise om strekken er borte eller ikke.
I morgen går turen til Moskva og Champions League Finalen!!!!!!!!!! JIPPPIIIIIIII :-) |
Ikke noe pang-trening idag heller, men siden jeg var på nippet til å droppe det helt, får jeg si meg passelig fornøyd med 40 min på stepmaskin + styrkeprogrammet mitt. Gikk en tur på rundt 40 min tidligere idag og, men det var vel mer for slentre-kosetur å regne.. Hm, lurer på om det gir noe ekstra effekt å dytte en vogn foran seg hele tiden..:rolleyes: Godt å bevege seg i litt frisk luft i alle fall!:) Energiløs for tiden, håper det tar seg litt opp snart.
|
Ble trening i Sandvika i dag også! Deilig å få løpt litt og trent litt styrke!
|
Yoga hver dag denne uka så langt :heia:
|
Åhh..jeg er misunnelig på yogaen din... Yoga er bare heeelt fantastisk! Kroppen elsker det! Yogalæreren min sluttet for i år pga sykdom:(og jeg er altfor slapp til gjøre det hjemme selv:o Men har trent i dag. En time på treningssenter. 30 min step:eek: hadde glemt hvor kjipt jeg synes step er.:rolleyes: og 30 min styrke med vektstang. er stolt av meg selv. Må bare få trent mer vekter. Muskler trengs for å forbrenne fett.:)
|
Åh, hvor jeg savner trening med koordinasjonsutfordring og estetikk! Så intetsigende å sitte på en spinningsykkel eller opp og ned på hjemmestepen. De siste 2 dagene har det derfor kun blitt en lang og en litt kortere tur i det grønne, men prøver å gå på litt, i det minste. Vurderer å kjøpe meg noe pilatesutstyr - pilatesstolen virker litt interessant synes jeg..hm..:rolleyes: Og så får jeg skaffe meg en skritteller, så får jeg se om disse trilleturene faktisk monner litt.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hmmm. Lurer på om jeg skal true med ned på treningsstudio i dag også.. De har bodypump/ styrketrening kl 1130. Har ikke lyst. men nå MÅ jeg få fart på vekta her... den rette veien..
|
hepp ! idag har jeg hatt en runde med Tammys øvelser på youtube , samt sykla 50 minutter på neste høyeste gir ! yeah
|
2 timer sykkel på sti sammen med kompiser i dag. Mistenkelig pigg og opplagt etter rittet i går. Hva i alle dager var det i den shaken jeg drakk etter rittet i går?????
|
Dagens økt: Rappet konas racer-sykkel og fikk en fin kvalitetsøkt med rolig langkjøring i vakkert, solfylt landskap rundt i Drammen og Eiker.
2,5 timer. |
gårdagen;4.5 mil sykkel i solskinn og fønvind:) Hate forresten nygrusa veia!!!
|
Sti-tur på sykkel i dag, ca 3 timer med mange innlagte skravle-pauser.
|
Heihei!
Det ble kondistest på Sats på mandag, på en gå-test (hater å løpe ;) ) 3-4-4-5-5 km/h (fem minutter altså, til sammen) og en makspuls da på 115. Ikke helt håpløst for en astmatiker. Fikk og et fint intervalltreningsprogram fra han veilederen. Gjorde det mandag. Ellers Sats Dans i går, 45min, jeg tok en kopp kaffe med en ss cocosa etter middagen og gikk rett på trening, og hildrande du for en energi! |
Sitat:
|
Æsj, jeg liker jo sol og varme (faktisk! En nye greie for meg, jeg svetter kanskje en tredjedel av hva jeg gjorde før lavkarbo, samt at alle allergier er borte :heia:), men nå så er jeg helt skjelven etter jobb, og blir bare sittende med et apatisk blikk i retning yogamatta, og ergometersykkelen min ler av meg hver gang jeg går forbi den på vei til badet.
Heldigvis får jeg 40 minutters gange hver dag til og fra jobb. Skrittelleren min ser ut som om den teller ca 3 skritt pr 2 skritt jeg tar, hvor er det mest gunstig å putte den? Jeg går bare i skjørt og kjoler... |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:48. |