![]() |
Sv: Bilder som viser forandring?
Wow, wow, wow, sier jeg bare! For en inspirasjon dere er! Gleder meg masse til jeg skal legge ut bilder her etter -25 kg. :D
|
Jeg har gått ned litt før da...
men her er mitt før bildet :) http://img.photobucket.com/albums/v6...1232015209.jpg Her veide jeg nesten 112 kg. og jeg er 159 cm høy.. Her er mitt SÅÅÅ LANGT BILDER! http://img.photobucket.com/albums/v6...7/Bilde000.jpg http://img.photobucket.com/albums/v6.../IMG000137.jpg http://img.photobucket.com/albums/v6.../IMG000124.jpg Nå veier jeg 84,6 kg :) men har 24-25 igjen. magen er 109 cm. og beina er alt for tynne. lol Såååå. dette er meg. |
Sitat:
|
Så fin du er QueenConnie! :) Du har jo gått ned masse fra før av jo! Fra 112 til 84 er jo helt rått! :)
|
Wow Queen Conny! Du er jo bare såååååå kul!!! :D
|
så flinke alle har vært!=D motivert*!
|
takk herligheter <3 ja, det har vært en KAMP.... men jeg har long vei to go ;)
|
dytter denne litt opp jeg, folk har jo vært så flinke at det MÅ jo bare vises til alle!
|
Dette er så innmari motiverende for oss som er ferske, blir helt sjokka over resultatet til alle her inne!:eek:
Dere har vært fantastisk flinke, håper jeg oppnår en brøkdel av deres gode resultater.. Takk til alle som har våget å legge ut bilder:heia:, skal se om ikke jeg kvinner meg opp så man kan følge ferden min også.. |
:heia: :heia: :heia: :heia:
SÅ flinke og fine dere er alle sammen! WOW helt utrolig flotte! Har ikke bilder å vise jeg, og det vises ikke så mye uansett, siden jeg "kun" tok 8-10 kilo.. men gurimalla, så flotte resultater dere har!! :heia: igjen ... målløs.. (nesten) |
Wow...så utrolig flotte dere har blitt....bøyer meg i støvet over hvor flinke dere har vært/er.....kjempeinspirasjon å se:)
|
Jeg gleder meg til jeg kan legge ut før og etterbilder! Dere er en stor inspirasjon! :D
|
Gratulerer så mye til alle dere som har blitt så flotte!! Dere har virkelig noe å være stolte av. Wow altså, noen av dere har jo blitt et helt nytt menneske!!
|
*bøyer meg i støvet* Så fine dere har blitt:) Morsom tråd. Er det ikke flere som har før/etter bilder??? *mase mase* Skikkelig inspirerende!!
|
Jeg er bare så imponert over de fantastiske resultatene dere har vist oss her. Og bare ønsker at jeg engang kan bli like fin. :)
|
Denne tråden er jo fantastisk inspirerende!!!
Tusen takk for at dere viser hvor flinke dere har vært:p. Supert at dere kan legge ut slike før- og etter bilder. Det er riktig som en annen også nevnte; mye bedre enn den beste reklamen for slankepiller etc. Jeg har vært litt utålmodig fordi jeg synes det går litt for sakte, men nå har jeg fått motivasjon til tusen- og denne gangen skal jeg bare klare å nå målet mitt!! Hvis jeg greier å nå målet mitt skal jeg også legge ut noen bilder- det vil hjelpe andre til å se at: DET GÅR FAKTISK AN!!:heia: Dette reddet dagen min!! Tusen takk:klem: |
*bilde fjernet*
|
JØSS!!!! IMPONERT over deg Trampe70!!!
|
WOW!! etter bare 3 uker?! det er jo helt fantastisk! :D
|
:eek: Etter 3 uker!! det er jo råbra :) gratulerer...jeg er skikkelig imponert :heia:
|
Så superflinke dere er :)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tror jeg og skal ta bilde den dagen jeg starter for dette var motiverende. Stå på med å motivere oss;) |
Så utrolig inspirerende å se dette :ja:
Dere har vært vanvittig flinke alle sammen!!! :heia: |
viste ikke at bildene her inne ble lagt ut på ketolyse.no :O
|
Sitat:
|
Sitat:
|